Was ist Planergy?

PLANERGY is a global Spend Management platform that enables mid-market businesses in all industries to manage their Business Spend confidently. It’s easy-to-use, intuitive, user interface allows for onboarding in weeks instead of months.

PLANERGY automates the entire Procure-to-Pay and AP Automation process giving immediate real-time reporting dashboards, approval automation, removing bottlenecks, controlling budget management and matching Purchase Orders, with Receiving, with AP Automation.

Wer verwendet Planergy?

Financial or Purchasing Managers in organizations with between 50 and 1000 employees, who wish to automate the processing and management of expenditure by their staff.

Wo kann Planergy bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Chromebook (Desktop)

Über den Anbieter

  • Planergy
  • Ansässig in Framingham, USA
  • 2009 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Neuseeland, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Planergy
  • Ansässig in Framingham, USA
  • 2009 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Neuseeland, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Planergy – Videos und Bilder

Planergy Software - 1
Planergy Software - 2
Planergy Software - 3
Planergy Software - 4
4 weitere anzeigen
Planergy Software - 1
Planergy Software - 2
Planergy Software - 3
Planergy Software - 4

Kosten ähnlicher Produkte wie Planergy vergleichen

Planergy

N/A
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
475,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
35,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Planergy Funktionen

  • Anlagegegenstand-Management
  • Asset Lifecycle Management
  • Ausgabenanalyse
  • Ausgabenmanagement
  • Bedarfsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Beschaffungsmanagement
  • Bestell-Management
  • Datenextraktion
  • Duplizierte Zahlungswarnung
  • Einkaufsberichte
  • Einstellungen (Personalbeschaffung)
  • Genehmigungs-Workflow
  • Hauptbuch
  • Inventarverwaltung
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kontenabgleich
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Kostenverfolgung
  • Lieferanten-Management
  • Lieferantenstammdaten-Verwaltung
  • Mehrere Abteilungen / Projekte
  • Rechnungsverarbeitung
  • Self-Service Portal
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Planergy

Adfinity is an all-in-one accounting software offering a large variety of advanced financial management features.
Open-Source-Set mit integrierten Geschäftsanwendungen für CRM, POS, Website, eCommerce, Vertrieb, Buchhaltung, Lager, HR, Projekt und Marketing. Erfahre mehr über Odoo
The TYASuite Cloud ERP Solution is a plug & play platform within integrated modules to help you manage,monitor&execute your business.
Mehr als 360 Bewertungen mit 4,7/5 Sternen. Einfach und doch mit allen Funktionen ausgestattet. Eine der am höchsten bewerteten Einkaufssoftwarelösungen.
Accrualify is a comprehensive spend management platform trusted by middle market and enterprise finance teams.
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
Procurify-Spend-Management ist für die gesamte Organisation einfach zu nutzen und ermöglicht eine volle Kostenkontrolle, schnelle Annahme und Einrichtung. Erfahre mehr über Procurify
iQuantum - AI/ML powered Global Corporate Procurement and Supplier Management Software.
ERP-Software für mittelständische Unternehmen: bis zu 50 Anwender, schnell einsatzbereit, einfach erweiterbar, Miet- oder Kaufversion
Coupa Expenses nimmt den Schmerz von Kostenmanagement für alle: Mitarbeiter, Genehmiger und Back-Office-Administratoren.
SpendMap helps organizations automate and simplify their Purchasing processes. Free, Cloud and On-Premise versions available.
Kissflow Procurement Cloud bietet dir die führende Beschaffungslösung, die flexibel ist und vom Einkauf bis zum Lieferantenmanagement alles auf einer Plattform bietet. Erfahre mehr über Kissflow Procurement Cloud
POS software that allows retail, trade and wholesale businesses to handle price, stock, general ledger, payments processing, and more.

Bewertungen über Planergy

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
70%
4
20%
3
10%
Verifizierter Rezensent
Freelance Writer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Everything You Need for P2P Process

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Everything is easy to use - and accessible online so there's no need to maintain hardware or install software.

Nachteile:

No complaints, as I have been happy with everything so far. If you need fewer than 5 licenses, it may not be the best investment for you, as that's the minimum you get.

Verifizierter Rezensent
Public notary associate in Serbien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Anwaltskanzlei, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Excellent purchasing platform

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: It helps us to track order status easily. It also helped our team to effectivelly track our spending against our approved budget.

Vorteile:

Planergy does an excellent work to simplify the procurement process. I like the most the effortles approval flow. It is easy to use and user-friendly.

Nachteile:

Something that Planergy could do better is search functinality. Nothing else that I can think off, there really is not anythig missing from the platform

Matt
Purchasing Agent in
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Ok Purchasing product

3,0 vor 8 Jahren

Kommentare: Pros: It is a very basic system and is not hard to teach someone how to use it. If you need a basic system just to do minimal purchase monitoring, then this system will work for you. Cons: Its very basic. You can not rely on it to monitor inventory, complex or high volume purchases ($100k+ orders), and worse of all you can not rely on it for credit memos and job spending monitoring. Customer support is very slow to respond. Overall would not recommend this system if you are a million dollar + sales business.

Camille
Purchasing Agent in Deutschland
Bau, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Efficient, easy and reliable product

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We are able to limit department spending and set approval rules with this software.

Vorteile:

I had demo of several purchase control software. I decided to use this software because we needed customized approval rules, custom field on order and this software offered the best value for money we could spend on purchasing software. Software works fine, support is efficient, there was free upgrade to new version.

Nachteile:

I would like to have an inventory module, so that we could further manage all received items and manage warehouse.

viv
Finance Director in UK
Bau, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good web based Purchase Order system

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We wanted a PO system that stood alone and wasn't part of our accounts package to allow us to use it on site iPads and remotely and this does it very well.

Vorteile:

Web based and easy to use

Nachteile:

Same reason that I like but if no internet then we can't use it