Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 3 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 2 / 5
  • Kundenservice 2.5 / 5
  • Funktionen 3 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 2.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Cyrious Software
  • http://www.cyrious.com/
  • Gegründet 1996

Über Cyrious

Estimate your jobs while tracking your actual costs, manage production, and automate your daily tasks. View hundreds of reports, monitor inventory levels, integrate your shipping & accounting. Get ready to get more done! Cyrious Software offers tools to simplify sign estimating, job tracking, invoicing & more. We specialize in production focused solutions for large format, electric signs, screen printing, vinyl, vehicle wraps and other print and sign businesses.

Cyrious Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Die hilfreichsten Reviews für Cyrious

Amazingly powerful software - maybe a little too powerful.

Bewertet am 24.2.2018
Janet G.
Owner
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
2 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Job Tracking

Vorteile: This software will do anything you want it to do - if you can get it set up correctly. Cyrious will run any report for anything you ever dreamed of needing - narrowing it down to specific weeks, days or hours.

Nachteile: If you have a full time IT person that can dedicate a few months to the initial setup you will probably love Cyrious. If you are a small shop just wanting to track jobs you are in for a tough time. Not saying it can't be done - just be aware that it isn't a 'plug and play' setup. Tech support is more than willing to stay with you and be very supportive for the amount of time that you have paid for to complete the initial setup, but if you don't have the time to put in also they can't do it for you.

Just OK

Bewertet am 7.8.2018
Verified Reviewer
Sign Estimating and Account Manager
Design, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: This software is fairly simple to use. I have seen people pick right up on how to use the software pretty quickly and there are nice features - like the reports and progress reports. It's pretty simple to set up pricing templates and products in the system.

Nachteile: It can be so slow and bogged down at times. It is cloud-based so if their server is acting slow, you are at their mercy!

Worst Company I have worked with -

Bewertet am 14.4.2018
Verified Reviewer
Chief Operating Officer
Druck
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
1 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: If you have thousand of dollars to expense every months in order to have them fix their own issues, then yes that might be a good fit!

Nachteile: Their software is just not working properly. Formulas to calculate are wrong and export on Quickbook don't match. Of course you have to pay extra to fix their issue. And on top of that they are not honest.

Lies weitere Bewertungen