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Was ist mHelpDesk?

mHelpDesk ist eine einfache und leistungsstarke Softwarelösung für dein Außendienstgeschäft. Sie automatisiert alles vom ersten Kundenkontakt bis zur Bezahlung. Das Unternehmen bietet seinen Kund*innen mobile und Online-Tools, die hinsichtlich Leistung, Zuverlässigkeit und Funktionalität ihresgleichen suchen. Das Unternehmen hat die besten Tools in einem äußerst nutzerfreundlichen und erschwinglichen Paket zusammengefasst, das keine großen Vorabinvestitionen erfordert. Und firmeninterne Produktexpert*innen sorgen dafür, dass du sofort einsatzbereit bist.

Wer verwendet mHelpDesk?

mHelpDesk eignet sich perfekt für etablierte und wachsende kleine und mittlere Unternehmen, die eine bessere Organisation, mobilen Zugriff und effizientere Planungs- und Abrechnungsprozesse wünschen.

mHelpDesk Software - 1
mHelpDesk Software - 2
mHelpDesk Software - 3
mHelpDesk Software - 4
mHelpDesk Software - 5

Du bist nicht sicher, ob mHelpDesk das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

mHelpDesk

mHelpDesk

4,3 (818)
169,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
159
12
4,3 (818)
3,9 (818)
4,4 (818)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
20,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
202
70
4,1 (6.690)
4,3 (6.690)
4,1 (6.690)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu mHelpDesk

Bigin by Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
Hilfe Desk-Management
Kommunikationsmanagement
Produktkatalog
Dynamics 365
Am besten bewertete Funktionen
Bestell-Management
Einkommen & Bilanz
Finanzberichterstattung
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Kundendatenbank
Marketing-Automatisierung
Housecall Pro
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Rechnungshistorie
Terminplanung
ServiceNow Customer Service Management
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Supportticket-Management
Wissensbasis-Management
QuickBooks Desktop Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Finanzberichterstattung
Gewinn-und Verlustrechnung
ServiceMax
Am besten bewertete Funktionen
Kundendienst-Historie
Online-Buchung
Terminplanung
Limble CMMS
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragserstellung
Arbeitsauftragsverwaltung
Vorbeugende Wartung

Bewertungen über mHelpDesk

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
58%
4
25%
3
8%
2
3%
1
6%
Mas Idayu
Mas Idayu
Information Technology Assistant in Malaysia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Öl & Energie, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great helpdesk application

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

It's elegant in its simplicity, easy to use and does what it's supposed to. As long as you're only looking to arrange projects and make invoicing and estimates, it's a great tool. There's also a smartphone app, although it's just good for the basics. Assessments, service calls, and invoices may be done quickly and easily. Managing customer information across various employment locations is a joy.

Nachteile:

There are instances when they provide upgrades that don't benefit my daily application use. Because they cater to a wide range of sectors and demands, I can see how the change would be beneficial. More of them being optional would be ideal. There is a noticeable lag in the application's response but not too serious.

Darell
Owner in USA
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Field Service Software for any Business to Stay Organized

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall I have had a really good experience, anytime I have ran into a problem which is not very often but my problems have been resolved in a professional and expediential matter that allowed my business to continue to operate. You can keep an open line of communication with your customers on work order status or any problems that arise during the work order.

Vorteile:

You are able to automate your business to keep a customer database, schedule and track work orders. Billing is a breeze with in the email feature you send to your customers. They can pay directly with PayPal or Credit Card account. There is even a feature to generate leads to your business. You can customize your invoices and work orders to meet your business needs. Works on mobile Apps and integrates all your invoices to quick books.

Nachteile:

When customers pay from your credit card account, you are only able to setup and activate one payment option at a time. It would be nice to have individual bank accounts set for different sections of your business model.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Maschinerie, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good tool for scheduling and managing external activities

3,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: Overall experience is positive because the tool is a good help in the organizations of service activities to customer sites

Vorteile:

I like the possibility to manage external service activities done at customer locations with detailed scheduling, keeping track of progress, sharing documentation and so on

Nachteile:

It has a broad use and sometimes can be out of focus, so better to keep the use to some core functionalities

Julie
Controller in USA
Bau, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Customer Support

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall has been great! I went to another company and came back to MHelpDesk cause the other software just didn't work like MHelpDesk - I always get prompt and friendly service which make my job easier as I am always in a hurry.

Vorteile:

It integrates very nicely with my Quickbooks - I also like that it keeps everything streamlined to make my job easier.

Nachteile:

Wish there was an option to "CLOSE" the estimates so they just go away versus having to mark them inactive. Once I invoice the customer I have to mark the estimate inactive or "Sent" in the status field so I can keep it separate from the "active" or "approved" estimates - I used the estimates to keep track of my current jobs.

Antwort von mHelpDesk

vor 5 Jahren

Julie, we're thrilled to hear mHelpDesk is working well for you and helping you manage your business. Thanks for the feedback and suggestion about the estimates - we will pass it along to our Product team. Thanks for being a customer!

Rita
GM in USA
Industrieautomation, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

mHelpDesk

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Always have a great experience when dealing with customer service. I have been helped in a very timely manner with any issues that would pop up.

Vorteile:

I like that it is easy to use and was easy to setup. The flow of the customer account is good.

Nachteile:

I do not like the reporting. It is not the easiest reports to pull and when you do, sometimes does not make sense. However, I have not used the reports enough to say they are unworkable.

Antwort von mHelpDesk

vor 5 Jahren

Rita, thank you for sharing your comments. We're happy to hear that the product is working for your business and that the Customer Support team has been helpful. We'll pass your feedback about the reporting to the product and engineering teams. Thanks for being a customer!