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Was ist My Clients Plus?

My Clients Plus ist ein führender Anbieter von webbasierter Abrechnungs- und Praxisverwaltungssoftware für die Gesundheitsbranche.

Ideal für Einzel- und Gruppenpraxen mit Fokus auf Verhaltens-, Ergo-, Sprach-, Physiotherapie- und andere Gesundheitsfachgebiete. HIPAA-konform und hält Standards der Versicherungsbranche ein. Durch den erschwinglichen Preis und die leistungsstarken Funktionen bietet die Anwendung einen hohen Mehrwert.

Wähle aus über 200 Vorlagen für Therapienotizen, die von Expert*innen wie dir entwickelt wurden.

Wer verwendet My Clients Plus?

Gesundheitsdienstleister*innen mit den Fachbereichen Psychologie, Sprachtherapie, Ergotherapie, Physiotherapie und Massage.

My Clients Plus Software - 1
My Clients Plus Software - 2
My Clients Plus Software - 3
My Clients Plus Software - 4
My Clients Plus Software - 5

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My Clients Plus

My Clients Plus

4,7 (204)
29,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
79
Keine Integrationen gefunden
4,6 (204)
4,7 (204)
4,8 (204)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
29,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
128
5
4,4 (2.643)
4,4 (2.643)
4,4 (2.643)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu My Clients Plus

SimplePractice
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Terminplanung
Terminverwaltung
TherapyNotes, LLC
Am besten bewertete Funktionen
EMR / EHR
Für mentale Gesundheit/Verhaltenstherapie
HIPAA konform
EPIC
Am besten bewertete Funktionen
Audit Trail
Bearbeitung von Krediten
Kundenmanagement
EpicCare
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Kundenportal
Pabau
Am besten bewertete Funktionen
Medizinische Terminplanung
Patienten-Terminplanung
Verwaltung von Patientenakten
Qualifacts Insync
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Reklamationsabwicklung
Power Diary
Am besten bewertete Funktionen
Reservierungs-Management
Terminplanung
Terminverwaltung
MedEZ
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
TheraNest
Am besten bewertete Funktionen
EMR / EHR
Für mentale Gesundheit/Verhaltenstherapie
HIPAA konform

Bewertungen über My Clients Plus

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
84%
4
9%
3
4%
2
1%
1
1%
Elizabeth
Elizabeth
Psychiatrist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Psychische Gesundheitsfürsorge, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

My Clients Plus is worth a look

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

If you are a psychiatrist and have been disappointed by EPIC, please look at my clients plus. You can format your own templates and use them easily. The data is stored offsite, so you don't need to worry about fires or floods destroying your computer and on-site backups.

Nachteile:

I didn't like that there was not an electronic prescription piece available with mcp. I had to investigate and use a different product.

Tracey
owner/therapist in USA
Psychische Gesundheitsfürsorge, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

owner/therapist

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: i've left for other systems and always come back to mcp

Vorteile:

ease of use - intuitive. The ability to customize the coding and fields.

Nachteile:

reporting - i would like a custom report

Debra
Manager in USA
Psychische Gesundheitsfürsorge, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

[sensitive content hidden] Manager

1,0 letzte Woche Neu

Kommentare: BAD!! Would never tell anyone to set up with them! I called & Emailed several times about the over charge! Changed cards so they could not bill us again!

Vorteile:

Emails forms to the clients. Scheduling was good if you had times blocked out.

Nachteile:

NO CUSTOMER SERVICE!! We were charged double in 2/6/23 they said it would pay for 2 years. They thought we had 2 provider, we have one. Emailed (Because the person would not call back) several times. Looking into. So today I can't get into site. All notes are locked and we owe. No one answers the phone ever!!

Matt
Matt
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unternehmensberatung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

My Clients Plus is best product on the market.

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: My company has been associated with My Clients Plus for the past 11 years and services over 180 practices across the nation. During that period of time, we've had the opportunity to change software vendors that offered incentives and benefits that MCP didn't offer at that time. However, we never made a change because of the ability to MCP improve their product in order to improve on what their competitors offered.
What stands out and is most important about work with MCP is the consistently high level of client service they provide. Nothing is too great or too small to deal with. The company has available, knowledgeable, friendly and helpful employees who go above and beyond any other software vendor I've ever worked with.
This aspect of a relationship should not be overlooked because when it comes down to it, the various software vendors all have similar features. When you need someone or something addressed immediately, MCP has always stepped-up and resolved it in a minimal amount of time. I can't say enough about how wonderful it is to work with this company. Give them a shot, you will not be disappointed!

Vorteile:

The learning curve, the ease of use and most importantly the service the company provides it's users.

Nachteile:

There is nothing I can think of. Any time there has been a concern, MCP does whatever it takes to resolve the issue as quickly as possible.

Kim
Kim
Owner/Clinician in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to use, very affordable, perfect for a solo or small practice.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Easy to use, affordable, provides everything you need to run a small practice from a calendar to electronic claims to notes.

Vorteile:

It is very easy to use especially the billing portion which seems to be set up with a therapist in mind and not an accountant or billing specialist. One click on the EOB and everything is filled in on the claim for the insurance portion. If needing a secondary filing, that is just one click also. I like the color coding for different types of appts. and a To Do list. The layout has been recently updated and looks nice and easy to navigate.

Nachteile:

I wish there was an easier way to correct a mistake. At times I have messed on and needed to correct a claim or payment but to do this you have to delete the service and then start all over. Progress notes could use some improvement such as clicking on a session to complete a progress notes populates that progress note with information from the session such as date and time of session as well as session code. Also wish it had a report for missing progress notes.