Dial-Gate VoIP Billing Solution

Dial-Gate VoIP Billing Solution

von Dialexia Communications

Wer verwendet Dial-Gate VoIP Billing Solution?

Dial Gate Softswitch has a high scalability factor & offers an expanding line of options that place service providers in a favorable position to generate a quick return on investment.

Was ist Dial-Gate VoIP Billing Solution?

Web-based SIP softswitch and billing server for both the VoIP and PSTN networks. This Class 4/5 communication platform allows operators specialized in VoIP to provide powerful and secure services that ensure a quick Return on Investment (ROI),at low costs. Interoperability and the ability to exploit SIP compliant domains make it an adaptable product that will easily integrate into the client environment while bringing a fast ROI.

Dial-Gate VoIP Billing Solution – Details

Dialexia Communications

http://www.dialexia.com

Gegründet 2001

Dial-Gate VoIP Billing Solution – Kostenübersicht

Dial-Gate VoIP Billing Solution bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Dial-Gate VoIP Billing Solution ist ab 3.999,99 $/einmalig verfügbar.

Startpreis

3.999,99 $/einmalig

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Dial-Gate VoIP Billing Solution Funktionen

Fakturierungssoftware
Abrechnung & Rechnungsstellung
Anbieter-Abrechnung
Anpassbare Abrechnung
Auftragsmanagement
Bereitstellung
Flexible Tarifpreistabellen
Franco-Systeme
Internet
Pre-Paid-Systeme
Self-Service Portal
Service-Bestellsystem
Vertragsmanagement
VoIP (IP-Telefonie)
Wertung

Dial-Gate VoIP Billing Solution – Nutzerbewertungen

Zeigt 1 von 1 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
Preis-Leistungs-Verhältnis
Carl L.
Owner
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    Nicht bewertet
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.11.2015

"Excellent for smaller service providers "

Kommentare: Our experience has been excellent so far. The PBX features are ROI-oriented and the solution works as described. Price was very competitive and the value-added features make it fairly simple to turn a profit. No real downside, although some may feel challenged by the learning curve if they have no prior experience with providing VoIP service to customers.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.11.2015