Wer nutzt diese Software?

AgilQuest serves all markets, whether you are a small organization needing to manage a few conference rooms, or an enterprise organization with extensive needs across your entire portfolio.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 4 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 3 / 5
  • Funktionen 3 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 5.000,00 $/Monat
  • Preisinformationen Meeting Rooms $8/asset Workspaces $3/asset *Plus implementation fees
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • AgilQuest
  • http://www.agilquest.com
  • Gegründet 1994

Über AgilQuest

AgilQuest delivers workspace and meeting room booking software solutions for the modern workplace, alongside workplace analytics to answer your long and short term utilization questions. Our people-focused solutions help companies from enterprise to startup provide freedom and flexibility for employees, and measure and manage space, on-premise or in the cloud.
AgilQuest solutions work on multiple interfaces including web browsers, smartphones, tablets, kiosks and digital signage.

AgilQuest Funktionen

  • Belegungsmanagement
  • Design-Management
  • Für Büros
  • Grundrisse und Karten
  • Nutzungsverfolgung / Analyse
  • Planogramm
  • Platzreservierung
  • Regalplanung
  • Veränderungsmanagement
  • für den Einzelhandel
  • Besuchermanagement
  • Digitale Beschilderungen
  • Drittpartei-Buchung
  • Interne Sitzungen
  • Lieferanten-Management
  • Mehrere Standorte
  • Nutzungsberichte
  • Online-Buchung
  • Zahlungsabwicklung

Alternative Produkte

Ähnliche Produkte

Die hilfreichsten Reviews für AgilQuest

Director, Real Estate & Procurement

Bewertet am 10.8.2018
Wade M.
Director, Real Estate & Procurement
Buchhaltung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: They're a good partner. They just need to help us implement the room reservation feature, clean up customer support and improve communication.

Vorteile: The mobile app, the reporting and the ability to forward calls to whichever desk you have reserved for the day.

Nachteile: It still can't be used for our meeting rooms. Also there have been quite a few customer service issues. But the software itself works great.

Lies weitere Bewertungen