Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Deutschland Lokales Produkt
SAP Business ByDesign

SAP Business ByDesign

Deutschland Lokales Produkt

Was ist SAP Business ByDesign?

SAP Business ByDesign ist eine vollständige und anpassungsfähige On-Demand-Business-Lösung zur Vereinheitlichung und Rationalisierung von Kerngeschäftsprozessen für mittelständische Unternehmen. Die Lösung unterstützt Finanzwesen, CRM, Personalmanagement, Lieferkettenmanagement, Projektmanagement, Lieferantenbeziehungsmanagement und Compliance-Management.

Wer verwendet SAP Business ByDesign?

Mit mehreren Implementierungs-, Schulungs- und Cloud-Plattform-Kaufoptionen ist diese Lösung ideal, um komplexe Projekte innerhalb eines größeren Geschäftsprozessmodells effizient und in Echtzeit zu verwalten.

SAP Business ByDesign Software - 1

Du bist nicht sicher, ob SAP Business ByDesign das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Germany
SAP Business ByDesign

SAP Business ByDesign

4,3 (59)
Lokales Produkt
19,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
170
8
3,7 (59)
3,8 (59)
3,9 (59)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
29,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
67
3
4,7 (235)
4,4 (235)
4,5 (235)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu SAP Business ByDesign

Synthesia
Am besten bewertete Funktionen
Text zu Video
Videobearbeitung
Videoerstellung
Dynamics 365
Am besten bewertete Funktionen
Finanzberichterstattung
Kontakt-Datenbank
Rechnungserstellung
NetSuite
Am besten bewertete Funktionen
Chart of Accounts
Einkommen & Bilanz
Gewinn-und Verlustrechnung
Sage X3
Am besten bewertete Funktionen
Finanzmanagement
Hauptbuch
Inventarverwaltung
Kinetic
Am besten bewertete Funktionen
Auftragsmanagement
Finanzmanagement
Inventarverwaltung
MySQL
Am besten bewertete Funktionen
Backup und Recovery
Relational Database Management
Sichere Datenspeicherung
Oracle Business Intelligence
Am besten bewertete Funktionen
Ad-hoc-Berichterstattung
Dashboard
Rentabilitätsanalyse
SAP Business One
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Hauptbuch
Inventarverwaltung
SAP S/4HANA Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Auftragsmanagement
Buchhaltung

Bewertungen über SAP Business ByDesign

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
3,7
Kundenservice
3,9
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
58%
4
25%
3
12%
2
2%
1
3%
martin
Buchhaltung in Österreich
Baumaterial, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Testversion

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Es ist leider für unsere Firma, Produktion bzw. Abläufe nicht geeignet

Vorteile:

Wir haben das CRM und in weiterer Folge die Buchhaltung getestet - soweit alles ok

Nachteile:

Da es sehr bald ersichtlich war, dass es für unsere Firma nicht geeignet ist bin ich nicht tiefer in die Materie eingestiegen.

Shashank
Shashank
Business System Analyst - Intern in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

All in One

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Scalable Implementations ensuring happy clients.

Vorteile:

1)Great Interface, Amazing Accessibility and Document Flow from one module to another. 2)Scalable to all types of small to mid-size organizations having 1-1000 employees. 3)Easy to use and learn and has provisions with Work Centers for CRM, SCM, FICO, PMO and HRM modules.

Nachteile:

1)Limited ability when it comes to specific module based requirements since it tends to be a generic all in one solution. 2) Has a very limited presence under the SAP Umbrella and very few people talk about it.

Kelly
Office management in USA
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Very accurate software for accounts payable

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: I like the way SAP works with all areas of business; everything interlinks and the reports are everything you need to get an accurate account of your financials.

Vorteile:

The vendor, invoice and job distribution

Nachteile:

I feel like the software could be a bit more user friendly. I think that SAP has one of the best accounting programs on the market but it should be a little easier to use.

Elizabeth
Elizabeth
Lead dispatcher-administrative in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Buchhaltung, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Not worth it

3,0 letzten Monat Neu

Kommentare: This was pretty bad... honestly if you own a small business you would be better off having your employees keep track of their own hours by use of a time tracker app.

Vorteile:

Time keeping abilities were pretty spot on.

Nachteile:

So pretty much everything, it wasnt user friendly, always having problems with my login credentials, not letting me enter in hours worked etc.

