YourMembership

Wer verwendet YourMembership?

YourMembership bedient kleine bis mittelgroße mitgliedschaftsbasierte Organisationen und Verbände.

Was ist YourMembership?

YourMembership ermöglicht es Verbänden, gemeinnützigen Organisationen und anderen mitgliedschaftsbasierten Organisationen, ihren Mitgliedern einen Mehrwert zu bieten und gleichzeitig administrative Prozesse zu optimieren. Die cloudbasierte Mitgliederverwaltungssoftware wurde für kleine und mittlere Unternehmen entwickelt und ist eine umfassende Lösung die u. a. Folgendes bietet: Mitglieder- und Event-Management, E-Commerce, Zahlungen, E-Mail-Marketing, Online-Community, erweiterte Dashboards und mehr.

YourMembership – Details

YourMembership

http://www.yourmembership.com

Gegründet 1998

YourMembership – Kostenübersicht

YourMembership bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von YourMembership ist ab 292,00 $/Monat verfügbar.

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Startpreis

292,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

YourMembership Funktionen

Mitgliederverwaltung Software
Ausschuss-Management
E-Mail Marketing
Gebühren-Management
Mitglieder-Datenbank
Mitglieder-Portal
Mitgliederverzeichnis
Mitgliedschaftsarten
Mitgliedschaftsverlängerung
Veranstaltungsmanagement
Verwalten von Anwendungen
Website-Management
Zahlungsabwicklung
Ausschuss-Management
E-Mail Marketing
Finanzmanagement
Fundraising-Management
Gebühren-Management
Job-Anzeigetafel
Kapitel-Verwaltung
Mitglieder-Gemeinschaften
Mitglieder-Portal
Mitgliederverzeichnis
Mitgliedschaft-Management
Veranstaltungsmanagement
Wahlmanagement
Website-Management

YourMembership – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 116 Nutzerbewertungen

Gesamt
3,9/5
Benutzerfreundlichkeit
3,7/5
Kundenservice
4,2/5
Funktionen
3,7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Emily M.
Association Membership Manager
Personalwesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.4.2019

"Great Product for Associations & Societies"

Vorteile: Their implantation team is great to work with and streamlined the big endeavor. Their response time with their customer support team has vastly improved and they are very responsive. We are an AMC and have both trade associations and societies onboarded with YM. They always find a way to work with the organization to find solutions for each organization's needs.

Nachteile: There isn't much customization you can do, but if you need something that they don't offer, there is usually a workaround that can be done.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.4.2019
Gina M.
Operations Manager
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.7.2019

"Successful Launch"

Kommentare: Overall, I've been very pleased with YourMembership from initial introduction, through implementation, and into daily operations. I especially appreciated working with my Implementation Specialist, who not only guided me throughout the implementation but also spent the extra time to understand my work style to be sure her support set us up for success in the long term.

Vorteile: YM's fit to our overall needs is a strong match and has streamlined our operations. What used to be an in-house generated, workaround, and very manual process member experience is now an automatic, professional member experience. Now workarounds are to maximize instead of survive.

Nachteile: Although most of the system works as advertised, some offerings have not meet the full expectation. For example, my expectation for the Quickbooks Connector was a real-time, automated data transfer from YM to QB but instead is a manual download and upload of data. The process does work well and meets our needs - just not as slick as expected.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.7.2019
Erica M.
Administrative Assistant
Non-Profit-Organisation Management, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    6/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.10.2019

"User Friendly, but has it's flaws."

Kommentare: YourMembership wasn't all bad, but accurate membership numbers are very important to my organization and this caused a headache monthly. Customer service wasn't instant, but I always got a call back within 48 hours. For us, the websites are pretty basic and outdated, unless we upgraded, which was an additional fee. It's very easy to use, but we experienced a few too many downtimes with the system. Overall, the software is good, but wasn't ideal for us.

Vorteile: Your membership was really easy to use. I was able to pull reports in a matter of seconds and the dashboard was easy to understand when it was accurate.

Nachteile: The data was never accurate. I dreaded doing the monthly membership report due to the fact that the number were never right and I always had to do lots of work arounds and manual calculations before presenting to my Board of Directors.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.10.2019
George R.
Vice President, Technology Solutions
Non-Profit-Organisation Management, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.5.2020

"Great value for your money. Always improving, with no need to upgrade."

Kommentare: YM delivered a stable, reliable platform to 15 of our associations and allowed us to shift investment to other proprieties without losing features.

Vorteile: Community Brands continues to invest in the YM platform, and as a SaaS product, upgrades are delivered on a regular basis without the need for continuous testing by the user base.

Nachteile: Occasionally, your product enhancement request can be lost among the hundreds of other customers using the product. It is best to team up with other customers to upvote your recommendations.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 26.5.2020
Autumn W.
Executive Coordinator
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.10.2019

"New to HTML"

Kommentare: Overall, we have been happy with the design team. There is room for improvement with our implementation specialist.

Vorteile: I am excited to house all of our programs in one place. This will help to manage results and time much more effectively.

Nachteile: I am not a pro at using HTML, so this would be my least favorite part. I am working on enhancing my skills in this area.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.10.2019