Wir helfen Unternehmen in Deutschland
seit 15 Jahren bei der Softwareauswahl

Was ist Oracle Sales?

Stelle dir ein modernes Vertriebsteam vor. Kooperativ, produktiv und mobil. In dem Entscheidungen auf Erkenntnissen basieren und die Pipelines voll sind. Mit Tools, die einfach zu bedienen und anzupassen sind. Dein Kunde hat sich verändert; also musst du auch den Vertrieb ändern. Für höhere Umsätze und mehr Effizienz benötigen moderne Vertriebsteams Funktionen für mobile Produktivität, einen gemeinsamen Vertrieb sowie eine aggressive Pipeline-Generierung. Genau diese Funktionen bietet dir Oracle Sales Cloud.

Wer verwendet Oracle Sales?

Für Unternehmen aller Größen in allen Branchen.

Du bist nicht sicher, ob Oracle Sales das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Oracle Sales

Oracle Sales

4,3 (63)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
12
3
4,0 (63)
4,0 (63)
4,0 (63)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
20,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
202
70
4,1 (6.690)
4,3 (6.690)
4,1 (6.690)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Oracle Sales

Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
Hilfe Desk-Management
Kommunikationsmanagement
Produktkatalog
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
SAP S/4HANA Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Bestandsverfolgung
Inventarverwaltung
Marketing 360
Am besten bewertete Funktionen
Verhaltensanalysen
Website-Management
Workflow-Management
EngageBay CRM
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Kundendatenbank
Lead-Pflege
Copper
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management
Verfolgung von Interaktionen
SugarCRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Vtiger CRM
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Leadmanagement

Bewertungen über Oracle Sales

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,0
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
51%
4
33%
3
11%
2
2%
1
3%
Joely
Joely
Operations Manager in Honduras
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Outsourcing/Offshoring
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Used this tool to manage customer's profiles/info in several projects I managed.

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

You could basically have all the customer's information handy and access to such information is very simple. I truly like the way it's so easy to use and configure and that I can create as many reports as I wish depending on what I need. Customer service is also great! they're fantastic assisting you with any issue you may encounter while using it.

Nachteile:

The importing process is a bit too long for my taste if you encounter any errors along the process. However, I am aware Oracle is trying to improve the error messages so it's easier for the user to identify and fix any error.

Eric
CEO and President in USA
Computer-Software, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

President / Principal / Solution Architect

4,0 vor 8 Jahren

Kommentare: I have lead and participated in the implementation of several large and small Oracle CRM On Demand implementations in various industries since 2009. My customers' experience and results have been incredible improvement in the performance of their CRM business processes due to the implementation of Oracle CRM On Demand. CRM On Demand is able to be implemented quickly "out of the box" and also can be configured to meet even the most complex of customer's unique needs. What does not come easily as standard configuration can be accomplished through customization of existing and new objects and/or web services (SOAP and REST). Workflow, integration and analytics are available to accomplish most requirements provided the requirements are well defined.

Vorteile:

Mature, structured, easily configurable, customization (with more effort), integration (web services), imports and exports, reporting (Answers based on OBIEE), cloud based. Very stable with regular maintenance and staging refreshes performed relatively seamlessly by Oracle. Continuous improvements from regular releases of new versions which provide additional enhancements and features.

Nachteile:

Expertise is required to properly configure the application to meet requirements. Some desired functionality is not as intuitive as one would expect so experienced implementation resource are necessary to assist in the implementation.

Leonardo
Sales associate in Mexiko
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great tool to track your sales

5,0 vor 3 Wochen Neu

Vorteile:

Easy to use , simple, fast and reliable

Nachteile:

Maybe a cell phone app , that way I don’t have to go to my counter every time I have a customer

Balaji
Data Analyst LEad in USA
Chemikalien, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Oracle Sales Review

3,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall using Oracle for a long time, felt like migrating to SAP as the new tool

Vorteile:

The Oracle Sales has been the best option when we running on Oracle Finance. Felt the financial institutions have the best of the software

Nachteile:

The ORACLE enterprise toll is not very strong when it comes to MRP, Inventory planning or Data management

Tim
Manager of Operations in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A great CRM solution for a good price

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

This software has really allowed us to improve our customer engagement, keep our systems more organized and let our team focus on other tasks because we don't have to worry about managing our CRM. This product does a lot of the heavy lifting with keeping things in a nice and neat package with a nice looking user interface and lets our team collaborate no matter where they are. They also offer training for new agents to get familiar with the program which frees up our staff.

Nachteile:

We haven't really run into any major issues with this product as of yet. Customer support can be a little troublesome to get in touch with but once you have a dedicated account representative this goes a lot smoother.