Aneury
Maintenance in USA
Logistik & Lieferkette, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

SAP Reviews

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: im incredibly happy with the results and benefits I'm getting from my SAP software from the numerous ways they are to search for things.

Vorteile:

How Organize everything is and how easy it is to find work orders/parts and everything in between.

Nachteile:

sometimes you must be specific about what you are looking for; like if searching for parts you must be specific about it

Jérôme
Data analyst in Frankreich
Finanzdienstleistungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best robust cloud ERP for medium size companies

4,0 vor 5 Tagen Neu

Vorteile:

Best in class tool for ERP for small companies but with high quality of services

Nachteile:

The maintenance is collapsing as the tool is not renewed so limited support and updates are to forecast

mitchell
Service Technicnian in Kanada
Rundfunkmedien, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Good once you are in

3,0 vor 3 Wochen Neu

Vorteile:

Once you were in and using the applications it was very intuitive

Nachteile:

I have used other software that I like better and I had many troubles signing in to my account.

Destiny
Attorney Recruiting in USA
Rechtsberatung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I Suppose it Serves its Purpose

3,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: I only used it because I had to for work. If it were my choice, I would have purchased a different program.

Vorteile:

I never really liked using it. The program felt a little dated and there's better ones.

Nachteile:

It's dated. Not the most user friendly. Gave me Microsoft DOS vibes.

Michael
Clerical in USA
Lagerung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

SAP works for me

5,0 vor 4 Wochen Neu

Vorteile:

I like that it is cloud based, and can be accessed from anywhere. I also like that it is up to date.

Nachteile:

I disliked the subscription price, and how I liked that it was cloud based, I disliked that part when internet connection was down.

Jaykumar
System Engineer and SAP ABAP Developer in Indien
Computer-Software, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

trustworthy ptroduct for all types of bussinesses

5,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: I have been using it for the last 20 days. it's a great product that is a trustworthy solution with cloud solution, real-time monitoring, customizable product

Vorteile:

Placeholder for Enterprise Resource Planning (ERP) to small to medium-sized businesses (SMBs) with cloud solution with real-time monitoring

Nachteile:

One of the major issues is a high cost for small bussiness and also require more effort to learn

Yewande
Staffing in Kanada
Staatsverwaltung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

SAP by design review

4,0 letzte Woche Neu

Kommentare: I use it for HR related tasks and some financial task

Vorteile:

Helps to make work and thinking easy everytime time I've used it

Nachteile:

Understanding each feature required adept training

GORDON
SENIOR SAP BUSINESS ONE CONSULTANT in Kanada
Computer-Software, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The Ulimate SAP's solution for The Mid Market

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Overall, SAP Business ByDesign is a good ERP option. A company that cannot afford S/4 HANA should definately go for SAP Business ByDesign.

Vorteile:

SAP Business ByDesign is the ultimate mid-level market ERP solution from SAP. SAP came up with SAP Business ByDesign to take care of the mid level companies that couldn't afford the scale of infrastructure needed to run a SAP ERP that the big fortune 1000 companies can afford. SAP Business ByDesign an affordable option for medium sized companies. The system is hosted in the cloud at SAP's servers. Companies get to buy only the modules that they need without worrying about the infrastructure costs. It's also very cost effective because you only pay for what you use and you can scale to more modules when you need them as your business changes. For me the coolest thing about SAP Business ByDesign is the fact that it runs on the best database by SAP called HANA. HANA is a powerful, fast in-memory database that allows for powerful business analytics, high level reporting with KPIs and dashboards.

Nachteile:

It is not a cheap system. It could be too expensive for small businesses. The fact that is is cloud based means that it cannot work without a stable internet connection.

Sunny
Project Engineer in USA
Bau, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

SAP Estimates

5,0 vor 5 Monaten

Kommentare: My overall experience with SAP has been amazing, its had various tools for estimates and billing tools

Vorteile:

Its one of the best legacy tool that organizations still use and it has vast functions as compare to other products in market

Nachteile:

The most thing I don’t like is its user interface.

Hanifa
SUPPLY PLANNER in Frankreich
Bau, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

pratique et complexe surtout en supply chain

4,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: j'aime la facilité d'utilisation de SAP, intuitif et efficace

Vorteile:

Unification des processus, flexibilité, Intégration avec d'autres systèmes comme trax et meilleure prise de décision

Nachteile:

cout élevé, résiste au changement, dépendance envers l fournisseurs et complexe

William
Quality Assurance MET Lab Technician in USA
Automotive, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

SAP is an Easy and User-Friendly Way to Manage your Business Functions

5,0 vor 3 Monaten

Kommentare: My overall experience has been great, using SAP daily to run reports and communicate info to and from our customer.

