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Was ist The Edge?

The EDGE ist ein umfassendes Juweliergeschäft-Management-System speziell für unabhängige Einzelhandel-Juweliere - perfekt für unabhängige Juweliere mit 1 bis 10 Filialen. Point-of-Sale, Customer-Management, Buchhaltung, Inventarisierung und Reporting - The EDGE deckt alles ab und ist individuell auf deine spezifischen Bedürfnisse abgestimmt. The EDGE verbindet sich auch mit dem Quickbooks-Buchhaltungssystem. Wir senden dir eine kostenlose Demo von The EDGE senden. Probiere unsere risikofreie, kostenlose Testversion und sieh selbst, wie leistungsfähig dieses Tool ist!

Wer verwendet The Edge?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

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The Edge

The Edge

4,4 (13)
3.500,00 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
6
Keine Integrationen gefunden
3,8 (13)
4,0 (13)
4,1 (13)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
1.750,00 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
6
Keine Integrationen gefunden
4,4 (141)
4,1 (141)
4,1 (141)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu The Edge

Visual Retail Plus
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Provisionsmanagement
Retourenmanagement
Quickbooks Point of Sale
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
RepairShopr
Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Rechnungserstellung
Verfolgung von Interaktionen
ACE Retail POS
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Kundenkonten
Marketing-Automatisierung
Smartwerks
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
JewelMate Enterprise Retail
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
RepairQ
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Kontaktmanagement
Zahlungsabwicklung
ARMS USA
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Swim
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über The Edge

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
4,1
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
38%
4
54%
3
8%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Edge reviews

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall best experience with edge as i am using from more than 3 years.

Vorteile:

I like the most about edge is it is user friendly for searching anything.The UI is good and I am using to check the responsiveness of my website which is helpful to me.

Nachteile:

Nothing as of know.For searching anything and checking the responsiveness of website purpose i am using edge.So cant find any issues.

Leigh
Jewellery Claims Advisor in Kanada
Luxusgüter & Schmuck, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Quality product, but you are strongly directed into their structure

4,0 vor 12 Monaten

Kommentare: Overall, the experience has been good. We have implemented some additional structure that we were arguably missing before implementation, there are features that did not exist or did not work well in our prior platform (trade-ins, gift certificates, etc) that work much better in The Edge.

Vorteile:

The feature set is strong, the pricing is good not front running. The forced structure can be both a benefit and a detriment, as there is less flexibility than might be nice, but it also forces structure that is quite possibly needed.

Nachteile:

The migration from our original platform to The Edge was sold as a service that could / would be guided by the company, while it was, there were more components that did not migrate than were expected and the automated portion of the process (which you pay for, was not as automated as expected).

Thomas
owner/President in USA
Luxusgüter & Schmuck, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Worst support ever!

3,0 vor 5 Jahren

Kommentare: In the early days it was great. Very stable and problem free. Now it has constant updates to fix issues but these updates seem to cause more problems.

Vorteile:

In the early days, it's reliability. Boy has that changed!

Nachteile:

Terrible Customer service. Also, no one is available on the weekends for emergency service. My current version is unstable and unreliable.

MICAH
ESTIMATOR in
Baumaterial, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Great Product for Commercial Roofing

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: The Edge is the first and only estimating software I've used for our roofing company. I went to Florida for the 4-day training and learned the ins and outs, then I worked alongside our senior estimator for extensive practice. It took a couple months for it to become an easier, smoother experience. The databases are very well established with current roofing manufacturers. There are great features that can be utilized for each trade as well as job costing reports. All in all, I'm very pleased with The Edge. Although, I did have a more thorough training due to the fact that our senior estimator has used The Edge since MS DOS!

Vorteile:

The Edge has many features to be utilized for whatever trade you're in. Customer support has always helped us out with any features we may have forgotten how to use. So many features to use.

Nachteile:

The Edge has so many features and so many ways to tweak the software that it can be difficult to learn the program from scratch. That's not necessarily a con, but it makes it a little more intimidating to jump into. There have been very few bugs we've encountered, and those were very minor. The method version 10 used for saving and backing up files is a bit confusing if you ever need to use those files, but customer support can always help.

Lisa
Operations Coordinator in USA
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

This is a great inventory software program.

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

We enter all the inventory into this software and it is integrated with QuickBooks. We are able to do inventory counts really easy through The Edge. It will then tell you what you are missing (hopefully none) and give you an accurate count. We also use it for our Point of Sale. Any sales we are able to run through The Edge and our merchant account is integrated also. We are able to run A LOT of different reports to give us the information that we need for our inventory purposes. They are always working on new updates to keep everything current. They are always available if you need any help or just have a general question.

Nachteile:

It's not really a bad thing, but sometimes you have to wait for The Edge to fix an issue and that can be time consuming sometimes. That could just be me being impatient. :)