Was ist YourMembership?

YourMembership ermöglicht es Verbänden, gemeinnützigen Organisationen und anderen mitgliedschaftsbasierten Organisationen, ihren Mitgliedern einen Mehrwert zu bieten und gleichzeitig administrative Prozesse zu optimieren. Die cloudbasierte Mitgliederverwaltungssoftware wurde für kleine und mittlere Unternehmen entwickelt und ist eine umfassende Lösung die u. a. Folgendes bietet: Mitglieder- und Event-Management, E-Commerce, Zahlungen, E-Mail-Marketing, Online-Community, erweiterte Dashboards und mehr.

Wer verwendet YourMembership?

YourMembership bedient kleine bis mittelgroße mitgliedschaftsbasierte Organisationen und Verbände.

Wo kann YourMembership bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Community Brands
  • Ansässig in Tysons Corner, USA
  • 2017 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

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Englisch

YourMembership – Videos und Bilder

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YourMembership Funktionen

  • E-Mail Marketing
  • Gebühren-Management
  • Mitglieder-Datenbank
  • Mitglieder-Portal
  • Mitgliederkommunikation
  • Mitgliederverzeichnis
  • Mitgliedschaft-Management
  • Mitgliedschaftsarten
  • Mitgliedschaftsverlängerung
  • Veranstaltungsmanagement
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für YourMembership

Cloud-based, real-time modular platform for multi-channel retail management.
Binde Spender*innen ein, plane Veranstaltungen, verwalte Mitgliedschaften, verfolge Freiwillige und mehr mit dieser cloudbasierten All-in-one-Software für gemeinnützige Organisationen.
Intelligente Software zur Förderung des Community-Engagements
Mit der preisgekrönten Event-Management-Software kannst du eine oder Hunderte von Veranstaltungen effizient planen, promoten und durchführen.
Cloud-Plattform für Verbände und gemeinnützige Organisationen: sammelt Gebühren und Spenden, sendet E-Mails und SMS, und organisiert fantastische Veranstaltungen.
Top-of-the-line AMS delivered behind YOUR domain name. Built with Membership at heart, robust software, and completely customizable!
Software, die Dir beim Alumni-Management, Alumni Engagement hilft und etwas zurückgibt. Fordere eine Demo an. Erfahre mehr über VeryConnect
Provides a complete solution for effectively managing organizations including virtual meetings & webinars via Zoom and other API's.
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Die flexible und leistungsstarke All-in-one-Plattform für Alumni-Management und Engagement. Erfahre mehr über Hivebrite
SilkStart bietet den Mitgliedern ein überragendes Erlebnis bei der Zusammenarbeit mit Verbänden über jedes Gerät. Für ein besseres Wachstum.
Personify360 ist eine führende Plattform, die eine einheitliche Ansicht der Konstituentendaten über alle Kanäle des Engagements hinweg erstellt.

Bewertungen über YourMembership

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,9
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
4,1
Funktionen
3,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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Silvia M.
Silvia M.
Membership Coordinator in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The best of both worlds!

5 vor 5 Monaten

Kommentare: My experience with YM has been pleasant. Anytime I have a question there are many resources to navigate through prior to calling into customer support. Often I find things out on my own but whenever I have had a question the YM team answers quickly. I have been using YM since 2016 and have seen many improvements. I've used older templates/versions of YM and all have been user-friendly.

Vorteile:

YM offers both a website platform and membership database all in one. I had been using YM for three years before a potential switch and was able to see how other sites didn't have the membership database. We decided to stay with YM and I even recommended it to my new organization...been utilizing YM daily for the last five years!

Nachteile:

A feature that can be updated is radio buttons, for check out (invoicing). This can be helpful come dues renewal time to allow donations to be automatically applied (radio button).

Antwort von Community Brands

vor 4 Monaten

Silvia, thank you for the review! As an all-in-one solution for small staffs, we are glad to hear that your team has found success in managing your association's website and membership through YM.

Tim T.
IT Consultant in UK
Religiöse Einrichtungen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best All-Encompassing Member Solution for Organizations Without an IT Department?

4 vor 4 Monaten

Kommentare: YM has allowed us to:
a) unify all our different country operations on to a single software base;
b) replace a range of on-premises systems with a single cloud solution; and
c) meet the modern expectations of our members and customers without having to have an IT Department.

Vorteile:

We selected YM because it covers all the bases needed by a non-profit member organization (website, member management, donation management, groups, events and online store) in one comprehensive package. More than that - and this is the clincher - it is designed for organizations with little or no internal IT capability. You don't need a server, special equipment, or even to know programming in order to deploy and configure the solution. It is a true cloud solution, with everyone always on the same latest version - so support is excellent and enhancements always ongoing.

Nachteile:

When you buy a system like YM you need to be aware that: a) you won't be getting 'best in class' in each specific area of functionality (i.e. there are better web stores than the one in YM, better event management solutions than the one in YM, etc.) - but I don't think you will find a better solution across all areas; and b) this is not custom software, YM aren't going to change the software just to suit your business (rather you need to bend your business to suit the software) - having said that, YM is incredibly configurable (including the entire look and feel of the web front-end) so this isn't at all a major issue.

Antwort von Community Brands

vor 4 Monaten

Tim, thank you for the review! As an all-in-one solution for small staffs, we are glad to hear that your team has found success in managing all aspects of your association with YM.

Toni N.
President and COO in USA
Non-Profit-Organisation Management, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Enthusiasm Wanning

4 vor 2 Monaten

Kommentare: I used to be a HUGE supporter of YM. However, as they have grown, they have not kept up with staffing requirements and service is what is suffering. It takes weeks to get responses to tickets and when someone does respond, they seldom have a solution because they just aren't trained adequately.

Vorteile:

YM is functional and fairly easy to use. I like that there are updated and improvement made regularly.

Nachteile:

Things have been changing over the past few years as YM has grown. They are now starting to charge more for things like the REST API. They also put deadlines in for conversions such as transitioning from the current API to REST API and then do not have the support to assist as needed.

Therese B.
Executive Director in USA
Verlagswesen, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Wrong fit for the association, our habits, and our budget

3 letztes Jahr

Kommentare: My overall experience was okay, but as YM kept growing and getting more expensive, the customer service got spottier and spottier. I had the feeling that they had grown faster than they were able to keep up. When my website's appearance started to look dated, they wanted to charge me about 1/3 again what my annual fee was to change the look. I found the interface in posting content to be a challenge because I couldn't do any editing from the frontend and was constantly going back and forth between frontend and backend.

Vorteile:

I originally purchased this system because I wanted an all-inclusive association management and registration software which YM provided. YM also was able to integrate through an add-on with QuickBooks. It automated my membership dues invoicing.

Nachteile:

Price kept going up and up without a corresponding increase in value. QuickBooks add-on was an additional expense when other systems were integrated with QuickBooks Online at no additional expense. The member communication options were difficult to use and explain. My members never took advantage of them to communicate among themselves.

Eric G.
Director, Operations and Programming in USA
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great overall software for Member Association CRM and Website Management

5 vor 3 Monaten

Vorteile:

Ability to customize and good customer support.

Nachteile:

Can take awhile for new features to be implemented