Was ist Total Office Manager?

Ersetze QuickBooks und andere Erweiterungen durch ein einziges Softwareprogramm, das alles bietet: Buchhaltung, zertifizerte Gehaltsabrechnung, Terminplanung, GPS-Mapping, Vertrieb und Marketing, Inventar und mehr. Total Office Manager ist eine preisgekrönte Software, die seit 2004 Tausende von Unternehmen verbessert. Wenn du deine Effizienz und Produktivität ebenfalls steigern möchtest, dann fordere eine kostenlose Demo an.

Wer verwendet Total Office Manager?

Vertragsunternehmen in den Bereichen HLK, Sanitär, Elektrik, Landschaftsbau, Neu- und Umbau von Wohnungen und Häusern und mehr.

Wo kann Total Office Manager bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (Desktop), Windows (On-Premise), Linux (On-Premise), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Aptora
  • Ansässig in Lenexa, USA
  • 1996 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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  • Aptora
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Total Office Manager – Videos und Bilder

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Total Office Manager

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49,00 $/Monat
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Total Office Manager Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Auftragsmanagement
  • Elektronische Unterschrift
  • Gerätenachverfolgung
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie
  • Kundenhistorie
  • Kundenmanagement
  • Mobile App
  • Mobiler Zugriff
  • Online-Zeiterfassung
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Vertrags-/Lizenz-Management
  • Zahlungseinzug im Außendienst

Alternativen für Total Office Manager

simPRO ist eine leistungsstarke Softwarelösung für das Außendienstmanagement, mit der Handwerksfirmen den Betrieb rationalisieren und den Gewinn steigern können.
QuickBooks-Add-on-Service-Software mit Versand, Routing, Arbeitsaufträgen, Wartungsplänen, GPS, mobilen und Kundenservice-Tools.
Web-based solution that provides field service management through CRM, accounting, billing, maps and more.
The only field service management software that pays for itself.
Die schnellste, einfachste und preiswerteste Service-Management-Software, mit der du vom ersten Kundenkontakt bis zur Bezahlung alles automatisieren kannst.
Füge Terminplanung, Versand, Kundenmanagement und mehr zu QuickBooks mit Smart Service hinzu, die beste Software für die Außendienstarbeit.
Verwalte deine Services und deinen Geschäftsplan, verfolge Jobs in Echtzeit, erstelle Rechnungen und Angebote und erhalte Zahlungen und Statistiken.
Commusoft ist eine All-in-one-Servicesoftware für Klempner, HLK, Elektrik und sonstige Wartungsunternehmen ab drei Mitarbeitern.
Führe mit BigChange, dem 5-in-1-System für Auftragsverwaltung, ein produktiveres, effizienteres und profitableres Serviceunternehmen.
Einfach. Leistungsstark. Mobil. Schätzungs- und Auftragsmanagement, Versand, Rechnungsstellung, elektronische und mobile Zahlungen. Ab 99 $/Monat ohne Nutzergebühren
AroFlo wurde von Branchenprofis entwickelt und ist eine vertrauenswürdige Außendienstsoftware. Es automatisiert Unternehmen und erleichtert den Arbeitsalltag.
Vonigo eignet sich hervorragend für Außendienstunternehmen, die Abläufe rationalisieren und den Umsatz steigern möchten.
Für HLK-Unternehmen für Wohn- und Gewerbeimmobilien, die Sanitär- und Elektroindustrie, die ihren Umsatz steigern und Geschäftsabläufe optimieren möchten.

Bewertungen über Total Office Manager

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,8
Benutzerfreundlichkeit
3,9
Kundenservice
3,9
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
33%
4
38%
3
13%
2
8%
1
8%
James
Vice President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Total Office Manager is Awesome!

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We have been using TOM since 2007, at that time i personally had no software training and was a working owner that still had my tool belt on. It was very simple to learn this program and that can be an issue i know for owners that transition form the field to the office.

Vorteile:

The ease of the program is outstanding, we can be working on an accounts payable entry and within a couple of clicks we will be on our schedule board setting up a service call. The program has everything in one place so there is no importing or exporting to get your accounting to show up, truly a simple program that does everything we need it to.

Nachteile:

I cant think of anything that we do not like, there are a few reports that we do outside of the program but we are working on our end to be able to do them inside of TOM. The ability is there but the way we setup our technician time tracking is limiting us form getting good billable reports, again this is something that we did when we set the program up.

Colleen
Comptroller in USA
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Easy to Use and Learn System

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: There have been some issues with e-mailing through Total Office Manager and Outlook. I know that it is being worked on and will be corrected soon but it has caused some issues in the office.

Vorteile:

It is very easy to use and can be adjusted to how you want to use it. You create and set it up how it best suits you.

Nachteile:

Some of the reports are difficult to find at the beginning. You have to play around a lot to find exactly what you are looking for.

Gene
President/Mechanical Engineer in USA
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Administrative Review

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We use the mobile application and has saves many hours daily for office and field staff. Needs work but Aptora is updating frequently.

Vorteile:

I feel software is quit easy to train new staff in their field of use. Support is excellent and updates are very frequent. Seems that Aptora management is responsive to the changing requirements of clients

Nachteile:

Inventory is the weakest section of Aptora. It has improved considerably over the past couple of years. Aptora does not have ability to buy in one unit of measure and sell in another. Pipe is often purchased by 20' length and sold by foot. this is not possible in Aptora. Managing specific vender part numbers for venders is difficult requiring multiple screens and many keystrokes. Viewing the different vender parts numbers is almost impossible. Pictures of product should be on main page of parts form, but requires several keystroke to view.

Heather
Vice President in USA
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The Literal One-Stop Shop for a Service Company

5,0 vor 7 Monaten

Vorteile:

I like so many things about this software I literally cannot list one. Dispatching, Estimating, the Sales Opportunity Manager (!!!), the Schedule Board... my list could go on for days.

Nachteile:

The migration process is bumpy (we are on day 3 of using the software, training since September). I would suggest spending the extra money on bringing someone to your location for your Go Live week... be sure to plan this up front rather than waiting.

Verifizierter Rezensent
Accounting Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Many Features, More Needed

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: With our previous software we could not view history of items or invoices with ease or even at all. Aptora we can find quickly if something hasn't been invoiced to a customer or anything else really. There are many features we have yet to start using even after almost 3 years, but within 6 months we were almost fully up and running when we first started. I feel the company listens to our requests for features, we would just like to see them come to life a little sooner.

Vorteile:

My favorite thing about Aptora is it's ease. Within just a couple clicks you can find the history on almost anything. This abilities allows us to ensure everything is being taken care of from start to finish.

Nachteile:

1) Average cost. The software does not allow us to chose a different method like LIFO and FIFO. Not every company works on Average Cost and it causes a LOT of extra work on our end to keep it "fixed" as we work off LIFO costs. 2) Proper inventory management between branches. It's a little convoluted the way we have to keep up with it.