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Was ist Fleet Mobility?

Verwalte deine Flotte über das Web und erhalte sichere Kontrolle über deine Kommunikations- und Flottenmanagementfunktionen.

Wer verwendet Fleet Mobility?

Transportmanagementlösung, die es kleinen und großen Flottenbesitzern sowie Transportdienstleistern ermöglicht, Treibstoffsteuern, Fahrzeugsicherheitsdaten, Flottenauslastung, Versandplanung und mehr zu verwalten und nachzuverfolgen.

Fleet Mobility Software - 1
Fleet Mobility Software - 2
Fleet Mobility Software - 3
Fleet Mobility Software - 4
Fleet Mobility Software - 5

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Fleet Mobility

Fleet Mobility

3,8 (23)
60,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
28
Keine Integrationen gefunden
3,9 (23)
3,5 (23)
3,7 (23)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
0,00 €
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
72
11
4,3 (65)
3,7 (65)
4,2 (65)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Fleet Mobility

Webfleet
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Real-Time Monitoring
Routenoptimierung
Samsara
Am besten bewertete Funktionen
Fahrzeug-Nachverfolgung
GPS
Real-Time Monitoring
Motive
Am besten bewertete Funktionen
Fahrer-Management
Fahrtenbuch
Reiseaufzeichnungen
Geotab
Am besten bewertete Funktionen
Fahrer-Management
Fahrtenbuch
GPS
IntelliShift
Am besten bewertete Funktionen
Fahrzeug-Nachverfolgung
Real-Time Monitoring
Real-Time Notifications
Azuga Fleet
Am besten bewertete Funktionen
Fahrzeug-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Real-Time Monitoring
Verizon Connect
Am besten bewertete Funktionen
GPS
Mobiler Zugriff
Real-Time Monitoring
Elite EXTRA
Am besten bewertete Funktionen
Liefernachweis
Sendungsverfolgung
Versandmanagement
BulkdataPro
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Mitarbeitermanagement
Reifen-Management

Bewertungen über Fleet Mobility

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,8
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
3,7
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
39%
4
30%
3
13%
2
9%
1
9%
Ricardo
Ricardo
Project Engineer in Honduras
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Tiefbau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Trimble Fleet Managament

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I worked between 2009 - 2012 as a sales advisor for trimble´s dealer in Honduras. Since the price was way high compared with the competition, we started offering it as a plus service, whenever someone bought a truck or a heavy equipment machine. It made our customers happy to know that they were getting a gps system included in their purshace. Trimble has a very good interface, however to compete as a single fleet managment software in the latin american market they need to add a sensor to control fuel robbery (sadly,something that happens alot in this region)

Vorteile:

The friendly interface it offers to the user. Comparedwith other softwares, its easiness to use gives it a plus. It also helps the reports and charts it automatically creates. You can even automate to receive reports whenever you want, as well alerts to your email.

Nachteile:

The inability to check in real time the fuel consumption. You can calculate it by multiplying the fuel consumption per mile x the distance, but other products install a sensor and you can check in real time the fuel performance. This feature can help in controlling any fuel robbery or leakage. Other thing was that the price was very high to compete in the latin american market

Chris
Director of Operations in USA
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

MOVING TO INSTINCT

4,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Transitioning from P-mobile to Instinct has been quite the project. The transition team was great, I have nothing but good things to say about all of the individuals we worked with.

Vorteile:

The ability to add 3rd party apps and outside media with Instinct. When everything is working the way it should, AWF provides a user friendly experience for the drivers.

Nachteile:

It's technology, there's going to be technological issues. Working with the support team can often times be challenging.

Adrian
Telematics in USA
Logistik & Lieferkette, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

People Net Review

2,0 vor 8 Monaten

Kommentare: It works but requires a lot of back office work in order to have it running.

Vorteile:

It has a lot of daily use reports build in at not extra charge

Nachteile:

They don't provide many reports just a few of them if you need any customize report it will cost you a lot.

Gerald
HOS Compliance Coordinator in Kanada
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

PeopleNet ELD

4,0 vor 7 Monaten

Kommentare: Solid performance with very little downtime

Vorteile:

The customer service from my rep and availability of the help desk.

Nachteile:

Intermittent ELD performance due to cell connection inconsistency.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Day to day technology to help administrate transportation company

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Trimble is a leader in the industry and are a leader in support and customer service. Trimble has partnered with many different companies to help you customize your needs. Trimble is always looking at ways to advance in the industry. There technologies and software are world-class.

Nachteile:

Because they are such a large company, at times customer support and service tickets can take some time to complete or resolved. This is due to many layers of support and problems that can occur. Software at times can be laggy which can cause day to day service interruptions.