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Was ist ServMan?

ServMan ist ein umfassendes Management- und Buchhaltungs-ERP-System für mittlere bis große Dienstleistungsunternehmen mit über 50 Mitarbeitern. Features sind: Wartungsvertragsassistenten, Flatrate-Integration, genaue Auftragskosten, umfassende Berichterstattung und Dashboards, automatisierte Zeitplanung und Bestätigungsanrufe, Kreditkarten- und E-Scheck-Verarbeitung, mobile Schnittstelle und mehr. Der Branchenfokus liegt auf HLK und Sanitär, aber ServMan kann leicht an andere Geschäftsanforderungen angepasst werden!

Wer verwendet ServMan?

ServMan ist ein vollständig integriertes ERP-Management- und Buchhaltungssystem, das auf Dienstleistungsunternehmen für Wohn- und Gewerbebau mit über 10 Technikern ausgelegt ist. Mit Best-Practice-Tools für HLK- und Sanitärunternehmen.

ServMan Software - 1
ServMan Software - 2
ServMan Software - 3
ServMan Software - 4
ServMan Software - 5

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ServMan

ServMan

4,3 (36)
499,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
112
2
4,1 (36)
3,8 (36)
4,4 (36)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
373
14
4,0 (798)
4,0 (798)
3,7 (798)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu ServMan

Odoo
Am besten bewertete Funktionen
Chancenmanagement
Fondsrechnung
Kontrolle des Genehmigungsprozesses
ServiceTitan
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundendienst-Historie
Terminplanung
Simpro
Am besten bewertete Funktionen
Job-Planung
Rollen-basierte Genehmigung
Wartungsplanung
Striven
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Finanzmanagement
Inventarverwaltung
BigChange
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Planung
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Acumatica Cloud ERP
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Bestandsverfolgung
Forderungen
ServiceWorks
Am besten bewertete Funktionen
Kundendienst-Historie
Terminplanung
Terminverwaltung
Less Paper
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Daten
Mobiler Zugriff
Terminplanung
Jobber
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Anpassbare Rechnungen
Techniker-Management

Bewertungen über ServMan

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
39%
4
50%
3
11%
Jill
CFO in USA
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great software for now and as you grow your business. We shouldn't need to hire anyone else!

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Many benefits, for example the dispatching was a huge benefit for us since we are in the service business. You can move jobs around with ease.
Marketing reports has been very helpful for us. I need you learn more about this tool but so far the way I am using it has been helpful.
We are moving forward with implementing coaching and tracking. We are so looking forward to using this tool.

Vorteile:

The reports that we can access are great and accurate. You decide the areas within the software that your employees have access. ServMan support is excellent! They always have someone to help you when you need it.

Nachteile:

There is a learning curve with using the software in the beginning.

Patrick
Technology Solutions Specialist in USA
Versorgungsunternehmen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Flexible and Customizable, but Complex and Clunky

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

ServMan treats its accounting features as a major part of the program rather than an add on system. This, as well as the immense degree to which (with knowledge, time, money, or some combination thereof) you can customize the system as a whole to fit your use case, makes it stand out from nearly all similar software I have ever used.

Nachteile:

The interface is a bit dated looking - but without the easy keyboard navigation that most dated systems have. It requires way to much mouse use on the back-end. It can slow down and get very clunky, and the mobile app for technicians can fail at syncing often enough to be irritating. While it is deeply customizable, doing so can require a lot of knowledge many companies may not have internally (Crystal Reports use, Microsoft SQL Server use, and learning some of ServMan's internal programming language).

MIA
ADMIN SUPPORT in USA
Bau, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I WISH I WAS HERE WHEN SERVMAN WAS FIRST SET UP.

3,0 vor 7 Jahren

Kommentare: WOW WHERE DO I START, THIS IS AN EXCELLENT PROGRAM FOR DISPATCHING AND SERVICE.

Vorteile:

PROGRAM DOES ALOT AS LONG AS YOU UTILIZE SERVMAN. TRYING TO GO BACK AND CHANGE DIFFERENT AREA'S AND TRAIN EXISITING STAFF HAS BEEN VERY TIME CONSUMING.

Nachteile:

LEARNING WHAT TO UTILIZE IN SERVMAN TO HELP US IN OUR BUSINESS OPERATIONS. I WISH THE REPORTS WERE MORE USER FRIENDLY SO WE COULD CUSTOMIZE REPORTS TO SHOW EXACTLY WHAT WE WANT ONLY.

Scott
VP in USA
Hausmeisterservice, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very happy w/ ServMan. A lot of functionality & robust. Very few probs, but great support if prob

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: increased efficiency

Vorteile:

We like the schedule board and integrated equipment tracking. Both of these functions have improved our efficiency.

Nachteile:

The android app is good, but I see areas of improvement in Servman Mobile. Wish it would be more robust relative to connectivity and quicker downloads - especially when pushing w/o's with images. We would love to see a field dispatcher app with the ability to see the schedule board and create W/O's in the field with more details.

Missy
Controller in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I like the software but training could be better.

4,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

Easy to use, very comprehensive and detailed. There are many great features and sometimes it seems we aren't utilizing all there is.

Nachteile:

The lack of follow through is very frustrating. We migrated our credit card services with Payzer and we have had problems that have not been addressed. That is the reason for the low customer support rating.