Was ist My Clients Plus?

My Clients Plus ist ein führender Anbieter von webbasierter Abrechnungs- und Praxisverwaltungssoftware für die Gesundheitsbranche.

Ideal für Einzel- und Gruppenpraxen mit Fokus auf Verhaltens-, Ergo-, Sprach-, Physiotherapie- und andere Gesundheitsfachgebiete. HIPAA-konform und hält Standards der Versicherungsbranche ein. Durch den erschwinglichen Preis und die leistungsstarken Funktionen bietet die Anwendung einen hohen Mehrwert.

Wähle aus über 200 Vorlagen für Therapienotizen, die von Expert*innen wie dir entwickelt wurden.

Wer verwendet My Clients Plus?

Gesundheitsdienstleister*innen mit den Fachbereichen Psychologie, Sprachtherapie, Ergotherapie, Physiotherapie und Massage.

Wo kann My Clients Plus bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Therapy Brands
  • Ansässig in Birmingham, USA
  • 2010 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Therapy Brands
  • Ansässig in Birmingham, USA
  • 2010 gegründet
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  • Chat

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Englisch

My Clients Plus – Videos und Bilder

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My Clients Plus

24,95 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
29,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
25,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
39,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

My Clients Plus Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anfangsbeurteilung
  • Aufgabenmanagement
  • Behandlungsplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bestätigung / Erinnerungen
  • Code- & Gebühreneintrag
  • Compliance im Gesundheitswesen
  • Compliance-Verfolgung
  • Diagramm-Erstellung
  • Dokumentenmanagement
  • EMR / EHR
  • Erinnerungen
  • Fortschritt-Notizen
  • Fortschrittsverfolgung
  • HIPAA konform
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kundenportal
  • Medizinische Abrechnung
  • Medizinische Terminplanung
  • Mehrere Standorte
  • Patienten-Aufnahme
  • Patienten-Terminplanung
  • Patientenmanagement
  • Personalverwaltung
  • Pflegeplan-Management
  • Rechnungshistorie
  • Reklamationsabwicklung
  • SOAP-Notizen
  • Schadensprüfung
  • Self-Service Portal
  • Sicheres Versenden von Nachrichten
  • Terminplanung
  • Terminverwaltung
  • Versicherungsmanagement
  • Verwaltung von Patientenakten
  • Wiederkehrende Termine
  • Zahlungsabwicklung
  • Übungs-Management

Alternativen für My Clients Plus

Verbringe mehr Zeit mit deinen Patienten, nicht mit deinem EMR.
Caspio ist eine Low-Code-Plattform zur Erstellung von Online-Datenbankanwendungen ohne Programmierung. Erfahre mehr über Caspio
The Healthcare Workspace for small teams and their clients.
Diese All-in-one-Lösungen lassen sich in deine Praxisverwaltungssoftware integrieren und helfen dir, dein Front-Office zu optimieren und Plätze zu füllen.
Delightful software for Allied Health & NDIS Providers.
CentralReach ist eine führende EMR-, Praxis-Management- und klinische Plattform für Anbieter von Applied Behavior Analysis (ABA) Therapien.
Verwaltungslösung für medizinische Praxen mit Funktionen für Online-Buchung, Stripe, Terminplanung, Aufgabenverwaltung, Berichte, SMS/E-Mail-Erinnerung
MedicsPremier: für Umgebungen jeder Größe, mehrere Steuernummern, umfassender EDI, Planung, Berichte/Analysen. Auch für RCM-Unternehmen geeignet.
Raintree is a Physical Therapy (PT,OT,SLP) EMR software designed to optimize workflows, improve efficiency, and improve revenue.
Integriere das Spender- und Freiwilligen-/Eventmanagement in NewOrg und schaffe neue Möglichkeiten der Mittelbeschaffung auf der Grundlage des Engagements von Interessengruppen.
ONC-zertifiziertes Verhaltensgesundheits-EHR und Praxis-Management-System. Beinhaltet Telepsychiatrie.
TheraPlatform is a HIPAA-compliant EMR, practice management and telehealth platform designed for mental health providers and therapists
Verwende die Salon-Software und Apps von Vagaro, um gebucht zu werden, Zahlungen abzuwickeln, Mahnungen zu versenden und dein Unternehmen zu vermarkten. Startpreis: 25 $/Monat.

