Wer verwendet IMPAK?

Commercial Property and Facility Management

Was ist IMPAK?

IMPAK is a 100% cloud-based, and the only responsive web application(RWA) on the current market for the facility management industry. Loaded with more than 30 different programs, IMPAK comprehensively covers all aspects of daily operations and maintenance, yet the program layout and flow are extremely user friendly. For the past 20 years, IMPAK has become the hands-down favorite software for facility managers and engineers to manage their daily activities! IMPAK, it simply works!

IMPAK – Details

IMPAK

http://www.impaksolutions.com

Gegründet 2000

IMPAK – Preisübersicht

IMPAK bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für IMPAK findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

IMPAK Funktionen

Auftragsmanagement Software
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragserstellung
Bestandskontrolle
Job-Management
Kundendatenbank
Routing
Terminplanung
Versandmanagement
Vertragsmanagement
Vorbeugende Wartung
Wiederkehrende Termine
Anlagegegenstand-Management
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Besuchermanagement
Für Schulen
Geräte-Management
Gewerbliche Immobilien
Inspektions-Management
Kreditplanung
Lieferanten-Management
Raumverwaltung
Störfallmanagement
Vorbeugende Wartung
Wohnimmobilien
Zimmer-Planung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Inventarverwaltung
Kalibriermanagement
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Schlüssel & Schloss-Management
Techniker-Management
Vorbeugende Wartung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Berichterstattung / Analyse
Gewerbliche Immobilien
Inspektions-Management
Inventarverwaltung
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Prädiktive Wartung
Techniker-Management
Verfolgen von Vermögensanlagen
Vorbeugende Wartung
Wartungsplanung
Wohnimmobilien

IMPAK – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 7 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4.7/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4.9/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.9/5
Mary S.
Sr. Accounting Assistant
Gewerbeimmobilien, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.11.2018

"All emcompasing tool for Property Management functions"

Kommentare: Have used for 12 years and the overall growth during that time has been incredible. Originally used mainly as work order tracking for our team, has really grown into so much more and a valuable resource for tracking many items.

Vorteile: Houses everything in one place, from tenant contacts, COI's, Equipment Inventory and Building Inspection reports. Ease of sending out tenant memos, as well as providing score cards for work orders completed. The wealth of information has grown greatly over the years.

Nachteile: Updates/upgrades to the software and not always conveyed to the end users. And some features are really useful and have proven to be valuable tools, just wish had known they were there sooner.

Antwort des Softwareanbieters

von IMPAK an 21.3.2019

Thank your for your great review! We're working diligently to update the IMPAK online user guides more promptly once a new feature becomes available. We'll also increase the frequency of our email communications to help keep our customers better informed! We always offer ongoing, free training and consultation for our customers!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.11.2018
Michael B.
SVP Director of Building Operations
Gewerbeimmobilien, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.4.2019

"Impak Review"

Kommentare: We have been using Impak for about 15 years and they continue to improve the system and how we use it. As we have grown the have grown the system to grow with us.

Vorteile: The thing I like the most is it's simplicity. It can be a very powerful tool for Building Management groups and yet it is very easy to implement. I also like the fact that it can be customized to fit our needs and they are not shoehorning us into their program.

Nachteile: I would like to see more reporting options.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.4.2019
Angie S.
Property Manager
Gewerbeimmobilien, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.4.2019

"IMPAK - Survey"

Kommentare: Over all IMPAK is a valuable application to have. I have been using IMPAK for many many years.

Vorteile: It's pretty user friendly. Tenants can easily enter and monitor their requests. As I user I find it pretty user friendly in terms of entering and editing work orders. Sending mass communication to the tenants is easy.

Nachteile: Finding reports and running reports can be confusing and often times takes longer to navigate that I would prefer. I wish the property dashboard would link to the information it is referring to. For example it shows how many open work orders there are for the property, I wish I could click on that for direct access to those work orders. I also wish that it would save the sent broadcast emails that have been sent in the past.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.4.2019
Robin a. J.
Senior Property Manager
Immobilien, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.4.2019

"IMPAK at Bergman"

Kommentare: Keeping in touch with our tenants, ensuring that work orders are answered timely and in a professional manner. Help desk has been great as we went from the older system to the newer version

Vorteile: The updates have increased the capabilities of this program - though we haven't even scratched the surface of what we can do.

Nachteile: It took our Building Managers a little more time to maneuver their way around the tasks and entries to update/comment

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.4.2019
Clay Y.
Senior Vice President of Operations
Gewerbeimmobilien, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.4.2019

"IMPAK Value"

Kommentare: The staff is so efficient, knowledagble and responds quickly when a issue arises. It is amazing with the size of staff how responsive they are.

Vorteile: Ease of use, always expanding modules at no extra cost, mobile tech.

Nachteile: There are none that I have found. The first generation of the mobile application was not the best, but they have solved that now!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.4.2019