Was ist Sage Intacct?

Sage Intacct hilft CFOs, in nur wenigen Minuten auf integrierte Management- und Finanzberichte in allen Geschäftseinheiten zuzugreifen, um ihr Geschäft auszubauen und voranzubringen. Sage Intacct ist ein AICPA-bevorzugtes Finanzmanagementprodukt, das es deinem wachsenden mittelständischen Unternehmen ermöglicht, schneller zu arbeiten und weiter zu kommen. Das wird mit den wichtigsten Finanzkennzahlen erreicht, die du benötigst, um deine wichtigsten Prozesse zu automatisieren, deine Abhängigkeit von Tabellenkalkulationen zu reduzieren und dir einen besseren Einblick in deine Geschäftsleistung zu geben.

Wer verwendet Sage Intacct?

Ideales Tool für leitende Personen im Finanzbereich in mittelständischen Unternehmen.

Wo kann Sage Intacct bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Sage Intacct
  • 1999 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Sage Intacct
  • 1999 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Sage Intacct – Videos und Bilder

Sage Intacct Software - 1
Sage Intacct Software - 2
Sage Intacct Software - 3
Sage Intacct Software - 4
Sage Intacct Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu Sage Intacct
Sage Intacct Software - 1
Sage Intacct Software - 2
Sage Intacct Software - 3
Sage Intacct Software - 4
Sage Intacct Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie Sage Intacct vergleichen

Sage Intacct

Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
5,50 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Sage Intacct Funktionen

  • ACH Zahlungsabwicklung
  • Abonnementverwaltung
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Anlagegegenstand-Management
  • Anlagenrechnung
  • Anmeldung / Onboarding
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Rechnungen
  • Asset Lifecycle Management
  • Auftragsmanagement
  • Belegmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Beschaffungsmanagement
  • Bestell-Management
  • Buchhaltung
  • Buchungsübergreifende Buchung
  • Budgetierung/Prognosen
  • CRM
  • Cash Management
  • Dashboard
  • Dashboard-Erstellung
  • Daten-Import / -Export
  • Datenextraktion
  • Datenvisualisierung
  • Debitorenbuch
  • Drittanbieter-Integration
  • Duplizierte Zahlungswarnung
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Echtzeit-Daten
  • Einkommen & Bilanz
  • Elektronischer Zahlungsverkehr
  • Erstattungs-Management
  • Finanzanalyse
  • Finanzberichterstattung
  • Finanzmanagement
  • Firmenkarte
  • Fondsrechnung
  • Forderungen
  • Für Finanzinstitutionen
  • Für religiöse Organisationen
  • Gebührenermittlung & Buchung
  • Gewinn-und Verlustrechnung
  • Hauptbuch
  • Inkasso-Management
  • Integration in die Buchhaltung
  • Integrierter Geschäftsbetrieb
  • Inventarverwaltung
  • Konsolidierung / Roll-Up (Reporting)
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontenabgleich
  • Kontenplan
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kosten-Kontrolle
  • Kostenverfolgung
  • Kundenaussagen
  • Lagerhaus-Management
  • Leadmanagement
  • Lieferanten-Management
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mahnwesen-Management
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Abteilungen / Projekte
  • Mehrere Währungen
  • Mehrere Zahlungsmöglichkeiten
  • Mobile App
  • Mobile Zahlungen
  • Mobiler Zugriff
  • Nutzungsverfolgung/-analyse
  • Online-Abrechnung
  • Online-Zahlungen
  • Prognose
  • Projektbuchhaltung
  • Rechnungserstellung
  • Rechnungshistorie
  • Rechnungsmanagement
  • Rechnungsverarbeitung
  • Reklamationsabwicklung
  • Scheckausstellung
  • Self-Service Portal
  • Spenden-Management
  • Spenden-Tracking
  • Spesenmanagement
  • Steuermanagement
  • Steuerrechner
  • Subventions-Management
  • Teilzahlungen
  • Tracking offener Rechnungen
  • Transaktionshistorie
  • Upload mobiler Kaufbelege
  • Verarbeitung überprüfen
  • Verbindlichkeiten
  • Verfolgen von Subventions-Gewährungen
  • Versionskontrolle
  • Verwaltung der finanziellen Hilfe
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wiederkehrende Rechnungen
  • Wiederkehrende- / Abonnement-Abrechnung
  • Workflow-Management
  • Zahlungsabwicklung
  • Zeit & Kosten Verfolgung
  • Zeitverfolgung
  • Zentrale Buchhaltung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • für gemeinnützige Organisationen
  • wiederkehrende Zahlungen mehrerer Zeiträume
  • Überzahlung-Verarbeitung
  • „Was wäre wenn“-Szenarien

