Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 4.9 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.8 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 10.000,00 $/einmalig
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)

Angaben zum Hersteller

  • Mirage Hotel Systems
  • http://www.miragehotelsystem.com
  • Gegründet 1985

Über Mirage

Komplett integrierte Hausverwaltungslösung für Hotels, Motels, Gasthöfe und Resorts.

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Mirage Funktionen

  • CRM
  • Catering
  • Einzelne Immobilie
  • Ferien-Vermietung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integrierte Buchführung
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Immobilien
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Verlängerter Aufenthalt

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Die hilfreichsten Reviews für Mirage

I cannot stop recommending Mirage to other hotelier.

Bewertet am 17.9.2016
Michael H.
Owner
Gastgewerbe
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Owner availability, can do attitude, ability to figure out complex issues in elegant, simple ways. Always able to find a workaround, or problem solve. Definitely a wildly functional PMS, without needless bells and whistles to make it more expensive. Trust, in a word, and the booking engine that is commission free! Server based, because the cloud has too many security and uptime issues, and you can virtualize any server to be its own cloud... hotels should own their assets, and with these guys, you do.. but you can still access it from anywhere, while it lives at the property. Also, their ability to customize reporting, and to deal with modern interfacing, is unparalled, and they don't pass the cost on to the customer. It's so rare to enjoy working with a tech company... these guys are consummate professionals.

Nachteile: I don't have any comments about it, frankly. I sat here for 5 minutes trying to make something up, or really perceive a problem. But they are truly wonderful.

Very User Friendly!

Bewertet am 13.9.2016
Jesse R.
Business Manager
Gastgewerbe
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Incredible call back time. Great Support 24/7 365 and the fact that the vendor is extremely quick when resolving your issue usually within the same call. Used other PMS systems in the past and none are as user friendly as this software.

Nachteile: Nothing! The Vendor is quick to return your call or page, the software works flawlessly and the features I need are all there.

Awesome!

Bewertet am 8.3.2018
Gita P.
Owner
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Awesooooooome!

Vorteile: I loved this PMS System! If you are a new hotel owner this is for you! It is super easy to use and gets the job done!

Best PMS Ever!

Bewertet am 13.9.2016
Brad W.
Vice President
Gastgewerbe
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Whatever the issue, they are there to fix it immediately...Although there are rarely issues

Nachteile: We have been using Mirage for over 20 years without any major issues and the updates gives us the ability to maximize REVPAR

I've had nothing but positive experiences with Mirage Hotel Systems

Bewertet am 13.9.2016
Terry H.
General Manager
Gastgewerbe
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I love the simplicity and ease of intuitiveness of the system and Mirage customer service is outstanding.

Nachteile: On line reservations is a little "clunky" looking.

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