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Was ist My Clients Plus?

My Clients Plus ist ein führender Anbieter von webbasierter Abrechnungs- und Praxisverwaltungssoftware für die Gesundheitsbranche. Ideal für Einzel- und Gruppenpraxen mit Fokus auf Verhaltens-, Ergo-, Sprach-, Physiotherapie- und andere Gesundheitsfachgebiete. HIPAA-konform und hält Standards der Versicherungsbranche ein. Durch den erschwinglichen Preis und die leistungsstarken Funktionen bietet die Anwendung einen hohen Mehrwert. Wähle aus über 200 Vorlagen für Therapienotizen, die von Expert*innen wie dir entwickelt wurden.

Wer verwendet My Clients Plus?

Gesundheitsdienstleister*innen mit den Fachbereichen Psychologie, Sprachtherapie, Ergotherapie, Physiotherapie und Massage.

My Clients Plus Software - 1
My Clients Plus Software - 2
My Clients Plus Software - 3
My Clients Plus Software - 4
My Clients Plus Software - 5

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My Clients Plus

My Clients Plus

4,7 (204)
29,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
79
Keine Integrationen gefunden
4,6 (204)
4,7 (204)
4,8 (204)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
35
Keine Integrationen gefunden
4,0 (372)
4,0 (372)
4,2 (372)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu My Clients Plus

EpicCare
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Kundenportal
SimplePractice
Am besten bewertete Funktionen
HIPAA konform
Terminplanung
Terminverwaltung
EPIC
Am besten bewertete Funktionen
Audit Trail
Bearbeitung von Krediten
Kundenmanagement
TherapyNotes, LLC
Am besten bewertete Funktionen
EMR / EHR
Für mentale Gesundheit/Verhaltenstherapie
HIPAA konform
Pabau
Am besten bewertete Funktionen
Patienten-Terminplanung
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten
Qualifacts Insync
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
HIPAA konform
Reklamationsabwicklung
Power Diary
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Patienten-Terminplanung
Terminverwaltung
MedEZ
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
TheraNest
Am besten bewertete Funktionen
EMR / EHR
Für mentale Gesundheit/Verhaltenstherapie
HIPAA konform

Bewertungen über My Clients Plus

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
84%
4
9%
3
4%
2
1%
1
1%
Elizabeth
Elizabeth
Psychiatrist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Psychische Gesundheitsfürsorge, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

My Clients Plus is worth a look

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

If you are a psychiatrist and have been disappointed by EPIC, please look at my clients plus. You can format your own templates and use them easily. The data is stored offsite, so you don't need to worry about fires or floods destroying your computer and on-site backups.

Nachteile:

I didn't like that there was not an electronic prescription piece available with mcp. I had to investigate and use a different product.

Tracey
owner/therapist in USA
Psychische Gesundheitsfürsorge, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

owner/therapist

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: i've left for other systems and always come back to mcp

Vorteile:

ease of use - intuitive. The ability to customize the coding and fields.

Nachteile:

reporting - i would like a custom report

Tracy
Office Manager in USA
Psychische Gesundheitsfürsorge, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Advise on being user friendly

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I do really love the ease of the system. I have used it for the past 6 years. I would just like to see some changes for it to help us grow as a business. I love the customer support we receive. [SENSITIVE CONTENT] usually helps me and she is the best.

Vorteile:

This product is easy to use and the customer support I get from [SENSITIVE CONTENT] is amazing. However there are a few features needed to better the portal. I love the ease of use and support.

Nachteile:

Some of the Cons of this software are... Invoicing is not so user friendly. I should be able to do a date range and print up all invoices at once with all dates of service showing for date range not just a total. I should not have to go in and manually do all 200 of each providers client invoices. Also no ease of access for applying rebilled payments and updates. It is not easy to update a corrected claim and chop out the previous portion so that the client understands why it was billed out twice. Also when a clients payment is taken through instamed it should show up right in their account on MC+. We have to run the payment on Instamed and then have to apply through MC+.

Matt
Matt
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unternehmensberatung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

My Clients Plus is best product on the market.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: My company has been associated with My Clients Plus for the past 11 years and services over 180 practices across the nation. During that period of time, we've had the opportunity to change software vendors that offered incentives and benefits that MCP didn't offer at that time. However, we never made a change because of the ability to MCP improve their product in order to improve on what their competitors offered.
What stands out and is most important about work with MCP is the consistently high level of client service they provide. Nothing is too great or too small to deal with. The company has available, knowledgeable, friendly and helpful employees who go above and beyond any other software vendor I've ever worked with.
This aspect of a relationship should not be overlooked because when it comes down to it, the various software vendors all have similar features. When you need someone or something addressed immediately, MCP has always stepped-up and resolved it in a minimal amount of time. I can't say enough about how wonderful it is to work with this company. Give them a shot, you will not be disappointed!

Vorteile:

The learning curve, the ease of use and most importantly the service the company provides it's users.

Nachteile:

There is nothing I can think of. Any time there has been a concern, MCP does whatever it takes to resolve the issue as quickly as possible.

Kathy
Office Manager/Nurse in USA
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Psychiatry Use

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall it has been good. They have added a lot of features since we started using it 12 years ago. It is easy to use. Wish it had prescription integration.

Vorteile:

I like that it is fairly easy to use and doesn't have a lot of the bells and whistles that a psychiatry practice doesn't need in comparison to a regular medical practice.

Nachteile:

I don't like that you have to do a lot of clicking around just to print an invoice or to apply a partial payment or write off some of the amount due in different screens. I wish we could enter everything in one screen before invoicing it. I also wish that the list of past appointments for a patient could be tagged with a no show or a late cancel so we didn't have to write it in the notes below a patient's profile instead. I also wish it would list the balance of a patient right on the calendar next to their name because we often miss the fact that a patient still owes money. you don't see that amount unless you actually click on the patient's profile.