EXPeRT eClinical

EXPeRT eClinical

von ERT

Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • Gesamt 4.5/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5/5
  • Kundenservice 4/5
  • Funktionen 4.5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4/5

Produktinformationen

  • Startpreis 7.500,00 $/einmalig
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • ERT
  • http://www.ert.com
  • Gegründet 1972

Über EXPeRT eClinical

Enable researchers to collect, interpret and distribute cardiac safety and clinical data accurately and efficiently.

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EXPeRT eClinical Funktionen

  • 21 CFR Part 11-Compliance
  • Dokumentenmanagement
  • Elektronische Datenerfassung
  • HIPAA konform
  • Patientendatenbank
  • Personalbeschaffung-Management
  • Registrierungs-Management
  • Studienplanung
  • Terminplanung
  • Überwachung

Die hilfreichsten Reviews für EXPeRT eClinical

Good Software- Easy!

Bewertet am 13.12.2016
Jen W.
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: This is very easy to use software. We are able to get reports much faster than other methods or other companies.

ERT review

Bewertet am 19.10.2018
Verifizierter Rezensent
Pediatric Dermatology Research Fellow
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Mediocre, but it gets the job done.

Vorteile: I use ERT for one of my clinical trials involving IP drugs. ERT supplies us with the EKG software we use for patient visits. I've been able to successfully send data to ERT central through the EKG and input data into the system, but I did have many problems, which I will describe below. Otherwise, training didn't take too long and the interface is user-friendly (and colorful).

Nachteile: Customer support needs work. I was on the phone with a rep for about 40 minutes, while with a patient, trying to figure out why the data wasn't sent. Also initially when I received the EKG machine and was testing data transmission to ERT, the rep was entirely unhelpful, directing me to another rep and putting me in a loop between reps. Finally, I was able to figure out things by myself.

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