Was ist Qgiv?

Es handelt sich um ein Unternehmen von leidenschaftlichen Menschen, die eine Plattform aufgebaut haben, die das Online-Fundraising für gemeinnützige Organisationen einfach macht. Deine Fundraising-Plattform sollte deinen Erfolg nicht einschränken, und deshalb bietet das Unternehmen unbegrenzte Formen, Veranstaltungen, Nutzer, Schulungen und Support an.

Du wirst niemals gezwungen, einen Vertrag zu unterzeichnen, sodass du das ganze Jahr über und wiederkehrende Spenden, Veranstaltungsregistrierung, Peer-to-Peer-Fundraising, Text-Fundraising, Auktionen mit mobilem Bieten und vieles mehr erforschen kannst.

Wer verwendet Qgiv?

Das Unternehmen arbeitet mit gemeinnützigen Organisationen aller Größenordnungen zusammen, von brandneuen gemeinnützigen Organisationen, die gerade ihre 1023er eingereicht haben, bis hin zu nationalen Organisationen mit vielen Sektionen.

Wo kann Qgiv bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • von Qgiv
  • 2005 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • von Qgiv
  • 2005 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Qgiv – Videos und Bilder

Videos zu Qgiv

Kosten ähnlicher Produkte wie Qgiv vergleichen

Startpreis

25,00 $/Monat
Nicht verfügbar
65,00 $/Monat
0,30 $

Kostenlose Version

Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

Gratis Testen Nein
Gratis Testen Ja
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Gratis Testen Nein

Funktionen von Qgiv

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • API
  • Absolventen-Management
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Auktions-Management
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • CRM
  • Dashboard
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • E-Mail Marketing
  • Elektronische Zahlungen
  • Event-Ticketing
  • Eventplanung
  • Formularverwaltung
  • Freiwilligen-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kampagnenanalysen
  • Kampagnenmanagement
  • Kampagnenplanung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Mobiles Spenden
  • Onlineformulare
  • PCI-Compliance
  • Pfand-Management
  • Registrierungs-Management
  • Social-Media-Integration
  • Spendenmanagement
  • Spender-Management
  • Spendersuche
  • Subventions-Management
  • Tracking von Beiträgen
  • Veranstaltungsmanagement
  • Webseitenintegration
  • Website-Management
  • Wiederkehrende Spenden
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zahlungsabwicklung
  • Zielsetzung / Nachverfolgung

Siehe die vollständige Fundraising-Software (Spendensoftware) Liste

  • API
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Formulare
  • Anpassbare Vorlagen
  • Anwesenheitsmanagement
  • Ausschuss-Management
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Erinnerungen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Elektronische Zahlungen
  • Erinnerungen
  • Eventplanung
  • Formularverwaltung
  • Freiwilligen-Management
  • Fundraising-Management
  • Gebühren-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kommunikationsmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kreditkartenbearbeitung
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mitglieder-Datenbank
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiler Zugriff
  • Registrierungs-Management
  • Social-Media-Integration
  • Social-Media-Management
  • Spender-Management
  • Subventions-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Webseitenintegration
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • für gemeinnützige Organisationen

Siehe die vollständige NPO Software (Non-Profit-Organisationen) Liste

Alternativen für Qgiv

Mehr Alternativen zu Qgiv

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
37
4
10
3
1
1
1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Roger B.
Roger B.
Chief Operating Officer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

We use Qgiv to bring in donations to our organization.

5 vor 4 Jahren

Kommentare: Great information about our donors that allow us to follow up, connect and take action towards. Additionally, the real time availability of what is coming in is very nice!

Vorteile:

Very intuitive, easy to use. Pretty straightforward and A LOT of functionality. Reporting is VERY ROBUST! Lots and lots of data made available via their dashboard.

Nachteile:

Probably cost. As a non-profit, would like more competitive pricing available an d more options to allow customers to purchase only what they need. Also, would really like to see a more customer friendly text giving platform.

Michelle I.
Community Events Director in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Ease of Use

5 vor 2 Jahren

Vorteile:

I love the easiness of the ability to get someone from your customer service to help me when I’m having trouble. Your team has been so helpful!

Nachteile:

The cost is expensive per month for our non profit as I understand things are expensive but every penny we spend is a penny we lose.

Antwort von Qgiv

vor 2 Jahren

Hi Michelle! Thanks so much for your review! We love that your registrants found it so easy to sign up for events! We've got some exciting changes on the horizon we think you'll love. We're sorry to hear that pricing is a pain point for you. We make every effort to be transparent, fair, and flexible in our pricing structure. If you have any feedback on what could make the system more valuable to you, we'd love to hear about it! Send us an email at support@qgiv.com and we'll talk through it.

Douachee L.
Marketing Manager in USA
Non-Profit-Organisation Management, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

I don't love or hate Qgiv...

3 vor 2 Jahren

Kommentare: We only use Qgiv for our walks, so we use it a couple of times a year. Using Qgiv is really frustrating at first, but once you talk to someone, it helps a lot. Time is needed at the beginning to understand the program and set-up, but once you spend that time, working with Qgiv gets easier. From a marketing standpoint, I do wish it the design of it could be stronger.

Vorteile:

Qgiv has really good customer support. Whenever I have questions, I am able to chat with someone or call to figure things out. Their timing is really useful. It is super helpful when I started using Qgiv.

Nachteile:

When starting, it's not as easy to understand how to customize everything the P2P pages. It's not the most intuitive setup. Also, for P2P, it would be nice to have the ability to restore last years' captains/team pages.

Antwort von Qgiv

vor 2 Jahren

Thanks so much for leaving a review, Douachee! We're glad to hear that you've been able to chat through things with the Customer Experience team. ...aaaand we've got some good news! We're making some updates later this year to the peer-to-peer platform that we think you'll love. Stay tuned! :)

Sarah S.
Marketing Manager in USA
Einzel- & Familiendienstleistungen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Qgiv - the best at peer-to-peer events

5 vor 4 Monaten

Kommentare: Qgiv provided a great experience for our fall walk.

Vorteile:

So easy to set up and integrate with our CRM. Also, love the registration process for our participants - easy to navigate.

Nachteile:

Check -in process for in-person, day of events. This software is clearly geared towards online participate/online events. Tracking actual event attendees must be done manually.

Antwort von Qgiv

vor 4 Monaten

Thanks so much for your review, Sarah! We're happy you and your participants had such a great experience with the software during your walk! If you ever have feedback on what we could do better, please let us know at support@qgiv.com!

Amanda H.
President in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Complex data tracking

5 vor 4 Monaten

Kommentare: We've really appreciated the details we can pull from QGiv, and feel like it has given us a better handle on our fundraising efforts.

Vorteile:

We capture a lot of unusual data at some of our events, and QGiv lets us build custom fields to track those answers.

Nachteile:

Sometimes it can be hard to figure out what type of fundraiser you need to set up and where to start from. Once you get started, it's easy, though.

Antwort von Qgiv

vor 4 Monaten

Thanks so much for your review, Amanda! We're happy to hear that you find the custom fields on Qgiv forms easy to use and helpful! If you ever have feedback on what we could do better, please let us know at support@qgiv.com!