Marketo Lead Management

Marketo Lead Management

von Marketo

Wer verwendet Marketo Lead Management?

Für B2B- oder B2C-Unternehmen, die auf Kundennähe, maßgeschneiderte und skalierbare Segmentierung, Personalisierung und weitreichendes Kundenengagement Wert legen.

Was ist Marketo Lead Management?

Marketo ist eine führende Marketingautomatisierungsplattform mit einer Reihe von Funktionen für kleine und mittlere Unternehmen und große Unternehmen in verschiedenen Branchen. Zu den gebräuchlichsten Funktionen zählen E-Mail-Marketing, Wartung, SEO, Zielseiten, Scoring und Analysen. Andere Editionen bieten erweiterte Funktionen wie Website-Personalisierung, Mobile Engagement, Social Retargeting und Web-Targeting. Zu den typischen Kunden zählen sowohl B2C- als auch B2B-Marken aller Größen.

Marketo Lead Management – Details

Marketo

http://www.marketo.com/

Gegründet 2006

Marketo Lead Management – Kostenübersicht

Marketo Lead Management bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Marketo Lead Management ist ab 895,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

895,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Marketo Lead Management Funktionen

Lead Management Software
Kampagnenmanagement
Lead Scoring
Lead Segmentierung
Lead-Distribution
Lead-Erfassung
Lead-Pflege
Pipeline-Management
Planungs-Tools
Quellen-Nachverfolgung
Verfolgung von Interaktionen
A/B-Tests
Analytik / ROI-Verfolgung
Anpassbare CTAs
Drip-Kampagnen
Dynamische Inhalte
Lead Scoring
Sales Intelligence
Segmentierung
Social Marketing
Suchmaschinen-Marketing
Websitebesucher-Nachverfolgung
Zielseiten / Web-Formulare
Angebotserstellung
Anrufmanagement
Chancenmanagement
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Kampagnenmanagement
Kanalmanagement
Kontaktmanagement
Kundendatenbank
Leadmanagement
Leistungskennzahlen
Provisionsmanagement
Verkaufsprognose
Vertragsmanagement
Vertriebsaußendienst-Management
Zugriffsquellen-Verfolgung

Marketo Lead Management – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 576 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,2/5
Benutzerfreundlichkeit
3,8/5
Kundenservice
3,9/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8/5
Md masoom R.
Sr. Executive Sales and Research
Informationstechnologie & -dienste, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.7.2019

"Indeed a Best-in-Class Marketing Automation Software"

Kommentare: My overall experience with Marketo Marketing Automation is satisfactory. I am using it daily for marketing automation for different marketing campaigns for different team members and I found this platform very helpful and amazing. My experience with their dashboards and reports features are mindblowing and this is the best thing about this tool.

Vorteile: I like almost everything about this amazing marketing automation tool. Some of the things that I like most about it is the following: 1. Marketo customer support team is very responsive and always available to help, this is something I like the most. 2. Marketo's simple and easy user interface is amazing and very easy to use. This is the second thing that I like about it. 3. Marketo's amazing dashboards and reports features are the 3rd things that I like most about it. It is very informatics.

Nachteile: I want to share one thing that I dislike about it and that is Marketo is a little bit expensive compared to other tool but I must say that it is worth to spend on it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.7.2019
Verifizierter Rezensent
Marketing Automation Manager
Öffentlichkeitsarbeit und Kommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.7.2019

"Flexible and Adaptable, Best for Technical Users"

Kommentare: The depth of configurability has been a huge benefit for our organization, a global enterprise company with a complex international business structure. While there are challenges in terms of getting users up to speed, much of what we accomplish we could not have done on our previous systems in terms of the complexity of scoring, routing, and lead management.

Vorteile: The ability to customize and scale has been the biggest benefit of Marketo, paired with the levels of complexity that can be used to refine audiences and reporting in ways that cannot be acheived in other platforms.

Nachteile: There is a significant rampup and onboarding period, the tool is designed for a more technical user, which can cause some frustrations and leads to a learning curve

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.7.2019
Maddison L.
partner
Immobilien, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.4.2020

"Great tool!"

Kommentare: Marketo is an astonishing apparatus that boosts the speed of your advanced showcasing work. You'll be able to assist the level of your endeavors by utilizing such curious vice. The instrument has numerous applications that give awesome offer assistance in making your promoting procedure more viable. You'll be able to increment the number of leads and it'll offer assistance in upgrading the volume of your deals.

Vorteile: Marketo is a successful and solid apparatus for computerized showcasing with simple methods and applications. Marketo makes a difference in showcasing methodologies of the trade with different apparatuses and it moreover grows the exercises over numerous channels. This makes a difference in making more leads. You'll be able moreover join yourself with different apparatuses that can provide you best results.

Nachteile: You would like to have training from any experienced identity sometime recently utilizing Marketo since it isn't a straightforward way of doing showcasing. It incorporates numerous basic apparatuses and applications that ought to be caught on to begin with and after that, you'll apply.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.4.2020
Edward U.
Owner
Computer-Software
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3,5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4,5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 12.11.2015

"Pros and Cons"

Vorteile: Once optimized, Marketo is good for rapid-fire content creation (emails, landing pages, and campaigns) that is tailored and optimized for digital marketing experiences. It can collect a broad range of data out-of-the-box which provides significant advantages compared to competitors.

Nachteile: Marketo's ability to scale, technically, can be a limiting factor at times. The major dependencies are lead database size, web traffic volume, and integration with the CRM. At the point of 750k+ leads, Marketo becomes slow to work with. At the point of 10k page visits/day, queues start to pop up on logging web activity. When lots of leads are begin updated in Marketo and through the CRM, the back-and-forth usage of API calls (by which Marketo communicates with CRMs) starts to max out, and you have to really optimize the setup in order to have timely communication between Marketo and the CRM.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 12.11.2015
Ramin (remi) S.
Marketing Associate
Einzelhandel, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.4.2020

"Marketo Marketing Automation Review"

Kommentare: Overall, it is a very easy tool that our marketing team both internally and externally has taken on with high confidence!

Vorteile: Such a great tool to that is easy for anyone to learn. Easy flows for all marketing execution when it comes to email, social and contact management. All of our partners love it so far!

Nachteile: Reporting so far is not too telling based off what we see from both the internal team as well as reported by our partners.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.4.2020