Noble Solution Suite

von Noble Systems

4 / 5 7 Bewertungen
Noble Solution Suite

Beliebte Produkte


Wer nutzt diese Software?

Financial services enterprises, collection agencies and service bureaus, cable & media companies, retailers, healthcare providers, utilities, inbound service organizations, and more

Durchschnittliche Bewertung

7 Bewertungen
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)

Angaben zum Hersteller

  • Noble Systems
  • http://www.noblesys.com/
  • Gegründet 1985

Über Noble Solution Suite

Noble Systems Corporation is a global leader in the customer communications industry, providing innovative solutions for Contact Center, Workforce Management, and Analytics technologies since 1989. Noble offers inbound, outbound and blended omnichannel communications, strategy planning, resource management, and compliance tools for companies of all sizes. Tens of thousands of agents worldwide use Nobles premise, cloud, and hybrid platforms to manage millions of customer contacts each day.

Noble Solution Suite Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Echtzeit-Chat
  • Eskalationsmanagement
  • Gemischtes Call-Center
  • Inbound Callcenter
  • Interaktive Sprachantwort
  • Kampagnenmanagement
  • Manuelles Wahlsystem
  • Outbound-Callcenter
  • Progressives Wählersystem
  • Prädiktive Wähler
  • Warteschlangenmanagement
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Call Center
  • Mehrfache Skripts
  • Stimmenanpassung
  • Telefon-Tasteneingabe
  • Text in Sprache (verwandeln)
  • Umfrage-Management
  • Voice-Mail
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufergebnisse
  • Anrufüberwachung
  • FCC-Compliance
  • FTC-Compliance
  • Kampagnen-spezifische Anrufer-ID
  • Kontaktmanagement
  • Lead-Erfassung
  • Leadmanagement
  • Rückruf-Terminplanung
  • Umleitung der Anrufe
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Noble Solution Suite

Noble has been able to be nimble with the development of their platforms to support our business.

Mit Google übersetzen Bewertet am 6.11.2017
Sara R.
Director, Patient Engagement Solutions
Pharmazeutika, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Noble has been able to fulfill development requirements other vendors could not. We are a clinical contact center and our use of the system varies based upon clinical study requirements. with other systems we were required to set up work around processes. To date with Noble work arounds are a thing of the past.

Vorteile: flexibility and ease of use. The ability to manage and administrate changes in house is a time saving feature and allows for cost saving to pass along to our clients. The reports are top notch and easy to use.

Nachteile: Inability to schedule reports and export in a format we can use. Crystal viewer is the only platform which we cannot support. With other systems we have been able to schedule and receive a PDF attachment.

The software is very confusing initially, however with practice the user gets used to it.

Mit Google übersetzen Bewertet am 2.8.2018
Paul L.
Portfolio Manager
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
Quelle: SoftwareAdvice
4/5
Gesamt
2 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
2 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I would recommend this dialer to anyone but I would warn of the sticker shock pricing,.

Vorteile: Anything you would want to do with a dialer you can pretty much do with Noble. The collectors love it, after the initial shock of it. But they used to hate the dialer now they love it.

Nachteile: Its is a very frustrating system to learn initially, and it very expensive compared to other dialers.

Lies weitere Bewertungen