Vorteile:

It creates an interactive space for our workplace that is user friendly and easy to navigate.

Nachteile:

It's hard to figure out how to customize the layout.

Annalisa
Ecommerce Specialist in Italien
Automotive, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent outil !

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Je considère que c’est un excellent portail fondamental pour le déroulement de mon travail et indispensable pour garder une trace des actions accomplies.

Vorteile:

La plateforme est très intuitive et facile à utiliser. Permet d’extraire des données utiles sur le stock des produits vendus et de gérer les prix de manière efficace.

Nachteile:

La plateforme est parfois lente lors du tirage au sort ou du chargement de nombreuses listes de produits.

Andrea
Employé in Italien
Automotive, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent programme de gestion.

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Pour toutes les opérations quotidiennes, il s’agit d’un programme fondamental et utile, car il permet de réaliser de multiples actions et procédures indispensables au bon fonctionnement des stratégies commerciales.

Vorteile:

Je trouve que c’est un programme très utile et fondamental pour créer des promotions et avoir des informations sur les commandes web effectuées par les clients.

Nachteile:

J’ai moins apprécié le fait que certaines extractions prennent beaucoup de temps.

Yasceine
Quality Manager in Saudi-Arabien
Computer- & Netzwerksicherheit, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

SAP ByDesign Review

3,0 vor 4 Monaten

Kommentare: It was less than expected. Most employees were not satisfied with the SAP ByDesign Solution

Vorteile:

It has a user-friendly interface. It is cloud-based solution.

Nachteile:

complexity of Customization: the ability to customize certain aspects can be limited compared to more flexible ERP solutions. High cost.

michelle
auto sales in USA
Glas, Keramik & Beton, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Sap is a great program

5,0 vor 5 Monaten

Vorteile:

very easy and self explanatory. Helps keep things organized and easy to send to admin.

Nachteile:

There is not much that I see that I do not like.

Donovan
Retirement Benefit Analyst II in USA
Finanzdienstleistungen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

SAP Business ByDesign Review

4,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Overall my experience with SAP Business ByDesign has been positive

Vorteile:

What I like the most about SAP Business ByDesign is it intuitiveness and openness.

Nachteile:

What I like the least about SAP Business ByDesign is the complexity from time to time.

Gaetan
Resource Manager in Frankreich
Informationstechnologie & -dienste, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

SAP est un logiciel très puissant

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

J’ai utilise SAP lors d’une mission chez un client. Le projet était complexe et il y avait beaucoup de fonctionnalités à mettre en place. Rien n’est impossible avec SAP et nous avons pu tout implémenter sans problème et le client était très content du résultat

Nachteile:

Beaucoup d’heures pour prendre en main SAP et être à l’aise. Il faut savoir dans quoi on se lance avant de commencer. Les juniors sont iront beaucoup de mal à être efficace dès les premiers jours. Mais à force d’efforts tout est possible.

Abhay
Software developer in Kanada
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Abhay's review

5,0 vor 4 Wochen Neu

Vorteile:

User friendly interface and very easy to use.

Nachteile:

There is room for improvement for software to look like modern age design.

Louise
Assistant chef de produit in Frankreich
Einzelhandel, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Logiciel intuitif mais interface peu plaisante visuellement

4,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

Intuitif, facile d’utilisation, on prend la main assez rapidement pour utiliser toutes les fonctionnalités du logiciel

Nachteile:

L’esthétisme du logiciel pourrait être modernisé.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versorgungsunternehmen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Good product when it comes to workflow processing in industry

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Using SAP made it easy for a company that is multi-departmental to be able to track every day activities without doing much and improves the company's efficiency.

Vorteile:

It makes it easier for the company to perform its day-to-day activities with SAP's workflow processing and also when it comes to allocating bills to their respective source.

Nachteile:

For users, I wish it was possible for a person who loaded a workflow notification to delete it as well if they feel the need to.

DONNA
Account administration lead in USA
Bau, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Sap Business

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: over all the program is a great product and the customer service is awesome

Vorteile:

I can submit invoices for payment and see the status of the invoice very easily

Nachteile:

It was a little difficult to learn to navigate but that was probably more user error then anything else lol