AgilQuest

AgilQuest

von AgilQuest

Wer verwendet AgilQuest?

AgilQuest serves all markets, whether you are a small organization needing to manage a few conference rooms, or an enterprise organization with extensive needs across your entire portfolio.

Was ist AgilQuest?

AgilQuest delivers workspace and meeting room booking software solutions for the modern workplace, alongside workplace analytics to answer your long and short term utilization questions. Our people-focused solutions help companies from enterprise to startup provide freedom and flexibility for employees, and measure and manage space, on-premise or in the cloud.
AgilQuest solutions work on multiple interfaces including web browsers, smartphones, tablets, kiosks and digital signage.

AgilQuest – Details

AgilQuest

http://www.agilquest.com

Gegründet 1994

AgilQuest – Kostenübersicht

AgilQuest bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von AgilQuest ist ab 5.000,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

5.000,00 $/Monat

Preisinformationen

Meeting Rooms $8/asset Workspaces $3/asset *Plus implementation fees

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

AgilQuest Funktionen

Flächen & Raumverwaltung Software
Belegungsmanagement
Design-Management
Für Büros
Grundrisse und Karten
Nutzungsverfolgung/-analyse
Planogramm
Platzreservierung
Regalplanung
Veränderungsmanagement
für den Einzelhandel
Besuchermanagement
Digitale Beschilderungen
Drittpartei-Buchung
Interne Sitzungen
Lieferanten-Management
Mehrere Standorte
Nutzungsberichte
Online-Buchung
Zahlungsabwicklung

AgilQuest – Nutzerbewertungen

Zeigt 1 von 1 Nutzerbewertungen

Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
3/5
Funktionen
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4/5
Wade M.
Director, Real Estate & Procurement
Buchhaltung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.8.2018

"Director, Real Estate & Procurement"

Kommentare: They're a good partner. They just need to help us implement the room reservation feature, clean up customer support and improve communication.

Vorteile: The mobile app, the reporting and the ability to forward calls to whichever desk you have reserved for the day.

Nachteile: It still can't be used for our meeting rooms. Also there have been quite a few customer service issues. But the software itself works great.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.8.2018