Wer nutzt diese Software?

ServMan is a fully-integrated ERP management and accounting system designed for 10+ technician residential & commercial service companies. Includes best practice tools for HVAC & plumbing businesses!

Durchschnittliche Bewertung

35 Bewertungen
  • Gesamt 4.3/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.2/5
  • Kundenservice 4.4/5
  • Funktionen 4.3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3.8/5

Produktinformationen

  • Startpreis 499,00 $/Monat
  • Preisinformationen $50 per user/month. 10 user min. Setup fees apply.
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Cube Six
  • http://www.servman.com
  • Gegründet 2001

Über ServMan

Best for companies with 50+ employees, ServMan is a complete management & accounting ERP system for medium to large service companies. Features include: Maintenance Agreement Wizards, Flat-Rate Integration, Accurate Job Costing, Comprehensive Reporting & Dashboards, Automated Scheduling & Confirmation Calls, Credit Card & eCheck Processing, Mobile Interface and more! Industry focus is HVAC & Plumbing, but ServMan can be easily customized to meet your unique business needs whatever they are!

ServMan Funktionen

  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragserstellung
  • Bestandskontrolle
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Vertragsmanagement
  • Vorbeugende Wartung
  • Wiederkehrende Termine
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Inventarverwaltung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Online Stempeluhr
  • Routing
  • Terminplanung
  • Versenden
  • Vertragsmanagement
  • Zahlungseinzug im Außendienst
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Versand
  • Wartungsplanung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Angebote / Schätzungen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Inventarverwaltung
  • Job-Management
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobile App
  • Routing
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Versandmanagement
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Bestandskontrolle
  • Call-Center-Management
  • Job-Management
  • Job-Nachverfolgung
  • Kundendatenbank
  • Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
  • Mobiler Zugriff
  • Routing
  • Self-Service Portal
  • Techniker-Management
  • Terminplanung
  • Vertragsmanagement

Die hilfreichsten Reviews für ServMan

Great software for now and as you grow your business. We shouldn't need to hire anyone else!

Bewertet am 2.8.2017
Jill T.
CFO
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Many benefits, for example the dispatching was a huge benefit for us since we are in the service business. You can move jobs around with ease.
Marketing reports has been very helpful for us. I need you learn more about this tool but so far the way I am using it has been helpful.
We are moving forward with implementing coaching and tracking. We are so looking forward to using this tool.

Vorteile: The reports that we can access are great and accurate.
You decide the areas within the software that your employees have access.
ServMan support is excellent! They always have someone to help you when you need it.

Nachteile: There is a learning curve with using the software in the beginning.

Very happy w/ ServMan. A lot of functionality & robust. Very few probs, but great support if prob

Bewertet am 5.8.2017
Scott S.
VP
Hausmeisterservice, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: increased efficiency

Vorteile: We like the schedule board and integrated equipment tracking. Both of these functions have improved our efficiency.

Nachteile: The android app is good, but I see areas of improvement in Servman Mobile. Wish it would be more robust relative to connectivity and quicker downloads - especially when pushing w/o's with images. We would love to see a field dispatcher app with the ability to see the schedule board and create W/O's in the field with more details.

I like the software but training could be better.

Bewertet am 2.8.2017
Missy M.
Controller
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Easy to use, very comprehensive and detailed. There are many great features and sometimes it seems we aren't utilizing all there is.

Nachteile: The lack of follow through is very frustrating. We migrated our credit card services with Payzer and we have had problems that have not been addressed. That is the reason for the low customer support rating.

I WISH I WAS HERE WHEN SERVMAN WAS FIRST SET UP.

Bewertet am 27.7.2017
Mia S.
ADMIN SUPPORT
Bau, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: WOW WHERE DO I START, THIS IS AN EXCELLENT PROGRAM FOR DISPATCHING AND SERVICE.

Vorteile: PROGRAM DOES ALOT AS LONG AS YOU UTILIZE SERVMAN. TRYING TO GO BACK AND CHANGE DIFFERENT AREA'S AND TRAIN EXISITING STAFF HAS BEEN VERY TIME CONSUMING.

Nachteile: LEARNING WHAT TO UTILIZE IN SERVMAN TO HELP US IN OUR BUSINESS OPERATIONS. I WISH THE REPORTS WERE MORE USER FRIENDLY SO WE COULD CUSTOMIZE REPORTS TO SHOW EXACTLY WHAT WE WANT ONLY.

ServMan keeps our team organized and business flowing in our door. It's like a revenue generator!

Bewertet am 2.8.2017
Karen M.
CEO
Computer- & Netzwerksicherheit, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: It allowed me to have a minute by minute view of my business. It like management autopilot. My team is more organized and I get all the information I need all the time!

Vorteile: Everything is in it's place. They customized it to our company and made some suggestions that made our team work smarter with less work keeping track of things

Nachteile: I wish it had a prettier look and feel but boy does it get the job done! They did an amazing job training my team with minimum disruption.

Lies weitere Bewertungen