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Was ist Lobbytrack?

Lobbytrack ist ein nutzerfreundliches Besucherverwaltungssystem auf Unternehmensebene, das eine webbasierte Plattform und verschiedene Apps umfasst. Vorregistrierung von Besuch oder Registrierung bei Ankunft, Scannen von Führerschein und Information von Host/Personal per SMS informieren. Passe Formulare an (Besuch, Host und NDA). Überprüfe Besuch anhand von Watchlisten, lokal und online.

Wer verwendet Lobbytrack?

Lobby Track ist ideal für eine Vielzahl von Märkten.

Lobbytrack Software - 1
Lobbytrack Software - 2
Lobbytrack Software - 3
Lobbytrack Software - 4
Lobbytrack Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Lobbytrack das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Lobbytrack

Lobbytrack

4,8 (44)
50,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
21
6
4,8 (44)
4,6 (44)
4,8 (44)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
9,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
64
2
4,8 (297)
4,6 (297)
4,8 (297)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Lobbytrack

SwipedOn
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Besucher-Nachverfolgung
Self-Check-in/-Check-out
Honeywell Forge Visitor Management
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Besucher-Nachverfolgung
Self-Check-in/-Check-out
Envoy
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Besucher-Nachverfolgung
Self-Check-in/-Check-out
Greetly
Am besten bewertete Funktionen
Besucher-Nachverfolgung
Teamgo
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Merkliste
Registrierungs-Management
iLobby
Am besten bewertete Funktionen
Authentifizierung
Echtzeit-Daten
Self-Check-in/-Check-out
The Receptionist for iPad
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Besucher-Nachverfolgung
Self-Check-in/-Check-out
Sign In Solutions
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Vizito Besuchermanagement Software
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Besucher-Nachverfolgung
Self-Check-in/-Check-out

Bewertungen über Lobbytrack

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,8
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
86%
4
11%
3
2%
Melony
Melony
Executive Director of Information Technology in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bildungsmanagement, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Lobbytrack buy-in by School Campus Security

5,0 vor 11 Monaten

Kommentare: I'm new to Mater Dei High School as their Executive IT Director. One of my IT audits revealed the school for years has use Microsoft Outlook as a makeshift visitor tracking system, resulting my IT being heavily involved any time a change was needed, and did not address Security's need for real-time check-in notification, expected visitors, and walk-in visitors. We found LobbyTrack and started internal testing before presenting it to Security and Administrators. LobbyTrack was able to provide everything that these departments needed in a visitor tracking system, and we were able to deploy it 3 days later. It has received tremendous positive feedback from everyone who's used it. An unexpected plus is the LobbyTrack apps are available on the Apple Store for our Apple computer users.

Vorteile:

Mater Dei High School gets a lot of visitors yearlong. One of the challenges is being able to accurately know when visitors are coming and to have a list of those on campus. LobbyTrack answered all the issues our Security department had, with the added benefit of being very intuitive by guards and worked seamlessly with our current visitor check process.

Nachteile:

Since we have different departments, the receptionists at those department have told me that they would like a way to view just the hosts from their department, instead of seeing all visitors coming to campus. Is there a way to use the OUs in AD to segregate departments so receptionists can separate the accounts?

Nick
Director of STEAM and Technology in Kanada
Bildungsmanagement, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Review of LobbyTrack from a new User Perspective

5,0 vor 6 Monaten

Kommentare: I have been exploring LobbyTrack for about a month as we plan our implementation. The experience has been amazing. The support was there from the start and any questions I have have been answered in a timely fashion.

Vorteile:

While it is a full of features, the ease of management, implementation and use if what I feel is why I chose to go with LobbyTrack. It really is well thought out!

Nachteile:

Printing protocols seems to be limited to airprint, USB printing would have been beneficial.

Danny
Chief Executive Officer in UK
Non-Profit-Organisation Management, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Lobbytrack review

5,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: It’s a great piece of software that’s extremely useful to us as a charity

Vorteile:

Lobbytrack is an easy to use software that works well with our system

Nachteile:

It can be hard to check who has signed in from a mobile

Georges
Digital Services Manager in Vanuatu
Eventservice, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Yumiwork Lobbytrack Team review of April 2023

3,0 letztes Jahr

Vorteile:

The simple and easy to use sign in and sign out system!

Nachteile:

It does not export the duration within the day a visitor had actually work in a day. So similarly doing this within a week, to enable us to access the total hours of duration of work within a day or a week or a month.ROI is necessary to get this parameter up running along the business hours.... Another thing that need to be leverage on is the integration of another product. It would be necessary integrate another product such as Zapier to run some of the other stuffs that generate business working hours report for our human resource management officer!

Raymond
Technology Specialist in USA
Bildungsmanagement, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy and Convenient

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Overall, they provide great customer services whenever we reach out and offer quick solutions to all and any issue that we come across.

Vorteile:

I enjoy the simplicity and the controls of the features that are available to use.

Nachteile:

The fact the we were not notified sooner about lobby track being made available online.

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