Wer nutzt diese Software?

Productivity management solution for the hospitality industry which helps with revenue administration, food cost control, labor productivity, energy consumption and more.

Durchschnittliche Bewertung

2 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Preisinformationen Contact d2o for pricing details.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • d2o
  • https://www.d2o.com
  • Gegründet 2000

Über PMI

Hospitality property management tool that enables productivity through business intelligence and forecasting.

PMI Funktionen

  • CRM
  • Catering
  • Einzelne Immobilie
  • Ferien-Vermietung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integrierte Buchführung
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Immobilien
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Verlängerter Aufenthalt
  • Aufgabenmanagement
  • Datenbank-Integration
  • Dokumenterstellung
  • Filesharing
  • Kollaboration
  • Notizen verwalten
  • Office Suite
  • Projektmanagement
  • Präsentations-Tools
  • Team-Chat

Die hilfreichsten Reviews für PMI

Decent revenue, cost and labor forecasting tool for hotels. Data reporting can be challenging.

Bewertet am 9.3.2018
Verifizierter Rezensent
Global IT Director, Flow IT & Global Stds Team Lead, Robotic Process Automation
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Decent forecasting tool for the 3 big aspects of hotel management (revenue, cost, labor).

Vorteile: Screens are well built, easy to use and have considered human-centered design in their approach for navigation and logical progression. The support team did a good job helping with issues and questions. Overall it was a decent experience setting up and using the tool

Nachteile: They've made it difficult to export data for graphing, reporting, consolidating, etc. This is pretty annoying when you have a report that doesn't fit requirements or need to build an ad-hoc report.

Very professional team and tool , from training to implementation and day to day functionalities

Bewertet am 7.7.2017
Cyril L.
General Manager
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: accurately monitor our staff productivity
Forecast each F&B oultlet
saving time in controlling our producitivy vs revenue

Vorteile: User friendly , straightforward lay out of the screens , reliability of forecasted hours needed, all functionalities are relevant, smart forecast and smart budget guidance, the support of the team

Nachteile: importation of Excel spread sheet in the Schedule not possible?
on the flash rpt screen the column are not aligned . So we have to export to Excel to read it

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