Wer verwendet Beyond ARM?

- Debitorenmanagement (ARM) - Direkt- oder Drittparteien-Inkasso – Finanzdienstleistungen – Regierung – Gesundheitswesen - Rechtliches - Automatischer Forderungsübergang

Was ist Beyond ARM?

DAKCS Software Systems ist ein Branchenführer, der Inkassoprozesse und die Debitorenbuchhaltungsverwaltung vereinfacht. Mit den hochgradig konfigurierbaren, innovativen Cloud- und On-Premise-Softwarelösungen bietet DAKCS die Möglichkeit, Unternehmen schneller und effizienter zu führen.
Seit über 35 Jahren bietet DAKCS Service, Automatisierung und Flexibilität mit einer zentralen Inkasso-Softwareplattform für Unternehmen jeder Art.

Beyond ARM – Details

DAKCS

http://www.dakcs.com

Gegründet 1981

Beyond ARM – Preisübersicht

Beyond ARM bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Beyond ARM findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Beyond ARM Funktionen

Debitorenbuchhaltung Software
ACH Zahlungsabwicklung
Abrechnung & Rechnungsstellung
Alterungsüberwachung
Debitorenbuch
Inkasso-Management
Kundenaussagen
Online-Zahlungsabwicklung
Teilzahlungen
Verarbeitung überprüfen
Wiederkehrende Abrechnung
Überzahlung-Verarbeitung
Agenturmanagement
Automatisches Telefonwählgerät
Automatisierte Bekanntmachungen
Compliance Management
Interne Sammlungen
Kontaktmanagement
Kreditbüro-Berichterstattung
Kundenmanagement
Provisionsmanagement
Rückruf-Terminplanung
Transaktionsmanagement
Zahlungspläne

Beyond ARM – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 37 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.1/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Kundenservice
4.4/5
Funktionen
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.1/5
Brad B.
Lead Software Developer
Finanzdienstleistungen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.2.2018

"Good experience and relationship working with DAKCS."

Kommentare: The ability to target those accounts that are most collectible and get them over to my collectors.

Vorteile: I've been working with DAKCS Software Systems for the past 23 years and have really enjoyed the relationship that we have developed. With all the challenges that we, as a collection industry, face it is imperative that you partner with a company that is willing to work hand in hand. DAKCS has always been there to help navigate this very rocky road.

Nachteile: Need to have yearly conferences. They started having them last year and I really enjoyed the layout.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.2.2018
Nicholas K.
I/T Manager
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.3.2019

"Dakcs"

Kommentare: Beyond was a huge step forward from the previous version of Dacks Sting. Although at times it does seem to be sluggish, the amount of detail and customization that can be added at the account level is awesome, which helps prevent us from bouncing from screen to screen to collect the bill. I do have to say where Beyond shines the most is the support we can get from the great folks at Dakcs.

Vorteile: They have a really good crew at Dakcs, often times you can talk to the same rep multiple times through your issues which builds a good relationship with the Staff. We can also customize the system to our needs, a lot of the time we can make these changes our self.

Nachteile: We have random issues with pulling credit reports and running credit cards at time, typically during the month when the usage is high. To my understanding these are third party vendors running through Dakcs. Also Dakcs needs better tracking and canned reporting - we had to create fields and actions to be able to track last times accounts were worked by a person or in a campaign etc. #inventron!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.3.2019
Jon T.
President
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.2.2018

"Great Company, Solid Product"

Vorteile: Great service and stability. The people at DAKCS provide excellent customer support. We have had virtually no downtime since we have been using their software (10+ years) They are friendly and very responsive. The software is solid and a great value for the price. No software is perfect and there are areas that I think they could improve, but overall I highly recommend DAKCS .

Nachteile: The software could be more user friendly and intuitive. They could d a better job with systems training and documentation but that seems to be a trend in the world of quickly changing technology. Some of the features are a lit clunky but you can certainly work with them.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.2.2018
Chris P.
VP
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.3.2019

"Dakcs "

Kommentare: In all honesty everything we do has to be a custom. it would be great if they added 3 more bodies to their custom dept. representative is amazing but cant do everything himself.

Vorteile: I've used it so long i know it like the back of my hand.

Nachteile: its slow, i believe this to be due to the code its written in. On top of that they went from key strokes to clicking everything when leaving Sting to Beyond - Time is money in this industry. Should have stuck with the numbering system and at minimal been able to choose either or. representative wants to be your vendor for everything even when their product is less sophisticated then their competition.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.3.2019
Katharine C.
Director Of Operations
Anwaltskanzlei, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.3.2019

"Solid Account Management System"

Kommentare: Overall I highly recommend using the Beyond ARM. Once you know the system there are so many possibilities on customizing to your specifics needs and preferences, including many automation options to save your company time and money.

Vorteile: Versatility and innovation - Beyond is a program that is highly customizable, as long as you have some tech/coding knowledge or are willing to learn it.

Nachteile: It takes a lot of knowledge of the system to troubleshoot. There are a lot of little things that can be accidentally done or not done, then you need to know what possible fields cause certain affects.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.3.2019