Bewertungen über My Clients Plus

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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Matt C.
Matt C.
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unternehmensberatung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

My Clients Plus is best product on the market.

5 vor 4 Jahren

Kommentare: My company has been associated with My Clients Plus for the past 11 years and services over 180 practices across the nation. During that period of time, we've had the opportunity to change software vendors that offered incentives and benefits that MCP didn't offer at that time. However, we never made a change because of the ability to MCP improve their product in order to improve on what their competitors offered.
What stands out and is most important about work with MCP is the consistently high level of client service they provide. Nothing is too great or too small to deal with. The company has available, knowledgeable, friendly and helpful employees who go above and beyond any other software vendor I've ever worked with.
This aspect of a relationship should not be overlooked because when it comes down to it, the various software vendors all have similar features. When you need someone or something addressed immediately, MCP has always stepped-up and resolved it in a minimal amount of time. I can't say enough about how wonderful it is to work with this company. Give them a shot, you will not be disappointed!

Vorteile:

The learning curve, the ease of use and most importantly the service the company provides it's users.

Nachteile:

There is nothing I can think of. Any time there has been a concern, MCP does whatever it takes to resolve the issue as quickly as possible.

Elizabeth S.
Elizabeth S.
Psychiatrist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Psychische Gesundheitsfürsorge, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

My Clients Plus is worth a look

5 vor 7 Monaten

Vorteile:

If you are a psychiatrist and have been disappointed by EPIC, please look at my clients plus. You can format your own templates and use them easily. The data is stored offsite, so you don't need to worry about fires or floods destroying your computer and on-site backups.

Nachteile:

I didn't like that there was not an electronic prescription piece available with mcp. I had to investigate and use a different product.

Karen J.
LCSW in USA
Psychische Gesundheitsfürsorge, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

I'm so glad I found My Clients Plus

5 letzten Monat Neu

Kommentare: Billing is easy and MCP staff is cooperative and available.

Vorteile:

It's easy to use once you know how to use it! I had lots of help from My Clients Plus staff :)

Nachteile:

It was frustrating and cumbersome initially and then [SENSITIVE CONTENT] saved me! And I've conquered the learning curve (mostly) Now it's easy to use.

Tracy F.
Office Manager in USA
Psychische Gesundheitsfürsorge, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Advise on being user friendly

3 vor 7 Monaten

Kommentare: I do really love the ease of the system. I have used it for the past 6 years. I would just like to see some changes for it to help us grow as a business. I love the customer support we receive. [SENSITIVE CONTENT] usually helps me and she is the best.

Vorteile:

This product is easy to use and the customer support I get from [SENSITIVE CONTENT] is amazing. However there are a few features needed to better the portal. I love the ease of use and support.

Nachteile:

Some of the Cons of this software are... Invoicing is not so user friendly. I should be able to do a date range and print up all invoices at once with all dates of service showing for date range not just a total. I should not have to go in and manually do all 200 of each providers client invoices. Also no ease of access for applying rebilled payments and updates. It is not easy to update a corrected claim and chop out the previous portion so that the client understands why it was billed out twice. Also when a clients payment is taken through instamed it should show up right in their account on MC+. We have to run the payment on Instamed and then have to apply through MC+.

Jennifer S.
neuropsychologist in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

great billing software

5 letzten Monat Neu

Vorteile:

As a solo-practitioner neuropsychologist I do not need many of the bells and whistles that some billing and practice management software provides. I was able to purchase a low-volume but high quality service that did just what I wanted. MCP customer service always answered emails within 24 hours (usually same day) and was available easily by phone. They always answered my questions fully.

Nachteile:

Medicare as secondary payor could sometimes be tricky but this improved over the years.