Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist IMPAK?

IMPAK ist eine zu 100 % cloudbasierte RWA (Responsive Web Application), und die einzige auf dem aktuellen Markt für Gebäudemanagement. IMPAK ist mit mehr als 30 verschiedenen Programmen ausgestattet und deckt umfassend alle Aspekte von täglichen Betriebs- und Wartungsaktivitäten ab. Dennoch sind das Layout und der Fluss des Programms sehr nutzerfreundlich. IMPAK ist seit 20 Jahren die erklärte Lieblingssoftware für Gebäudemanager und Ingenieure zur Verwaltung ihrer täglichen Aktivitäten. IMPAK funktioniert einfach.

Wer verwendet IMPAK?

Verwaltung von Gewerbeimmobilien und Gebäuden

Du bist nicht sicher, ob IMPAK das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

IMPAK

IMPAK

5,0 (7)
5,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
35
Keine Integrationen gefunden
4,7 (7)
4,9 (7)
5,0 (7)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
45,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
185
24
4,6 (1.328)
4,6 (1.328)
4,7 (1.328)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu IMPAK

UpKeep
Am besten bewertete Funktionen
Bestandskontrolle
Kalenderverwaltung
Verfolgen von Vermögensanlagen
BigChange
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Corrigo
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
FMX
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Mobiler Zugriff
Vorbeugende Wartung
Aladdin
Am besten bewertete Funktionen
Kundendienst-Historie
Techniker-Management
Verfolgen von Vermögensanlagen
mHelpDesk
Am besten bewertete Funktionen
Kalenderverwaltung
Mobiler Zugriff
Ticket-Management
Infraspeak
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Mobiler Zugriff
Vorbeugende Wartung
Simpro
Am besten bewertete Funktionen
Fortschrittsverfolgung in Prozent
Job-Planung
Wartungsplanung
eWorkOrders CMMS
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Mobiler Zugriff
Vorbeugende Wartung

Bewertungen über IMPAK

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Mary
Mary
Sr. Accounting Assistant in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gewerbeimmobilien, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

All emcompasing tool for Property Management functions

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Have used for 12 years and the overall growth during that time has been incredible. Originally used mainly as work order tracking for our team, has really grown into so much more and a valuable resource for tracking many items.

Vorteile:

Houses everything in one place, from tenant contacts, COI's, Equipment Inventory and Building Inspection reports. Ease of sending out tenant memos, as well as providing score cards for work orders completed. The wealth of information has grown greatly over the years.

Nachteile:

Updates/upgrades to the software and not always conveyed to the end users. And some features are really useful and have proven to be valuable tools, just wish had known they were there sooner.

Antwort von IMPAK

vor 5 Jahren

Thank your for your great review! We're working diligently to update the IMPAK online user guides more promptly once a new feature becomes available. We'll also increase the frequency of our email communications to help keep our customers better informed! We always offer ongoing, free training and consultation for our customers!

Michael
SVP Director of Building Operations in USA
Gewerbeimmobilien, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Impak Review

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We have been using Impak for about 15 years and they continue to improve the system and how we use it. As we have grown the have grown the system to grow with us.

Vorteile:

The thing I like the most is it's simplicity. It can be a very powerful tool for Building Management groups and yet it is very easy to implement. I also like the fact that it can be customized to fit our needs and they are not shoehorning us into their program.

Nachteile:

I would like to see more reporting options.

Angie
Property Manager in USA
Gewerbeimmobilien, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

IMPAK - Survey

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Over all IMPAK is a valuable application to have. I have been using IMPAK for many many years.

Vorteile:

It's pretty user friendly. Tenants can easily enter and monitor their requests. As I user I find it pretty user friendly in terms of entering and editing work orders. Sending mass communication to the tenants is easy.

Nachteile:

Finding reports and running reports can be confusing and often times takes longer to navigate that I would prefer. I wish the property dashboard would link to the information it is referring to. For example it shows how many open work orders there are for the property, I wish I could click on that for direct access to those work orders. I also wish that it would save the sent broadcast emails that have been sent in the past.

Robin A.
Senior Property Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Immobilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

IMPAK at Bergman

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Keeping in touch with our tenants, ensuring that work orders are answered timely and in a professional manner. Help desk has been great as we went from the older system to the newer version

Vorteile:

The updates have increased the capabilities of this program - though we haven't even scratched the surface of what we can do.

Nachteile:

It took our Building Managers a little more time to maneuver their way around the tasks and entries to update/comment

Clay
Senior Vice President of Operations in USA
Gewerbeimmobilien, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

IMPAK Value

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: The staff is so efficient, knowledagble and responds quickly when a issue arises. It is amazing with the size of staff how responsive they are.

Vorteile:

Ease of use, always expanding modules at no extra cost, mobile tech.

Nachteile:

There are none that I have found. The first generation of the mobile application was not the best, but they have solved that now!