BigHand Voice Technology

BigHand Voice Technology

von BigHand

Wer verwendet BigHand Voice Technology?

Legal professionals and law firms of all sizes

Was ist BigHand Voice Technology?

Through technology, insight and experience, BigHand delivers success for the future by helping its clients achieve professional productivity and operational excellence. The leading software technology company has developed a range of solutions from task delegation, document creation, matter pricing, digital dictation workflow, intuitive reporting and analytics, that help busy people achieve more in less time and organizations become more efficient and effective.

BigHand Voice Technology – Details

BigHand

https://www.bighand.com

Gegründet 1996

BigHand Voice Technology – Kostenübersicht

BigHand Voice Technology bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von BigHand Voice Technology ist ab 269,00 $ verfügbar.

Startpreis

269,00 $

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

BigHand Voice Technology Funktionen

Spracherkennungssoftware
Anpassbare Makros
Audioaufnahmen
Automatische Transkription
Mehrsprachig
Sprach-Erkennung
Spracherkennungsanalyse
Verkettete Sprache (Concatenated Speech)

BigHand Voice Technology – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 7 Nutzerbewertungen

Gesamt
3,9/5
Benutzerfreundlichkeit
4,3/5
Kundenservice
3,2/5
Funktionen
3,7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8/5
Kris K.
IT Services Manager
Rechtsberatung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.3.2020

"Bighand - Making dictation easy!"

Kommentare: Streamline dictations. Makes old tapes obsolete!

Vorteile: Easy to use, intuitive and digital. Easy to manipulate dictations

Nachteile: The Citrix terminal client setup is a pain

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.3.2020
Kandice B.
Executive Administrator
Rechtsberatung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.4.2017

"Game changer"

Kommentare: We have been using Big hand for about 6 months. It has really upped our productivity. We no longer have to purchase separate hand held machines as staff can just use their personal cell phones to dictate. It's easy to transcribe and allows those who have free time to help with other's dictation as it goes into one "pool" for dictation. We love this product so far!

Vorteile: Ease of use - it was easy to train people on it because it was so easy.

Nachteile: Haven't found any yet.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.4.2017
Daniel C.
Systems Administrator
Rechtsberatung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.2.2018

"BigHand is far from user-friendly and costly."

Vorteile: The biggest pro is the product gives our users the ability to create and send dictations on the go through an app on their phone. This has dramatically improved efficiency over a user having to wait until they're back in the office in order to give their secretary the mini tape for them to dictate for them.

Nachteile: The user-friendliness of their product is pretty awful. Their app looks as if it hasn't seen an update in a few years and something as simple as a send button is far from intuitive. It also lacks routing capabilities for the person doing the dictating as far as being able to define what end user gets what dictation. It's all or none with their non-enterprise version which we use.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.2.2018
David M.
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.12.2016

"Great product for dictation and speech rec"

Kommentare: We're a law firm and many of our lawyers rely on dictation and BigHand has been great to work with. Easy to setup and a breeze to maintain on the IT side and easy to use for attorneys and secretaries. Highly recommend it.

Vorteile: Easy to use. Powerful

Nachteile: Licensing doesn't include major release upgrades

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.12.2016
John M.
Litigation Support Director
Rechtsberatung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.2.2018

"One of the WORST pieces of software to administer. "

Vorteile: The dictation and transcription features work well and as advertised. Set up on iPhones is very easy. The ability to set priority levels to dictations is very helpful to assistants who are transcribing.

Nachteile: You have to call in to Customer Support for any change. Need to disable an employee? Call. Need to add an employee? Call. Need to modify an employee user type? Call. And then once you call, they want you to email them the request! Then you have to wait for them to fulfill the request. If you don't see the request completed, be prepared to call Customer Support again to follow up. We are looking for another product.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.2.2018