Wer nutzt diese Software?

Konzipiert für gemeinnützige oder nichtstaatliche Organisationen, Organisationen des zivilen Sektors, Organisationen auf Missionsbasis, politische Gruppen und Kampagnengruppen etc.

Durchschnittliche Bewertung

26 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 3.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $.01/einmalig
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • CiviCRM
  • https://civicrm.org
  • Gegründet 2005

Über CiviCRM

Webbasiertes, Open-Source-CRM, das die Bedürfnisse von gemeinnützigen Organisationen und anderen zivilgesellschaftlichen Organisationen erfüllt. Einfach zu bedienen, anzupassen und zu erweitern.

CiviCRM Funktionen

  • Ausschuss-Management
  • E-Mail Marketing
  • Freiwilligen-Management
  • Fundraising-Management
  • Kontaktmanagement
  • Mitgliedschaft-Management
  • Social-Media-Integration
  • Spender-Management
  • Subventions-Management
  • Veranstaltungsmanagement
  • Anerkennungs-Management
  • Anwesenheitsmanagement
  • Freiwilligen-Profile
  • Gruppenmanagement
  • Kalenderverwaltung
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Registrierungs-Management
  • Self-Service Portal
  • Terminplanung
  • Trainingsmanagement
  • Veranstaltungsmanagement
  • Absolventen-Management
  • Auktions-Management
  • CRM
  • Freiwilligen-Management
  • Kampagnenmanagement
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mobiles Spenden
  • Pfand-Management
  • Spendenmanagement
  • Spender-Management
  • Spendersuche
  • Subventions-Management
  • Tracking von Beiträgen
  • Veranstaltungsmanagement
  • Wiederkehrende Spenden
  • Zahlungsabwicklung
  • Abbildung und Zuordnung
  • Demografische Daten
  • E-Mail Marketing
  • Fortschrittlich
  • Freiwilligen-Management
  • Fundraising-Management
  • Kampagnenanalyse
  • Konservative
  • Kontaktmanagement
  • Mitarbeiter-Management
  • Online-Zahlungsabwicklung
  • Spender-Zielgruppenerfassung
  • Tracking von Beiträgen
  • Veranstaltungskalender
  • Wähler-Datenbank
  • Überparteilich

Die hilfreichsten Reviews für CiviCRM

Our go-to for Associations and others

Mit Google übersetzen Bewertet am 20.5.2016
Jonathan L.
Owner
Internet, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: GetApp
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Kommentare: CiviCRM integrates CRM functions for associations, affiliation groups and others as an add-on for the top GPL content management systems WordPress, Joomla and Drupal. We have been installing and hosting CiviCRM for several years and it has become a standard part of our toolbox. It is especially strong on event registration and membership management. CiviMail does an excellent job with bounce and subscription management, but it's not as user friendly as a service like MailChimp or Constant Contact for HTML mail composition. CiviContribute handles payments for memberships, donations and events. CiviCase brings case management into to application and CiviVolunteer helps you keep track of the eager beavers who want to help your cause. We have used CiviCRM for projects ranging from an international arts group to our son's Boy Scout troop. We have used it for camping registrations and conference registrations for thousands of users. The real gem, as in any CRM tool are the reporting tools. You can pull membership, attendance or other reports in minutes. Think of a data related question and get an answer quickly and simply.

Vorteile: Excellent event registration and membership management at a price that can't be equaled. Best of all, it works in and with our client's websites.

Nachteile: It's not an intuitive tool. You need to learn the logic of CiviCRM to get things done. It's not hard, but I wouldn't give it to a client without a few explanations and probably training.

A wonderful experience with CiviCRm

Mit Google übersetzen Bewertet am 26.4.2016
Chelsea S.
Communications Coordinator
Umweltdienstleistungen
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I work for a very small and relatively new non-profit organization and CiviCRM has been the perfect combination of intuitive/ user-friendly, as well as adaptive to our unique needs as we continue to define our direction, expand our scope, and grow to reach a larger audience. Civi has allowed us to track and maintain well-rounded profiles of our constituents, donors, participants, and volunteers -- many of whom fit into multiple of these categories. I have a lot left to learn about Civi and when I get stumped, I can almost always find the answer in the forums online or through our vendor.

Nachteile: I've had the most difficulty with CiviCRM integrating into our Mailchimp account and newsletter. Overall, it's worked quite well but there have been several glitches and several times where the solution or steps to take to fix a problem were not at all obvious (to me, at least!).

Lies weitere Bewertungen