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Was ist Homecare Homebase?

HCHB wurde von einer Gruppe von Hauspflege-Experten gegründet, um mobilen Ärzten, die im Bereich Hauspflege aktiv sind, praktische und praxisorientierte Lösungen zu bieten. Als ehemalige Klinikmitarbeiter kennen und verstehen die Experten die einzigartigen Herausforderungen der Hauspflege. Das Unternehmen weiß, dass das Beseitigen von Hindernissen, das Verbessern der Genauigkeit und das Bereitstellen von schnellem, einfachem Zugriff auf Echtzeitdaten viel mehr bewirkt, als Zeit, Aufwand und Geld zu sparen. Du erhältst die Chance, einen stärkeren und besseren Einfluss auf die Patienten zu nehmen, die dir begegnen.

Wer verwendet Homecare Homebase?

Heimpflege- und Hospizverbände, die sich darauf konzentrieren, bestmögliche Hauspflege gemäß den heutigen Pflegemodellen zu bieten und die Zukunft im Blick zu haben.

Du bist nicht sicher, ob Homecare Homebase das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Homecare Homebase

Homecare Homebase

2,7 (48)
1,00 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
57
Keine Integrationen gefunden
2,5 (48)
2,8 (48)
2,8 (48)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
35
Keine Integrationen gefunden
4,0 (372)
4,0 (372)
4,2 (372)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Homecare Homebase

EpicCare
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Kundenportal
Alora Home Health
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Pflegeplan-Management
Terminplanung
Suncoast
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
Dokumentenspeicher
HIPAA konform
WellSky Personal Care
Am besten bewertete Funktionen
Kundenmanagement
Pflegeplan-Management
Terminplanung
Jotform
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Anpassbare Formulare
Anpassbare Fragen
ContinuLink
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Kundenmanagement
Planung für Pflegekräfte
AxisCare
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Planung für Pflegekräfte
Terminplanung
Carecenta
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Pflegeplan-Management
Terminplanung
Careficient
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Compliance Management
Terminplanung

Bewertungen über Homecare Homebase

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
2,7
Benutzerfreundlichkeit
2,5
Kundenservice
2,8
Funktionen
2,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
2,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
21%
4
15%
3
17%
2
8%
1
40%
AMY
RN Case Manager in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Excellent

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I love this software...I've used brightree/Matrixcare also in another position and HC/HB is sooo much better! Easy to navigate. All your info is readily available from main screen. Adaptable by admin. Cant praise it enough!

Vorteile:

Ease if use/user friendly. Information readily available and easy to find. Well organized

Nachteile:

Some issues with glitches, like not syncing sometimes. Supply list can be confusing. Confusing to update/change plan of care. Difficulty updating aide care plan (I can change it but it doesnt "stick") but i probably just need to read up on how to do that correctly. So much good about everything else, these are minor.

Sarah
Volunteer coordinator in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Home care Home base

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I actually do like working it hchb it is a bit of a learning curb but once you get the hang of it you can really get going with a lot of things moving at the same time. I will also say it would be better if the person working in it uses two screens

Vorteile:

I do like the reports and the scheduling from the calendar. I also like the quickness of putting in refereeing the prompts.

Nachteile:

I wish the workflow would only filter to certain people so there isn’t people with more things and some of it sitting in numerous peoples que

Antwort von Homecare Homebase

vor 2 Jahren

Thank you for leaving us a review. I passed your feedback onto our team. If you would like to share your organization name with me, our Client Success team will be happy to take a look at ways the workflow might be improved for your company. There are a lot of customization options with HCHB, so we'll have to look at your organization's specific settings to see what options will work best for your team.

Sandra
Director of Nursing in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Performed poorly.

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I would describe my overall experience as a flop.
I would advise organizations to think carefully before making a decision and at the least do not get locked into a contract with Homecare Homebase before having the oppurtunity to extensively test it.
I was tasked with selecting and deploying a new home health care solution and I personally chose Homecare Homebase.
Right away the poor layout caused time management to suffer.
Malfunctions started to disrupt our entire workflow. I waited days to hear back from support, something I don't like to experience. I don't believe the agents have the ability to provide any assistance.
Later on I found reviews of Homecare Homebase and almost every reviewer voiced the same complaints.
The importance of research and reviews is something I won't forget -- ever again.

Vorteile:

- Manage multiple components of home health care. - Billing features. - Freedom to choose add-ons. - Parent company established prior to 2000. - Company is located in Kentucky, United States.

Nachteile:

- Poor performance in all. - Disruptive malfunctions. - Missing features and poor feature quality. - Time management suffers, efficiency and case load suffers. - Workflow feature is locked into place. - Impractical layout that's changed again and again. Senseless restrictions. - Complaints were heard but were never addressed. - Poor support.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Top billing software but has some downfalls....

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

They have been great to add programs to the software so that we can keep everything in house. We have multiple lines of business and in that respect they are very accommodating. We have been with them for years so most of our staff is familiar with the software and how it operates.

Nachteile:

It can become super costly. They charge enormous amounts for each add-on you purchase. Also, customer service has always and still is very slow to respond at times. There are times we will wait 2-3 days for a response to what seems like a simple fix. Also not fond of a lot of the updates they do (which is often) They seem to change the look and feel of the site far too much.

Nancy
Rn in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Field RN user

1,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Poor so far

Vorteile:

Can sync quickly. That's it. Being able to use small device is kinda of nice .

Nachteile:

From field staff point of view hchb is very poor program. Pathways do not reflect care provided. Waiting around for office staff to change codes, add visits, process work que is extremely slow. Buddy codes are a mess for large organization. We end up with visits on one nurse and buddy codes on another. Makes no sense that buddy codes can be moved separate from a visit.There are repetitive questions in some areas of assessment that are not needed nor appropriate. I spend more time "looking" at my phone during a visit than I do the patient. No ability to self schedule my case load.Writing exceptions all the time as to why i wasn't in home 30 minutes, when I actually was is annoying now. The system we have on scanning documents that MD have written by hand is not legible half the time so make figuring orders a concern. I'd rather go back to epic.