MatrixCare Home Health & Hospice

Was ist MatrixCare Home Health & Hospice?

Brightree Home Health und Hospice ist eine umfassende EHR-Lösung, die ideale Kombination aus einem cloudbasierten Back-Office-System und einer Point-of-Care-App für das iPad. Die Anwendung wurde für Kliniker*innen von Kliniker*innen entwickelt und ist einfach, intuitiv und für Kliniker*innen geeignet. Sie verfügt über leistungsstarke Funktionen, die die Genauigkeit und Compliance der Dokumentation maximieren. Brightree setzt sich für Innovation und patientenorientierte Interoperabilität in der postakuten Industrie ein.

Wer verwendet MatrixCare Home Health & Hospice?

US-amerikanische Pflege- und Hospizorganisationen, die nach einer skalierbaren EMR-Lösung suchen, die von Kliniker*innen für Kliniker*innen entwickelt wurde. Organisationen, die Best Practices implementieren möchten, die Compliance maximieren.

Wo kann MatrixCare Home Health & Hospice bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • ResMed
  • Ansässig in Bloomington, USA
  • 2002 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • ResMed
  • Ansässig in Bloomington, USA
  • 2002 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
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MatrixCare Home Health & Hospice – Videos und Bilder

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MatrixCare Home Health & Hospice Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Compliance Management
  • HIPAA konform
  • Kundenmanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Pflegeplan-Management
  • Planung für Pflegekräfte
  • Reklamationsabwicklung
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Verwaltung von Patientenakten

Alternativen für MatrixCare Home Health & Hospice

Synergy EMR is a 100% web-based EMR software designed specifically for home health and hospice agencies.
Ein cloudbasiertes, klinisches Point-of-Care-eGA-System für häusliche Pflege, Hospiz, Hauspflege sowie private und pädiatrische Hauspflegedienstleister.
Als durchgängige Softwareplattform für die Hauspflege bietet AlayaCare innovative Produktlinien, um die Ergebnisse der Kundschaft zu verbessern.
Eine vollständige Plattform, die Best Practices ermöglicht und die Patienten-/Betreuererfahrung verbessert, was das Engagement und die Zufriedenheit erhöht.
Caspio ist eine Low-Code-Plattform zur Erstellung von Online-Datenbankanwendungen ohne Programmierung. Erfahre mehr über Caspio
Ein Online-System für die häusliche Pflege und Unternehmen für Tagespflege von Erwachsenen, das Terminplanung, Einladungsmanagement, Benachrichtigungen und E-Billing bietet.
Cloudbasiertes EMR-Tool, das Gesundheitsunternehmen bei der Klinikverwaltung, Gehaltsabrechnung, Abrechnung, Planung, Berichterstattung und der Einhaltung von Vorschriften unterstützt.
SwyftOps is built by operators for operators. Our software is flexible and easy to use for non-medical and skilled care agencies.
Web-basiertes System für den Agentur-Workflow. Inklusive Marketing, Planung, Abrechnung / Payroll Integration und vieles mehr.
HHAeXchange is the leading technology platform for homecare agency management.
HCHB bietet eine extrem umfassende und innovative Plattform sowie Dienstleistungen für die häusliche Pflege.
GreyMAR makes LTPAC operations software. HR, Onboarding, Compliance, Facilities Management, and EHR Disaster Recovery.
Embodia provides a complete practice management system for physical therapists and rehab pros.

Bewertungen über MatrixCare Home Health & Hospice

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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3%
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Tiffany R.
Solutions Administrator in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

MatrixCare is AMAZING

5 letzten Monat Neu

Kommentare: Our experience has been so amazing and we really love [SENSITIVE CONTENT] and all the support and help she has provided to us.

Vorteile:

MatrixCare is really concerned with the end users and always making changes to improve this product. Our Caregivers love using the iPads, the ease of Navigation through the workflows is a favorite and a huge game changer. Our Caregivers also love the voice to text recognition that MatrixCare provides. This really decreased documentation time for our field clinicians. The technical support team is amazing and responds almost immediately. Updates are seamless and do not take any time at all, all the Caregiver has to do is do an update to their app on their iPad. It's so easy.

Nachteile:

The mileage feature was a little bit different than what our Caregivers were used to and we are in a rural area so it wasn't a good fit for us. However, MatrixCare is making changes and I know it's going to be amazing. We have nothing negative to say about MatrixCare.

Janell S.
Director of Compliance in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

EMR that truly understands both Clinical Workflow and Billing and Administrative Needs!

5 letztes Jahr

Vorteile:

I love the fact that we can use it for all our Clinical, billing, and administrative needs. It is efficient and updated with the regulations to ensure we are compliant.

Nachteile:

We would like more ability to customize visit note templates and not have to use a copy and paste functionality into the Narrative section.

Melinda W.
RN, Patient Care Coordinator in USA
Medizinische Praxis, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Getting Better

3 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: I like this app better than previous app our company used.

Vorteile:

the entire pt.'s chart in my hand, Able to tell family when next visit is scheduled

Nachteile:

unable to add falls outside of visit not all falls require a visit.

Laura M.
Project Manager in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy to navigate with great customer support

5 vor 3 Monaten

Vorteile:

The ease and look of the product as well as the ability to easily navigate the screen. Their support is one of the best in the industry making them easy to work with and quick to resolve any issues.

Nachteile:

The billing feature seemed to lack where the clinical feature succeeded.

Tiffany S.
Business Director, RN in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

*~ Amazing ~*

5 vor 2 Jahren

Kommentare: The benefits of this program are vast. The system streamlines everything into one platform without having to have multiple programs or browsers open to complete one task. Their customer service is superb! Highly recommend!

Vorteile:

This software is easy to use with guides that allow you helpful tips on how to complete the tasks at hand. If I ever get stuck, creating a help ticket or "case" is easy and takes just a few minutes. The turnaround from their help center staff is quick and amazing! I have always received an answer to my question and if the first help center employee didn't know, they kept my case open while they helped figure it out. The accessibility of this system is an amazing feature as well. The IE browser can be utilized from virtually anywhere, making this charting system easy to use with automatic updates being done seamlessly. The report function is AMAZING also! This feature allows you to customize reports and if needed, export to Microsoft Excel. The report feature also allows you to customize and save your report as your own. This is such a time-saving bonus! Their billing software is great also, allowing for daily billing to be completed with ease. Again, if I ever encounter a problem, the solution is just a few clicks away.

Nachteile:

This system did take a few weeks to get used to, but what system doesn't. This isn't really a drawback, just a learning curve. Hang in there.....it gets easier!