PMI

PMI

von d2o

Wer verwendet PMI?

Productivity management solution for the hospitality industry which helps with revenue administration, food cost control, labor productivity, energy consumption and more.

Was ist PMI?

Hospitality property management tool that enables productivity through business intelligence and forecasting.

PMI – Details

d2o

https://www.d2o.com

Gegründet 2000

PMI – Preisübersicht

PMI bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für PMI findest du unten.

Preisinformationen

Contact d2o for pricing details.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

PMI Funktionen

Hotelsoftware
CRM
Catering
Einzelne Immobilie
Für die Ferienvermietung
GDS-/OTA-Integration
Instandhaltungsmanagement
Integrierte Buchführung
Marketing-Automatisierung
Mehrere Immobilien
Mitarbeitermanagement
Online-Buchung
Treueprogramm
Verkaufspunkt POS
Verlängerter Aufenthalt
Aufgabenmanagement
Datenbank-Integration
Dokumenterstellung
Filesharing
Kollaboration
Notizen verwalten
Office Suite
Projektmanagement
Präsentations-Tools
Team-Chat

PMI – Nutzerbewertungen

Zeigt 2 von 2 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.5/5
Benutzerfreundlichkeit
4.5/5
Kundenservice
4.5/5
Funktionen
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.5/5

Very professional team and tool , from training to implementation and day to day functionalities

Bewertet am 7.7.2017
Cyril L.
General Manager
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: accurately monitor our staff productivity
Forecast each F&B oultlet
saving time in controlling our producitivy vs revenue

Vorteile: User friendly , straightforward lay out of the screens , reliability of forecasted hours needed, all functionalities are relevant, smart forecast and smart budget guidance, the support of the team

Nachteile: importation of Excel spread sheet in the Schedule not possible?
on the flash rpt screen the column are not aligned . So we have to export to Excel to read it

Decent revenue, cost and labor forecasting tool for hotels. Data reporting can be challenging.

Bewertet am 9.3.2018
Verifizierter Rezensent
Global IT Director, Flow IT & Global Stds Team Lead, Robotic Process Automation
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Decent forecasting tool for the 3 big aspects of hotel management (revenue, cost, labor).

Vorteile: Screens are well built, easy to use and have considered human-centered design in their approach for navigation and logical progression. The support team did a good job helping with issues and questions. Overall it was a decent experience setting up and using the tool

Nachteile: They've made it difficult to export data for graphing, reporting, consolidating, etc. This is pretty annoying when you have a report that doesn't fit requirements or need to build an ad-hoc report.