Was ist LiveVox?

LiveVox ist ein führender Anbieter von Cloud-Kontaktcenter-Lösungen für Unternehmen (über 25 Agenten) und verwaltet jährlich mehr als 12 Milliarden Interaktionen in einer Multichannel-Umgebung. Mit mehr als 15 Jahren reiner Cloud-Expertise befähigt das Unternehmen Kontaktcenter-Verantwortliche, effektive Engagement-Strategien auf den Weg zu bringen. Die führenden Risikominderungs- und Sicherheitsfunktionen helfen Kunden, sich schnell an ein sich veränderndes Geschäftsumfeld anzupassen.

Wer verwendet LiveVox?

LiveVox konzentriert sich auf Unternehmen der Kredit- und Inkassobranche, die über ein Kontaktcenter mit mindestens 10 Nutzern verfügen.

Wo kann LiveVox bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop)

Über den Anbieter

  • LiveVox
  • 2000 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

LiveVox Kosten

Startpreis:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt
  • Keine Gratisversion

LiveVox bietet keine Gratisversion.

Über den Anbieter

  • LiveVox
  • 2000 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

LiveVox – Videos und Bilder

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Videos zu LiveVox
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LiveVox Funktionen

  • Anpassbare Felder
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufer-ID
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Anrufüberwachung
  • Automatische Anrufverteilung
  • Automatische Outbound Dialer
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • CRM
  • Call Tracking Metrics
  • Call-Center-Management
  • Computer Telephony Integration
  • Content-Management
  • Daten-Import / -Export
  • Drittanbieter-Integration
  • Gemeinsame Kontakte
  • IVR / Spracherkennung
  • Kalender-/Erinnerungssystem
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Konversion-Tracking
  • Kundenhistorie
  • Leadmanagement
  • Listen-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrfache Skripts
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Personalisierung
  • Power Dialer
  • Prädiktive Wähler
  • Rückruf-Terminplanung
  • Segmentierung
  • Stapelverarbeitung
  • Stimmenanpassung
  • Suchen / filtern
  • Telefon-Tasteneingabe
  • Text in Sprache (verwandeln)
  • Umleitung der Anrufe
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Voice-Mail
  • Vorlagen-Management
  • Warteschlangenmanagement
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Workflow-Management

Alternativen für LiveVox

Innovative, reliable, easy-to-use, and quick-to-deploy all-in-one cloud contact center solution on the market.
Ein auf Google basierendes Cloud-Callcenter
BeInContact is an enterprise, 100% Cloud, Contact Center Software Omnichannel platform.
A full featured solution for a digital call centers that can be used from scratch or added as an improvement to an existing solution.
PureCloud macht Kundenbeziehungen einfach. Wir verbinden Telefon, E-Mail und Chat durch ein einziges Tool für eine bessere Kundenbindung.
ContactSPACE bietet Cloud Contact Center-Technologie, mit der Kundengespräche verbessert und Produktivität und Transparenz erhöht werden können.
All-in-one-Telekommunikations- und CRM-Plattform, die eine Omnichannel-Lösung zur Optimierung der Kommunikation und des S&OP (Sales and Operations Planning) für jedes Unternehmen bietet.
Zendesk ermöglicht Unternehmen, Support zu bieten, mit Selbstbedienung zu skalieren und sich durch proaktives Engagement zu differenzieren. Erfahre mehr über Zendesk
Cloud-Kontaktcenter-Software, die IVR, kompetenzbasiertes Routing, KI, Anrufblending und Analysen bietet.

Bewertungen über LiveVox

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
33%
William
William
Collections Dialer Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Putting your call center in your own hands

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We have been able to consolidate each of our off-shore teams into one large blended team. This has provided tremendous benefits in terms of efficiencies as well as visibility to the overall operations of the Call Center.

Vorteile:

Ever had a piece of software that you barely knew how to use and relied completely on support and professional service fees to make any changes or updates? That is NOT LiveVox. By providing an easy to use interface and opening up almost all features of the system directly to the user, you truly are in control of your own call center.

Nachteile:

Due to the innovative nature of LiveVox some of the new products start a bit "bare bones" but after a few short iterations and feedback from customers they quickly improve and integrate into the existing suite of products.

Jeff
COO in USA
Finanzdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

LiveVox Feedback

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: LiveVox has been an excellent partner allowing us to advance our business and reach record revenue.

Vorteile:

LiveVox is an excellent partner and offers great support and feedback on how best to leverage their software. The software is constantly upgraded and new features are added, making it an industry leading solution.

Nachteile:

The software should allow for more ad-hoc, dynamic changes to call selection criteria. Also, allowing customer more access and control over changes within the system.

Robin
Vice President in USA
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Livevox Review

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We came from PBX technology and utilized outbound dialing only. We are now using inbound and outbound dialing. We use secure payment capture and are screen capture (new) - wish that functionality was live (would be great for training to see what our reps are doing during a call), we are building out IVR, and are considering your text solution, as well as surveys, as well.

Vorteile:

Multiple dialing options including Blaster, RPC, QC & HCI, Preview services.

Nachteile:

Customer Support Team is a very convoluted process. We struggle with the multiple emails and slow process to get questions answered. They push a lot to self service and do not even offer an answer most times to the question at hand. If it wasn't for our Mid-level Market manager, I do not think we would stay as long as we have with Livevox. Great work, [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]. There does not seems to be too many subject matter experts that are willing to spend time to assist. I would say [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] is an example of the opposite of that and is wonderful also to work with.

In Betracht gezogene Alternativen: Five9

Warum LiveVox gewählt wurde: Cloud based/DR/More options for dialing methods.

Zuvor genutzte Software: Hosted Business Phone System PBX

Gründe für den Wechsel zu LiveVox: The contract was in place and outbound dialing was being utilized and we were granted a new resource [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] to assist.

Verifizierter Rezensent
Q&A and Reports Analyst in Dominikanische Republik
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Pretty Good Software for Contact Centers!

4,0 letzten Monat Neu

Kommentare: So far so good, its a really great product with Pros and Cons.

Vorteile:

Its a really user friendly, fast and easy to implement. Excellent Dashboard and very intuitive.

Nachteile:

Needs to improve Reports to to better fit with the BPO industry, could be better in RTR.

Edward
Business Analyst in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Finanzdienstleistungen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Intuitive platform to enhance outbound campaigns

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall, we have had nothing but a positive experience with LiveVox. Their customer service and support staff are top-notch. In our line of business, we have to be nimble enough to take on new clients and execute on projects in short fashion. LiveVox has provided us with all of the tools we need to accomplish this.

Vorteile:

Ease of use. All deliverables for our most recent project were met ahead of schedule due to the majority of set up being within the platform. I was able to easily set up the import process and format lead files without the need of internal resources. Tertiary data files could be uploaded in to one platform and segmentation of phone numbers was seamless. Robust out-of-the-box reporting with little need to create additional reports.

Nachteile:

There is added functionality outside of the base package which requires an upgraded platform which incurs additional cost.