Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist The Magazine Manager?

The Magazin Manager ist ein Anbieter von Veröffentlichungslösungen für Zeitschriften und bedient über 15.000 Pressestellen weltweit. Laut Hersteller war das Tool das erste webbasierte CRM, das speziell für Verlage entwickelt wurde. In einer einheitlichen Plattform bietet The Magazin Manager Herausgebern Funktionen wie Vertriebs-CRM, ein zentrales System für die Eingabe von Anzeigenaufträgen, Produktion, Abrechnung, digitale Seitennummerierung und eine leistungsstarke Berichterstattungs-Suite für Führungskräfte zur Überwachung von Profitabilität und Leistung.

Wer verwendet The Magazine Manager?

The Magazine Manager ist eine CRM-Lösung, die speziell für Verlagshäuser entwickelt wurde, um Vertriebs-, Produktions- und Abrechnungsdaten auf einer einheitlichen Softwareplattform zu integrieren.

The Magazine Manager Software - 1
The Magazine Manager Software - 2
The Magazine Manager Software - 3
The Magazine Manager Software - 4
The Magazine Manager Software - 5

Du bist nicht sicher, ob The Magazine Manager das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

The Magazine Manager

The Magazine Manager

4,7 (307)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
66
19
4,5 (307)
4,7 (307)
4,7 (307)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
194
26
4,0 (18.378)
4,0 (18.378)
4,1 (18.378)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu The Magazine Manager

Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Für Startups
Hilfe Desk-Management
Pipeline CRM
Am besten bewertete Funktionen
Daten-Import / -Export
Kontakt-Datenbank
Sales-Pipeline-Management
Freshsales
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management
Highrise
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management
Verfolgung von Interaktionen
Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring)
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Marketing-Automatisierung
MediaOS
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Kontaktmanagement
Workflow-Management
Oracle Database
Am besten bewertete Funktionen
Backup und Recovery
Datenspeicher-Management
Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Bewertungen über The Magazine Manager

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
78%
4
19%
3
3%
2
0%
Amy
Amy
Financial Operations Manager at Associated Students of University of California, Riverside in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Amazing platform!

5,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

We are a student run college newspaper and this platform has made ad sales, publication timelines and more so seamless! The prior platform wasn't web based and very outdated. This has brought us to a new level.

Nachteile:

To be fair, we are still learning the platform but take advantage of the webinars as often as possible.

Antwort von Mirabel Technologies

vor 3 Jahren

Thanks for the awesome review, Amy! We appreciate you!

Deborah
National Account Executive in USA
Marketing & Werbung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best CRM tool out there!

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: My experience has been insightful, engaging, and successful. I sing your praises to other like businesses whenever I get the chance.

Vorteile:

There are so many features and benefits to this tool I am not sure where to start. Well, let's start with the level of customer service your team provides, in terms of knowledge, timely feedback, and incredible listening skills to the point of making platform changes in real-time. The sales reps are typically knee-deep in their CRM and I appreciate the insight of fellow reps sharing input on how to evolve this tool to ensure their success. I have used at least 10 different CRMs over the course of my career and have used both MM and NM- This is by far the BEST CRM out there!

Nachteile:

The templates are still wonky and not as flexible as I would like in terms of changing layouts and having standard information feed into each proposal, as opposed to having to fill them in each time. Too time-consuming.

Antwort von Mirabel Technologies

vor 3 Jahren

Thanks for the awesome review, Deborah! We appreciate you!

James
Advertising and Digital Director in Panama
Alternative Medizin, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

It's made of a Magazine/Newspaper business

5,0 letzten Monat Neu

Kommentare: Overall I am quite happy with the change, and look forward to growing with magazine manager and learning the new features that they are constantly adding on a regular basis.

Vorteile:

I finally found a CRM that was built for the publishing industry that we didn't have to pay someone a lot of money to build out. They are constantly doing updates to make it or intuitive and friendly.

Nachteile:

Sometimes it is more complicated than it needs to be, or they haven't completely developed certain aspects they are still under development.

Antwort von Mirabel Technologies

letzten Monat

Thank you for the great review, James! We appreciate you!

Linda
Executive VP in USA
Verlagswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The Good, Bad & the Ugly

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I find it much more difficult that my previous database to work with when it comes to cancelling converted proposals.

Vorteile:

The positive using this software is it is easy to see Accounts payable send invoices if needed.

Nachteile:

It is not user friendly. I find this software very difficult and cumbersome to manipulate.

Antwort von Mirabel Technologies

vor 4 Jahren

Thanks for your review, Linda. We appreciate your feedback about the user experience on our software. We will forward your comments to our development team to better The Magazine Manager.

Jodi
Account Executive in USA
Verlagswesen, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Mag manager

5,0 vor 3 Monaten

Vorteile:

Magazine manager allows me to keep organized with all of my tasks. Future calls scheduled meetings. These features help me tremendously with my daily workflow and time management. What I like best for each contact entered, I can go to notes and activity and enter or review what was discussed last.

Nachteile:

What I like least about magazine manager is that there are too many ways to search for a contact. This leads to multiple entries of the same business. This has caused confusion and controversy between other sales reps.

Antwort von Mirabel Technologies

vor 3 Monaten

Thank you for the great review, Jodi. We appreciate you!