Alternativen für Sage Intacct

Die nächste Generation eines PSA-Tools. Komplettes professionelles Services Automation-Paket für Software- und Service-Unternehmen.
JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
Eine Cloud-ERP-Lösung (Enterprise Resource Planning), die erschwinglich und einfach zu bedienen ist. Sie konzentriert sich auf Unternehmen in den Bereichen Außendienst, Vertrieb und professionelle Dienstleistungen.
Einfaches All-in-one-Tool für dein Unternehmen, inklusive CRM, Angebotserstellung, Abrechnung, Projekte, Personalwesen...
POS software that allows retail, trade and wholesale businesses to handle price, stock, general ledger, payments processing, and more.
Fusebill bietet eine flexible Abonnementabrechnungs- und Verwaltungssoftware, mit der Unternehmen jede Wachstumsphase skalieren können.
Spruce software is easy to use and completely integrated, helping building suppliers streamline processes and reduce costly errors.
Axelor ist ein leistungsfähiges, flexibles und einfach anpassbares Open-Source-ERP-System, das aus mehr als zwanzig integrierten Geschäftsanwendungen besteht.
ZarMoney does it all... And does it better! We believe an outside-the-box accounting solution should have out-of-this-world support.
Komplette moderne ERP-Lösung – Buchhaltung, Vertrieb, CRM und mehr. SaaS oder auf deinen Servern. Mobile Option verfügbar, keine Pro-Nutzer-Preisgestaltung.
Flexible Finanz- und Ressourcenmanagement-Software für Unternehmen mit einzigartigen oder sich entwickelnden Bedürfnissen.
Dataflow Clarity is a powerful financial management solution for SME, fast-growing and international - CLOUD OR ON-PREMISE
Zu 100 % cloudbasiertes ERP, 55 $/Monat – unbegrenzte Nutzer. Vertrieb, Beschaffung, Inventar, Buchhaltung und mehr. Kostenlose mobile App und Messenger.

Bewertungen über Sage Intacct

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,1
Kundenservice
4,0
Funktionen
4,1
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
39%
4
44%
3
13%
2
2%
1
2%
Helene V.
Helene V.
Director, Content in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Sage Intacct has allowed us to automate the entire scholarship process

5 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: The grant application process is much faster and more efficient thanks to Sage Intacct. There are many activities that we can now perform automatically that we previously had to do on paper, saving us not only time but also resources.

Vorteile:

I love it because I can access the system not only from the computer, but also because it has a very complete mobile version. The pre-qualified applicants function saves us a lot of time, because the system automatically eliminates applications that do not meet the scholarship requirements. It has the option to export PDF and Excel files to share with administrators and collaborators. All schools, companies and entities that grant scholarships, I recommend this software, because it helps a lot to improve the whole system, taking it to the automatic and online form, incorporating all the information from a single system, improving the search of data from the participants and the whole system itself.

Nachteile:

Its learning curve is a bit high, however, everything learned so far has been very useful. The software is not very intuitive, which further complicates the ability to fully automate grants quickly. Sometimes the system is cumbersome and you have to wait a period of time for it to restart.

Krishna L.
Krishna L.
Human Resources Generalist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The easiest accounting program I've ever used

4 vor 2 Wochen Neu

Kommentare: With Sage Intacct's user-friendly interface, you won't have any trouble using it and getting the job done. For my accounting needs, I generally utilize Sage Intacct's reporting tools. These tools provide me a wide range of options for reporting and analysis, and the software's user-friendly design makes it easy for anybody to use.

