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Was ist JobScore?

JobScore vereinfacht deine Einstellungsprozesse. Das START-Produkt ist eine kostengünstige Self-Service-Recruitment-Software für kleinere Unternehmen. Dieses SCALE-Produkt ist ein leistungsstarkes, modernes Bewerber-Tracking-System, das Arbeitgebenden dabei hilft, Einstellungsziele zu erreichen und gleichzeitig bei der Rekrutierung besser zu werden. JobScore enthält eine Marken-Karriereseite, Tools zur Erstellung von einer Kandidaten-Pipeline durch das Veröffentlichen und Teilen von Stellen, Mitarbeiterempfehlungskampagnen-Management und Funktionen zum Prüfen, Führen von Vorstellungsgesprächen und Einstellen talentierter Personen.

Wer verwendet JobScore?

JobScore ermöglicht es Arbeitgebenden, talentierte Personen zu finden und einzustellen. Die Software hilft deinem Team, bei der Rekrutierung besser zu sein.

JobScore Software - 1
JobScore Software - 2
JobScore Software - 3
JobScore Software - 4
JobScore Software - 5

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JobScore

JobScore

4,2 (29)
69,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
98
47
4,2 (29)
4,1 (29)
4,4 (29)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
5,75 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
345
18
4,6 (255)
4,3 (255)
4,4 (255)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu JobScore

Factorial
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
Mitarbeiter-Datenbank
Zeit & Anwesenheit
TriNet Hire
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Greenhouse
Am besten bewertete Funktionen
Bewerber-Tracking
Kandidatenverfolgung
Stellenanzeige veröffentlichen
Atomic Hire
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeiterprofile
Self-Service Portal
ADP Workforce Now
Am besten bewertete Funktionen
Lohn- und Gehaltslisten-Management
W-2 Vorbereitung
Überweisung
CEIPAL ATS
Am besten bewertete Funktionen
Für Personalvermittlungen
Für Recruiting-Agenturen
Personalbeschaffungs-Management
Manatal
Am besten bewertete Funktionen
Bewerber-Tracking
Kandidatenverfolgung
Stellenanzeige veröffentlichen
Workable
Am besten bewertete Funktionen
Bewerber-Tracking
Kandidatenverfolgung
Stellenanzeige veröffentlichen
100Hires
Am besten bewertete Funktionen
Kandidatenprofile
Kandidatenverfolgung
Stellenanzeige veröffentlichen

Bewertungen über JobScore

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,4
Funktionen
3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
45%
4
41%
3
10%
1
3%
Madison
Madison
HR Generalist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Pharmazeutika, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Life saver for HR!

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Easy candidate tracking, HR notes are visible to managers right away so no one has to email anyone else for an update. Everything in one place makes it soooo much easier to track.

Nachteile:

The resume parsing for candidates could be improved, sometimes the resumes and their overviews get all out of whack.

Jean
HR Business Partner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Halbleiter, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Great for Small to midsize company's

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

I have been using JobScore for many years and many different small companies that I've consulted with. JobScore seamlessly integrates your workforce planning and puts the power in the hiring managers' hands. It simplifies the recruiting process, and allows you to communicate with applicants and hiring managers quickly. You can easily create a career page for your company if you don't have one yet. You can also post to unique job specific job boards that might not be listed on JobScore and using a tracking link to have them go directly to your ATS. The user interface is easy to use and the customer service is quick to response whenever I have a question that I can't look up in the help FAQs.

Nachteile:

If you want to add more features such as preparing offer letters, you will need to pay for a monthly subscription, the basic free program is very useful on it's own, but to get the special features, you will need to pay. I recommend signing up for a free trial and see which features you like, because you'll want to be able to use all of the features when the free trial is over and you go back to the free plan.

Ryan
HR in USA
Einzelhandel, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Development Issues are Customer Issues

3,0 vor 6 Jahren

Kommentare: A recent deployment/product update brought an internal job posting option. However, it would not work right. It asked for a resume as part of the job application, and had it is a required (which is what we want) but it would not display this way for the internal candidates that were applying. When I talked to customer support they had to escalate this to the "developers" to see what was going on. After a few days they got back to me and said that "you shouldn't be requiring internal employees to submit a resume anyways." Then preceded to tell me how our company should be recruiting internally. Wait a minute, who is the customer here? I was very surprised by this response. Especially as an Enterprise (highest level available) customer. I was told that the developers would fix it soon but it would probably be within the next few months. =0) Needless to say, they were not happy when I asked for a credit to or account for paying for a product that wasn't working correctly. I am not going to hold my breath for this to happen. =/

Vorteile:

We started with the free platform (not sure if they offer this anymore). It was a great fit as we previously had no ATS and candidates applied via a generic email address " this was then distributed to all managers. Not a sustainable process at all.

Nachteile:

- There are many lingering bugs with each deployment of upgrades. - Customer support is minimal to borderline nonexistent. Either leave a voicemail or send an email. Someone might get back to you within 48 hours. This is for the "Enterprise level" which is per month.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: GetApp

Intuitive, Easy-to-use and Simple

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

I've personally used JobScore for two different companies, and I've yet to hear a single bad review. More importantly, our hiring managers and interviewers love the simplicity and intuitive platform. My immediate team uses JobScore daily, and the customer service is consistently quick and responsive to solve any immediate issues that my colleagues or I may have.

Nachteile:

JobScore gets the job done, and it allows me to do my job on a daily basis. Overall, as long as it continues to progress and improve its integrations, I'll continue to highly recommend JobScore.

JASON
COO in Mexiko
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

The most effective ATS

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: The JS product is great and the team is exceptional. I have relied on both for many years without regret.

Vorteile:

Easy to use, customizable, scalable, social

Nachteile:

Lot's of work to implement, no easy multiple geo job posting, not fully plugged into all social media channels, no mobile app