Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Dynamics Billing?

Dynamics Billing ist alles, was du zum Verwalten von Fakturierung, Fakturierung und Kunden benötigst. Es ist eine einzige Lösung für deine Abrechnung (wiederkehrende oder einmalige Posten, Nutzung, Volumen, Rabatte, abgestufte, strukturierte, formelgesteuerte, regelbasierte, tageszeitabhängige Posten, – egal was, Infosystema hat es), Rechnungsstellung, CRM, Berichterstattung und Analytik, Zahlungen, Kundenportal und mehr.

Wer verwendet Dynamics Billing?

Dynamics Billing ist für jede Branche und jede Abrechnungs- und Pricing-Anforderung geeignet: von einfach bis komplex.

Dynamics Billing Software - 1
Dynamics Billing Software - 2

Du bist nicht sicher, ob Dynamics Billing das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Dynamics Billing

Dynamics Billing

4,6 (5)
1.500,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
65
3
4,6 (5)
4,4 (5)
5,0 (5)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
252
141
4,2 (513)
4,1 (513)
4,0 (513)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Dynamics Billing

Nitrobox
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Rechnungen
Mehrere Zahlungsmöglichkeiten
Third-Party Integrations
Sage Intacct
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Einkommen & Bilanz
Gewinn-und Verlustrechnung
SubscriptionFlow
Am besten bewertete Funktionen
Abonnementverwaltung
Online-Zahlungen
Zahlungsabwicklung
Expedite Commerce
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Preis- und Kostenkalkulationen
Produktkonfigurator
Invoiced
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Online-Abrechnung
Rechnungshistorie
MaxBill
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Real-Time Data
Rechnungsverarbeitung
EQUP
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Recurly
Am besten bewertete Funktionen
Online-Zahlungen
Rechnungshistorie
Zahlungsabwicklung
Stax Bill
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzberichterstattung
Zahlungsabwicklung

Bewertungen über Dynamics Billing

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
60%
4
40%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

20+ Year Old Legacy System Upgrade

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We replace a 20+ year old legacy billing system with Dynamics Billing. The legacy system had many unique features that the team from Dynamics worked closely with us to meet our needs and worked to implement a solution that gave our business additional flexibility for future growth.

Vorteile:

System is easy to use End users learning curve was very short Flexible Runs on a modern platform

Nachteile:

We process millions of transaction daily and have unique billing record export requirements, back end system performance can be slow. Dynamics teams has been responsive and they are currently working with us to improve performance times. Implementation time was a little longer than anticipated.

Roberto
Marketing Director in USA
Essen & Trinken, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Would Recommend It Every Day

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Payment processing, billing & invoicing were at times a struggle for our firm but once we started using Dynamics Billing, it has been a smooth experience, even our employees and customers enjoy our services.

Vorteile:

Te features are easy to customize to fit to our company needs thus making us noticeable by potential customer

Nachteile:

Has a learning curve but once you know how to use it, it is the simplest of all.

Maelynn
Meter Reading and Billing Services Manager in USA
Versorgungsunternehmen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Dynamics Billing: User Review

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall, our experience with Dynamics Billing has been wonderful! The customer service is fantastic and has been truly incredible during our transition. Now that we've been successfully up and running for 6 months, we are pleased with how well were able to function on our own and not rely on the company to keep us running. Our previous system made it very difficult to learn how to be independent. In Dynamics, they strive to have all users and companies be as independent as possible, which is nice because they teach you everything you need to know!

Vorteile:

The transition to this software was very easy. The team was prepared to transition us and knew exactly what information we needed. The most challenging part of the transition, was actually simplifying our original product. Dynamics helped us take our original complex billing structure, and simplify it to a much more user friendly version. We went from using 15 types of ways of doing 1 thing, to now having 1 way of doing 1 things, which makes setting up a new property very very easy! By far, the simplicity of setting up a new property is my favorite thing about this product.

Nachteile:

When getting to know a new product, there are always challenges in learning how things work and where things are. After learning the map of this product, finding what you need is fairly simple. The User Guide is a big help in navigating the system and/or customer service is fantastic if you need help navigating the system.

Terri
Billing and AR Mgr in USA
Finanzdienstleistungen, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Why you should use Dynamics billing

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Over all I am happy with the system as well all users

Vorteile:

The ease of use and training employees. The help from Dynamics as we are always trying to change with the times and keep up with the latest.

Nachteile:

There are small items in payment applying and copying when setting up customers but much better than other systems we reviewed

Diane
President in St. Martin
Versorgungsunternehmen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Robust, customizable, expandable billing platform

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Excellent. Great company culture, open to challenges, fast response to problems.

Vorteile:

Easy migration from other vendor. This software gave us the ability to customize our invoicing and differentiate ourselves from the competition.

Nachteile:

Definitely a challenging learning curve, but worth the transition to this product.