Vorteile:

I like how well-organized the financial records are, as well as the automated payment schedules and reminders he sends to remind me of upcoming due dates. It features a better user interface than some of its rivals. Adoption was pushed by one of our staff members, and the system's users said they liked it.

Nachteile:

Sage Intacct is a great system in general, and I have no complaints. My time would be better spent if there were shortcuts. People who aren't familiar with accounting systems may have a hard time with the interface.

Michael P.
Accountant in Kanada
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Its an average accounting system

3 vor 4 Jahren

Kommentare: My overall experience with Intacct is overall positive. Intacct does save me significant time and effort in my everyday tasks compared with our older software. i do feel it could be improved upon further to make it a better product.

Vorteile:

I like the fact that it is browser based through the cloud which makes access quick and easy. The modules that I use the most work very well such as Accounts Payable and Time and Expense. The General Ledger reporting function is very helpful and easy to use as well.

Nachteile:

There are a few modules such as Prepaids, Fixed assets and Purchasing that we had purchased after the initial implementation of intacct that did not work very well initially. There were many work arounds and technical problems that created alot of unneeded headaches and work. Fortunately this has been fixed now for the most part and works well. Another issue I have is the support community that I put support tickets in when I need some help. They don't seem to know the product very well and often the solutions and advice I receive is partially right or wrong altogether. There have been instances where I have just figured it the problem myself through reading articles or experimenting with settings etc.

Antwort von Sage Intacct

vor 3 Jahren

Hello Michael, Thank you for your review. We truly appreciate you taking the time to share your experience using Sage Intacct! I'm glad to hear that the AP and T&E modules are working well for you. Please feel free to reach out to me if there is anything I can do to help! Sincerely, Andrew Sevillia Sr. Manager, Customer Marketing Sage Intacct

Nour A.
Structural Engineer in Jordanien
Bau, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Accurately compiling financial data and keeping tabs on expenditures

5 vor 2 Monaten

Kommentare: Sage Intacct helps us streamline financial reporting and accurately track spending. Sage Intacct's great level of transparency has saved us money.

Vorteile:

Sage Intacct is great for both simple and complex accounting jobs. Accounts receivable, payment, inventory, and payroll management. I like how they are evolving and trying to make things easier for their users. Invoice automation and vendor payments thrill me. The tabs are clean and allow you to run various reports. I enjoy the data exporting options. Payments can be made directly from Sage Intacct using a variety of payment gateways. It automates my workflow by scheduling payments based on priorities and automatically computing sales taxes when tax is applied to my invoices. The best feature of this application is that it is cloud-based and used as software as a service. This tool may conduct reports between receivables and payables. It also has a cloud connection, which saves us from printing and saving unnecessary data.

Nachteile:

Sage Intacct may not operate automatically to pay dues that you have planned at a given date, requiring you to re-work in traditional ways, which I find difficult at times. The numerous regions of payment summaries can be confusing, especially when you have to add extra deposit information afterward.

Verifizierter Rezensent
Accounting Manager in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Religiöse Einrichtungen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Accounting System, but with some limitations

4 vor 3 Jahren

Kommentare: We are definitely saving time with Intacct. It is so much smoother and quicker to use. The internet based software is so easy to use compared to a program.

Vorteile:

I like how users cannot force things to work like in QuickBooks. If the rec doesn't balance, they have to figure it out. Also, there's more reporting dimensions and a rigid chart of accounts so the users cannot create their own accounts.

Nachteile:

The reporting needs a lot of work. There are so many dimensions that exist in this software that you cannot run a report on. There also seems to be a fair amount of glitches and errors.

Antwort von Sage Intacct

vor 3 Jahren

Hello! Thank you for taking timeout to write your review. We greatly appreciate your feedback and welcome your insights. Please feel free to reach out to me if you'd like to talk about your experience and areas for improvement in the product. Regards, Andrew Sevillia andrew.sevillia@sage.com