Wer verwendet Emma?

Emma wurde für Marketingteams in Unternehmen jeder Größe mit maßgeschneiderten Versionen für Agenturen, Universitäten und Franchise-Unternehmen entwickelt.

Was ist Emma?

Die E-Mail-Marketing-Plattform von Emma macht es Teams jeder Größe leicht, an ansprechenden Kampagnen über Abteilungen oder Standorte hinweg zusammenzuarbeiten. Sie bietet eine nahtlose Markenerfahrung, die das Engagement erhöht und mehr Umsatz aus E-Mails erzielt. Das teamorientierte Produktdesign, leistungsstarke Integrationen und preisgekrönte professionelle Dienstleistungen machen es Vermarkter*innen einfacher denn je, die beste Leistung zu erzielen.

Emma – Details

Emma

http://www.myemma.com

Gegründet 2003

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Emma – Preisübersicht

Emma bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Emma ist ab 89,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

89,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Emma – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

Emma Funktionen

  • A/B-Tests
  • Abonnenten-Management
  • Automatische Antworten
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bildbibliothek
  • CAN SPAM-Compliance
  • Drip-Kampagnen
  • Dynamische Inhalte
  • Ereignisgesteuerte E-Mail
  • Kundenbefragungen
  • Listen-Management
  • Mobil-ootimierte E-Mails
  • Vorlagen-Management
  • WYSIWYG-Email-Editor
  • Zielseiten / Web-Formulare

Siehe die vollständige E-Mail Marketing Software Liste

Emma Alternativen

Mehr Alternativen zu Emma

Emma – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,2/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,2
Kundenservice 4,2
Funktionen 3,9
Preis-Leistungs-Verhältnis 4

Software bewerten

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Jessica G.
Designer
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 30.9.2019

"I loved my experience"

Kommentare: It was so easy to use and the customer service helped with any issues.

Vorteile: I loved so many things about using Emma. If I didn't like something I would be able to reach out to customer service and receive a quick response.

Nachteile: I didn't like how you couldn't change the background or how the templates weren't always working the way you wanted them to.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 30.9.2019
Verifizierter Rezensent
Marketing Communications Manager
Verbraucherdienste, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 24.6.2019

"Great ESP for Enterprise Level"

Kommentare: Great. No complaints. System works as advertised, allows us to use more advance features and integrations and the always available call in customer service is very helpful when needed.

Vorteile: I currently use this to manager multiple brands as sub-accounts under a single primary account. The interface is intuitive, once you get used to it the builder is more powerful that others out there, and I really enjoy the way segmenting works. Automation is a breeze and multivariate testing works really well and is clear to see campaign specific winners.

Nachteile: The only real item on my wish list would be the ability to build a segment on the review and send tab instead of actually building a segment, saving it and then going through the process of sending your campaign and selecting the segment then. Would be nice to build segments on the fly based on previous campaigns etc.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 24.6.2019
Sarah P.
ceo
Bekleidung & Mode, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 11.11.2020

"Best in Class IMHO"

Kommentare: MyEmma makes it easy peasy for this small biz to stay in touch.

Vorteile: It is super easy, looks super pro and we have found to be less buggy and have fewer wtf glitches than others we have used. Great for #smallbusiness.
Customer service is responsive and human, not robotic. Woohoo for that.

Nachteile: Hmmm, nothing pops up. Miss the live chat customer service,, but, in that "keeping it human" and getting to folks who actually know what they're doing? Yeah, we'll give up live chat which can sometimes take twice as long as you have to get through the "ranks" to someone who has actual knowledge.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 11.11.2020
Ben E.
Director of Communication
Hochschulbildung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    3 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.9.2020

"Decent Platform, but Beware the Extra Fees"

Kommentare: Overall, Emma is certainly on par with most of the well-known email marketing management platforms and has good insights and customization options. I only advise that you pay close attention to your contract.

Vorteile: Emma is a solid email marketing management platform that provided campaign performance insights, tracking, and a fair amount of customization. Additionally, building out an API so that it spoke to our personnel database made updating contact information and managing unsubscribes considerably easier.

Nachteile: There were two areas that were considerably frustrating when it came to Emma. The first was the sometimes inexplicable display/formatting differences that would exist between the preview of an email draft and the test email that you'd receive. Line spacing, text formatting, and other inconsistencies would occur when viewing a test email, which were all things that did not show up when creating the email draft. Most of these issues only occurred when copying and pasting content into the draft. The other frustration stemmed from billing. Condensing a long-winded and uninteresting story, we unknowingly doubled our contacts by creating sub accounts within our account. This doubled our contact count, which put us more than 20,000 contacts over what we were contracted for. We were never notified of the issue, only later receiving a sizeable bill in which we were charged per contact that exceeded our contract. It was expensive and the sting of it was only amplified by the fact that there was no customer service interaction or notification of the issue prior to us having to fork over a considerable amount of money.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 1.9.2020
Verifizierter Rezensent
Associate Director
Hochschulbildung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 16.9.2020

"Great email software"

Kommentare: Great software to send emails. Easy to use, great reporting/analysis, and features to optimize open rates and get through the clutter.

Vorteile: Easily works with our internal database. We send all of our email communication to alumni through emma. Very easy to use, has great reporting (analysis on email rates - opt outs, open, clicks, etc.), lets you test subject lines, and have emails look like it is coming from a person (will show in inbox as coming from a person) even though its from a general email.

Nachteile: So far we have had a wonderful experience with Emma and have continued to experiment with all the features it offers.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 16.9.2020