TerraTrash

TerraTrash

von TerraVista Solutions

Wer verwendet TerraTrash?

For refuse and trash haulers within residential, commercial, roll-off, port-a-pots, or medical waste.

Was ist TerraTrash?

We've just released the latest version of the industry's most powerful software. TerraTrash includes:Complete customer and billing management, Container tracking & maintenance, Customized reporting, Commercial / residential route sheets, Post card billing and collections, Integrates seamlessly with QuickBooks, And loads of other great features! Get all the performance and functionality of refuse software that cost thousands more while squeezing every penny of profit out of your refuse business.

TerraTrash – Details

TerraVista Solutions

http://www.terravistasolutions.com/

Gegründet 2005

TerraTrash – Preisübersicht

TerraTrash bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für TerraTrash findest du unten.

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Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Installiert - Windows

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

TerraTrash Funktionen

Abfallmanagement Software
Abfallentsorgung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Gerätenachverfolgung
Inventarverwaltung
Kundendatenbank
Kundenkonten
Routing
Terminplanung

TerraTrash – Nutzerbewertungen

Zeigt 3 von 3 Nutzerbewertungen

Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Kundenservice
4.3/5
Funktionen
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
2/5
Tony T.
Founder/ Leader of Operations
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.5.2016

"Awesome!!"

Kommentare: After dealing with outrageous pricing and having to perform surgery to get any real tech support with PC Scale, TerraTrash has made a software crash, 2 missed billing periods, & learning a whole new program seem like reciting your A,B,C's. The tech support is amazinhg and always willing to help in any way, and the whole transitioning process simple as pie. TOTALLY #TEAMTERRATRASH! The only cons are route resequencing is a tad bit of a pain, (which, on the other hand- they're pushing to help with an update to make it more of a breeze! Total plus!), & the fact that they do not have route management, but I heard word from a little bird that the TerraTrash team is even working on getting something up and running of that nature too! WHAT CAN'T THEY DO???!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.5.2016
Morgan C.
Co-Owner
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.7.2015

"Great Product, and customer service"

Kommentare: After an awful experience with Wastebooks / Desert Micro; TerraTrash was a breath of fresh air. The sales staff was honest about the product and very helpful. The customer service and tech people were fantastic through the setup process. Also I have had some bugs and product update requests that they are addressing and pushing fixes/updates for. Their support team is responsive, and they are willing to help in anyway.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.7.2015
Thielemier H.
Office Administrator
Versorgungsunternehmen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.11.2017

"WASTE OF TIME AND MONEY"

Kommentare: NONE REALLY

Vorteile: Easy to use (when it works correctly). Tech support are normally quickly responsive. Training is quick and easy.

Nachteile: CONSTANT BUGS. Rude staff. In order to run a billing cycle, must call tech support first because you better expect a crash or bug or some sort of major issue. EVERY SINGLE TIME.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.11.2017