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Deutschland Lokales Produkt
SAP Customer Experience

SAP Customer Experience

Deutschland Lokales Produkt

Was ist SAP Customer Experience?

Mache das Beste aus deiner Kundenbeziehung, indem du aus dem Kundenverständnis Gewinn ziehst, Front-Line-Effizienz und Effektivität verbesserst, kritischen Geschäftsprozesse über die Kundenkontaktpunkte hinaus straffst und dich schnell den sich ändernden Geschäfts- und Kundenbedürfnisse anpasst.

Wer verwendet SAP Customer Experience?

Marketing, Vertrieb und Kundendienst-Teams in Unternehmen jeglicher Größe.

SAP Customer Experience Software - 1
SAP Customer Experience Software - 2
SAP Customer Experience Software - 3
SAP Customer Experience Software - 4

Du bist nicht sicher, ob SAP Customer Experience das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Germany
SAP Customer Experience

SAP Customer Experience

4,3 (248)
Lokales Produkt
58,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
30
Keine Integrationen gefunden
3,8 (248)
4,0 (248)
4,2 (248)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
1.500,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
143
38
4,4 (250)
4,5 (250)
4,7 (250)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu SAP Customer Experience

XM for Customer Experience
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Negatives Feedback Management
Umfragen & Feedback
Citrix Workspace
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Dokumentenspeicher
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
HubSpot Service Hub
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
Netcore Customer Engagement
Am besten bewertete Funktionen
Konversion-Tracking
Kundenerlebnis-Management
Marketing-Automatisierung
Twilio
Am besten bewertete Funktionen
Massen-SMS
SMS-Nachrichtenversand
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Microsoft 365
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
E-Mail-Management
Filesharing
Custellence
Am besten bewertete Funktionen
Kundenerlebnis-Management
Kundensegmentierung
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
SurveyMonkey Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Vorlagen
Berichterstattung / Analyse
Umfragenerstellung
Five9
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung

Bewertungen über SAP Customer Experience

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
4,2
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
48%
4
33%
3
14%
2
3%
1
2%
Dorothee
Senior Group Accountant in Deutschland
Maschinerie, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Benutzerunfreundlich

3,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Integration zu anderen Programmen wie Excel

Nachteile:

Nicht intuitiv zu bedienen, Hilfestellung auf Hilfeseiten nicht toll.

Alex
Alex
System Analyst. in Kolumbien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Telekommunikation, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Comprehensive solution to address and strengthen customer-facing engagement.

5,0 letztes Jahr

Kommentare: The experience has been really good from the first interaction, it provided us with the ability to establish closer and more consolidated ties with our customers, SAP allowed us to create relationships with customers that last over time, an organic and consistent experience SAP has proven to be a comprehensive solution in all aspects, a robust solution that provided us with everything we needed to cover the needs of customers without forgetting productivity, 10/ 10 for SAP.

Vorteile:

It gives us the ability to establish closer and stronger ties with our customers that will last over time, it allows us to collaborate with each of our functional business areas to provide a better customer experience. I am also impressed that such a complete and powerful solution can be implemented easily and quickly; I like its pay-per-use licensing approach, which is attractive to any company wishing to implement the system; it is cloud-based, which makes it easy to use. Last but not least its flexibility, adaptability and scalability as the size of demand varies.

Nachteile:

So far we have not faced any difficulty or inconvenience while using it, being even more honest I don't have any negative comments to share.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Vernetzung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

provides real-time insights and analytics

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

SAP Customer Experience provides a comprehensive suite of solutions that can help businesses manage all aspects of the customer journey, from marketing and sales to customer service and support.

Nachteile:

The software requires ongoing maintenance and updates, which may require additional resources and support.

Sarah
Business Analyst in USA
Unternehmensberatung
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Why SAP CRM is better when it works with others.

2,5 vor 10 Jahren

Vorteile:

I think that the idea of SAP CRM is brilliant, a way to house and store data so that your company can really get a handle of data mining which theoretically would allow you to plan and be more proactive vs reactive. Once you get the hang of the screens it is easy to understand how to accomplish what you're trying to input into SAP CRM. The system is really set up to help you try and capture the most relevant information to your business.

Nachteile:

As I said the idea of SAP CRM is brilliant but from my experience (and it could be the way my company chose to implement it) the use of so many different platforms that don't actually talk to one another is a ridiculous way to implement any data capturing tool. We had to export from two different systems of SAP CRM and then load it into a BIOD just to get the information to talk to each other and make any sense. And even then the project itself was a long and exhausting process because trying to figure out the language it speaks in the Order Entry system vs. the Customer Inquiry system isn't the same and you have to force it to mesh the data together. The screens are cumbersome and not user friendly. There are so many different ways you need to input information to get to the screen that you actually want you need a manual for literally everything you have to do because it takes that many steps. I think SAP CRM would benefit from focus groups for their North American business partners. Not everyone does business the same but North America has big business's that would greatly benefit from this type of system if it were easier to understand and implement on a day to day basis.

Fatture
Digital Marketer in USA
Essen & Trinken, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Satisfactory Customer Help from SAP Customer

5,0 vor 7 Monaten

Vorteile:

SAP Customer has the valuable ticketing measures, where immediate customer assistance is something offered.

Nachteile:

SAP Customer is conventional and it makes an immediate and impressive facilitation.