Was ist D3 SOAR?

D3 SOAR is a platform with a fully embedded MITRE ATT&CK Module, D3 Security helps SOC teams become Threat Hunters with streamlined workflows and $$$,$$$ in cost savings per year.

With D3 SOAR, you can unify teams across borders and job functions: Easily manage all Incidents and Cases, collaborate on complex security and legal investigations, conduct post-incident analyses, derive actionable analytics, and automatically report on progress to continually improve your security posture.

Wer verwendet D3 SOAR?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Wo kann D3 SOAR bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • D3 Security Management Systems
  • 2002 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Kanada, Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

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  • 2002 gegründet
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D3 SOAR

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115,00 $/Monat
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D3 SOAR Funktionen

  • Bedrohungsanalyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Beweismanagement
  • Ermittlungsmanagement
  • Fall-Management
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • Sicherheitsmanagement
  • Sicherheitsvorfallmanagement
  • Störfallmanagement
  • Veranstaltungsmanagement
  • Wirtschaftsprüfung-Management

Alternativen für D3 SOAR

Die mobilen und Desktop-Softwarelösungen von GuardTek helfen Unternehmen bei der Verwaltung physischer Sicherheitsvorgänge und Wächterkontrolltouren in Echtzeit.
Genea Access Control is a cloud-based access control platform that provides physical security to buildings and enterprises.
Software solutions to run smarter businesses by giving overview of entire operations in 1 place by connecting frontline to back-office.
eFusion is a practical alternative to costly PSIM systems, which helps businesses integrate and create custom security systems.
Besuchermanagement-Lösung: Web-Dashboard für Personal, Empfang und Sicherheit, Welcome iPad App für Besucher, Today iPhone-App für Personal Erfahre mehr über Proxyclick
iLobby vereinfacht die Anmeldung von Besuchern und bietet ein zusätzliches Maß an Sicherheit und Compliance, sogar in streng regulierten Einrichtungen.
Bietet einen Cloud-verwalteten schlüssellosen Zugang für dein Büro oder Gebäude. Du kannst die Tür mit deinem Smartphone aufschließen.
Helping Security Teams, Enterprises, and MSSPs Prioritize and Respond to What Really Matters.
Intelligent video management software (VMS) enhanced with customizable AI analytics, smart forensic search, and cloud service.
i-Sight Case-Management-Software bietet eine robuste Funktionalität, einfache Integration und die beste verfügbare Benutzererfahrung. Erfahre mehr über i-Sight
Optimierte Sicherheitslösung, die für Sicherheitsunternehmen mit End-to-End-Workforce-Management entwickelt wurde.
Reporting and Case Management for security services to connect field info to back office digital archive. Simple, intuitive workflow.
Guard1 ist eine bewährte Lösung für die Verwaltung und Kontrolle von Häftlingen, bei der modernes RFID-Tracking und Guard-Tour-Technologie zum Einsatz kommen.

Bewertungen über D3 SOAR

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Alexander
Director Of Security in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Sicherheit & Untersuchungen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Versatile and robust

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall, this has been an excellent tool with considerable utility, and significant potential for expanding its capability and functions with the needs of a growing organization.

Vorteile:

- The system is highly scalable from sites with only a handful of officers, to very large sites. - The latest version includes significant improvements to the reporting tool, allowing incident reports to create a database of repeat offenders, link associated photos and related information, and categorize incidents based on type, location, time, etc... - Additional tools are available that allow advanced analytics to be created, these are particularly useful at larger sites and locations looking for data to inform deployments and staffing needs. - The user interface is generally easy to use and well designed. - Customer support is solid overall, and personal contact with sales and IT is usually responsive and helpful. - The dispatch tool is effective and easy to use, even for those not particularly computer savvy.

Nachteile:

- The administrative interface can be somewhat arcane and poorly explained in documentation. There is a slight learning curve initially, but it is not difficult to use once you know where to find the things you are looking for.