Wer nutzt diese Software?

Companies looking for more pricing-friendly but yet complete alternatives to Microsoft Sharepoint

Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • Gesamt 3.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3 / 5
  • Kundenservice 2 / 5
  • Funktionen 2.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 2.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 7,00 $/Monat
  • Preisinformationen Prices can go as low as less than a Dollar
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • HyperOffice
  • http://www.hyperoffice.com
  • Gegründet 1999

Über HyperOffice Portal

With HyperOffice's web based portal solution, you need no expertise to set up a thriving custom company portal within minutes. Set up unlimited dedicated intranet and extranet areas for employees, teams, departments, partners and clients. Supercharge productivity by adding tools like email, document management, calendars, contact management, task management, forums, polls and more. Finely customize look, feel, layout, brand, tools, access permissions and more. Start your free trial now!

HyperOffice Portal Funktionen

  • Content-Management
  • Dokumentenmanagement
  • Echtzeit-Chat
  • Filesharing
  • Kollaboration
  • Suche

Die hilfreichsten Reviews für HyperOffice Portal

Easy to use software, however it feels dated

Bewertet am 23.2.2018
Verified Reviewer
Executive Account Manager
Rechtsberatung
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The task portion of the software is efficient. The database portion makes creating our monthly reports far simpler.

Nachteile: The software definitely feels dated, and is riddled with a lot of bugs. Tasks with recurrences create duplicates upon deletion, when moving a task to another project, all notes are removed and file links. Inability to copy forms to other projects in the database

A good basic solution, but lacking,

Bewertet am 6.2.2018
Verified Reviewer
Cashier
Einzelhandel
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
2 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Easy to create forms that send directly to the portal. Easy to upload files and set up user accounts,

Nachteile: Customer support is lacking, the price tag is exorbitant for what you're actually receiving. UI could use some upgrades.

Lies weitere Bewertungen