My Clients Plus

My Clients Plus

von My Clients Plus

Wer verwendet My Clients Plus?

Gesundheitsdienstleister*innen mit den Fachbereichen Psychologie, Sprachtherapie, Ergotherapie, Physiotherapie und Massage.

Was ist My Clients Plus?

My Clients Plus ist ein führender Anbieter von webbasierter Abrechnungs- und Praxisverwaltungssoftware für die Gesundheitsbranche.

Ideal für Einzel- und Gruppenpraxen mit Fokus auf Verhaltens-, Ergo-, Sprach-, Physiotherapie- und andere Gesundheitsfachgebiete. HIPAA-konform und hält Standards der Versicherungsbranche ein. Durch den erschwinglichen Preis und die leistungsstarken Funktionen bietet die Anwendung einen hohen Mehrwert.

Wähle aus über 200 Vorlagen für Therapienotizen, die von Expert*innen wie dir entwickelt wurden.

My Clients Plus – Details

My Clients Plus

http://www.myclientsplus.com

Gegründet 2005

My Clients Plus – Preisübersicht

My Clients Plus ist verfügbar ab 24,95 $/Monat. My Clients Plus bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für My Clients Plus findest du unten.

Startpreis

24,95 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

My Clients Plus Funktionen

Arzt-Abrechnungssoftware
Angebote / Schätzungen
Anpassbares Dashboard
Code- & Gebühreneintrag
Compliance-Verfolgung
Mahnwesen-Management
Rechnungshistorie
Schadensabwicklung
Schadensprüfung
Überprüfung des Versicherungsschutzes
Überweisungsbescheid
Übungs-Management
Abrechnung & Rechnungsstellung
Compliance im Gesundheitswesen
Ergebnisbewertungstools
Patientenbuchhaltung-Management
Reklamationsabwicklung
SOAP-Notizen
Termin-Erinnerungen
Verwaltung von Patientenakten
Abrechnung & Rechnungsstellung
Beurteilung-Management
Fortschrittsverfolgung
Patienten-Terminplanung
Patientenakten
Patientenregistrierung
Pflegeplan-Management
Versicherungsmanagement
Übungs-Management
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aktivitäts-Verfolgung
Behandlungsplanung
Beurteilungs-Notizen
Eignungs-Überprüfung
Empfehlungs-Management
Falllisten-Management
HIPAA konform
Kalenderverwaltung
Kandidaten-Identifikation
Patientenakten
Patientenakten-Aufzeichnungen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Beurteilung-Management
Fortschrittsverfolgung
Patienten-Terminplanung
Pflegeplan-Management
SOAP-Notizen
Versicherungsmanagement

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Aufnahmeformulare
EHR-Agnostiker
Laborergebnisse
Pflege-Zusammenfassung
Pflegepläne
Rechnungszahlung
Rezept-Erneuerungen
Sicheres Versenden von Nachrichten
Terminbestätigungen
Terminplanung
Video-Beratung
Zugriff auf Krankenberichte
Abrechnung & Rechnungsstellung
Aufgabenbibliothek
Behandlungspläne
Berichterstattung / Analyse
Beurteilungen
EHR/EMR
Fortschritt-Notizen
Für Physiotherapie
HIPAA konform
Mehrere Standorte
Patientenportal
Termin-Erinnerungen
Terminverwaltung
Versicherungsmanagement
Übungs-Management
EMR / EHR (elektronische / medizinische Gesundheitsberichte)
Elektronische Rezepte
HIPAA konform
Inventarverwaltung
Medizinische Terminplanung
Mehrere Büros
Mehrere Ärzte
Patienten-Terminplanung
Patientenabrechnung
Patientenakten
Patientenportal
Patientenregistrierung
Reklamationsabwicklung
Überprüfung der Versicherungsberechtigung
Anfangsbeurteilung
Behandlungspläne
Compliance-Verfolgung
EMR / EHR (elektronische / medizinische Gesundheitsberichte)
Einzel-Anbieter-Praxis
Elektronische Rezepte
Medizinische Abrechnung
Mehrfach-Anbieter-Praxis
Mitarbeitermanagement
Reklamationsabwicklung
Self-Service Portal
Stationärer / Haus-Patient
Termin-Erinnerungen
Terminplanung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arzt-Management
Drag-and-Drop
Faculty/Staff Management
HIPAA konform
Mehrere Standorte
No-Show-Nachverfolgung
On-Call-Pläne
Self-Service Portal
Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Wiederkehrende Termine

My Clients Plus – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 174 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.8/5
Benutzerfreundlichkeit
4.6/5
Kundenservice
4.9/5
Funktionen
4.6/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.7/5
Matt C.
Owner
Unternehmensberatung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.11.2018

"My Clients Plus is best product on the market."

