D3 Incident Management

von D3 Security Management Systems

5 / 5 1 Bewertung
D3 Incident Management

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • D3 Security Management Systems
  • http://www.d3security.com
  • Gegründet 2002

Über D3 Incident Management

Web-based system for incident response, case management, fraud management, and HR Investigations.

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D3 Incident Management Funktionen

  • Berichterstattung und Statistik
  • Betreff-Profile
  • Datenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Störfallmanagement
  • Datensammlung
  • Ermittlungsmanagement
  • Kontrollpunkt-Tracking
  • Kundenmanagement
  • Mehrfache Alarm-Warteschlangen
  • Störfallmanagement
  • Veranstaltungsmanagement
  • Außendienst Berichterstattung
  • Beweismanagement
  • Ermittlungsmanagement
  • Fall-Management
  • Integration der Gerichtsverwaltung
  • Tatort-Management
  • Terminplanung
  • Verbrecher-Datenbank
  • Versenden
  • Verwaltung von inneren Angelegenheiten
  • Vorfall-Mapping
  • Zertifizierung-Management

Die hilfreichsten Reviews für D3 Incident Management

Versatile and robust

Mit Google übersetzen Bewertet am 2.11.2018
Alexander O.
Director Of Security
Sicherheit & Untersuchungen, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
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Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, this has been an excellent tool with considerable utility, and significant potential for expanding its capability and functions with the needs of a growing organization.

Vorteile: - The system is highly scalable from sites with only a handful of officers, to very large sites.
- The latest version includes significant improvements to the reporting tool, allowing incident reports to create a database of repeat offenders, link associated photos and related information, and categorize incidents based on type, location, time, etc...
- Additional tools are available that allow advanced analytics to be created, these are particularly useful at larger sites and locations looking for data to inform deployments and staffing needs.
- The user interface is generally easy to use and well designed.
- Customer support is solid overall, and personal contact with sales and IT is usually responsive and helpful.
- The dispatch tool is effective and easy to use, even for those not particularly computer savvy.

Nachteile: - The administrative interface can be somewhat arcane and poorly explained in documentation. There is a slight learning curve initially, but it is not difficult to use once you know where to find the things you are looking for.

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