Kommentare: My company has been associated with My Clients Plus for the past 11 years and services over 180 practices across the nation. During that period of time, we've had the opportunity to change software vendors that offered incentives and benefits that MCP didn't offer at that time. However, we never made a change because of the ability to MCP improve their product in order to improve on what their competitors offered.
What stands out and is most important about work with MCP is the consistently high level of client service they provide. Nothing is too great or too small to deal with. The company has available, knowledgeable, friendly and helpful employees who go above and beyond any other software vendor I've ever worked with.
This aspect of a relationship should not be overlooked because when it comes down to it, the various software vendors all have similar features. When you need someone or something addressed immediately, MCP has always stepped-up and resolved it in a minimal amount of time. I can't say enough about how wonderful it is to work with this company. Give them a shot, you will not be disappointed!

Vorteile: The learning curve, the ease of use and most importantly the service the company provides it's users.

Nachteile: There is nothing I can think of. Any time there has been a concern, MCP does whatever it takes to resolve the issue as quickly as possible.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.11.2018
Claire L.
Mental Health Therapist
Psychische Gesundheitsfürsorge, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.11.2017

"There are so many benefits to using this product and the customer support is outstanding!"

Kommentare: Ease of filing claims and knowing they are being filed per industry standards. Ease of tracking information for each client as well as payments made by clients. The back up and support available by well informed representatives of MCP

Vorteile: The ease entering new client information through the process of entering sessions and filing electronically is a seamless process. I started using this system since 2007 and MCP is always on top of industry standards and continuously improving features with no price increase.
I refuse to pay a biller when I can electronically file primary and secondary claims for all the insurance companies all in one place. Isn't that amazing !!
You can easily see whether your claims have processed correctly so that you can correct any
errors you have made. I no longer file paper claims and the electronic filing process serves as
proof of a claim being submitted so I am assured that the insurance companies will acknowledge and pay. An added feature which I love is the ability to use charge card payments with each session by using the pay now option . I can't believe how much this system makes my life so much easier to track all aspects of my business....love it !

Nachteile: Like any system, it takes learning how to use it but I have found that when I needed help to learn the system, the staff was so helpful, answering questions within a very short time. The most cumbersome part of the process is entering eob's but even that has become faster. I do not feel a need to enter and use all the accounting aspects of the system and that works ok for me.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.11.2017
Kim C.
Owner/Clinician
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.12.2017

"Easy to use, very affordable, perfect for a solo or small practice. "

Kommentare: Easy to use, affordable, provides everything you need to run a small practice from a calendar to electronic claims to notes.

Vorteile: It is very easy to use especially the billing portion which seems to be set up with a therapist in mind and not an accountant or billing specialist. One click on the EOB and everything is filled in on the claim for the insurance portion. If needing a secondary filing, that is just one click also. I like the color coding for different types of appts. and a To Do list. The layout has been recently updated and looks nice and easy to navigate.

Nachteile: I wish there was an easier way to correct a mistake. At times I have messed on and needed to correct a claim or payment but to do this you have to delete the service and then start all over. Progress notes could use some improvement such as clicking on a session to complete a progress notes populates that progress note with information from the session such as date and time of session as well as session code. Also wish it had a report for missing progress notes.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.12.2017
Rubin N.
clinical asst prof of medicine
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.10.2017

"Overall, a decent program."

Vorteile: There is a bit of a learning curve at first, but this software is relatively easy to use once it is set up.

Nachteile: After being a committed customer for some years they locked me when my credit card was denied due to fraud. I communicated this to them and told them I'd have a new card shortly, but that didn't stop them. I needed to access patient data but was blocked. I feel this is insensitive and even unethical.

Antwort des Softwareanbieters

von My Clients Plus an 16.10.2017

Rubin, we're sorry for the misunderstanding. When a payment is declined for any reason, the system automatically sends an email explaining what happened and then prompts the user for a new payment method when they next log in.

The first time you contacted us via email, we did not understand that you were asking us to move your billing date another week or so because that is when you expected to receive a new business card. By the time we figured it out, you had already entered a new payment method and were using your account.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.10.2017
Sue A.
Individual and Family Therapist
Psychische Gesundheitsfürsorge, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.11.2018

"BEST SOFTWARE EVER"

Kommentare: My notes are up-to-date and HIPAA compliant. I can access anything at any time from anywhere!
Billing allows me to send out statements, follow up with insurance companies if needed and keep track of all activity simply.
I call myself the biggest MCP fan because I tell ALL my friends and co-workers about how great it is and recommend they use it for their own practices. Several of my friends have shared that it has also saved their lives with regards to keeping up-to-date and not losing out on billing any longer.

Vorteile: I love the ease of using MCP - it's user friendly, everything is connected simply and it provides me with all the services I need. There's a great variety of templates, I can link the calendar with appointments simply through Jituzu. The reminders for scheduling are the best!
Customer support is amazing - the agents are professional, knowledgeable and friendly.

Nachteile: Nothing - Love it all! If anything I'd say I wish the notes saved automatically as I've lost a few after not remembering to save them before leaving the page!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.11.2018