Was ist Oracle Sales?

Stelle dir ein modernes Vertriebsteam vor. Kooperativ, produktiv und mobil. In dem Entscheidungen auf Erkenntnissen basieren und die Pipelines voll sind. Mit Tools, die einfach zu bedienen und anzupassen sind. Dein Kunde hat sich verändert; also musst du auch den Vertrieb ändern. Für höhere Umsätze und mehr Effizienz benötigen moderne Vertriebsteams Funktionen für mobile Produktivität, einen gemeinsamen Vertrieb sowie eine aggressive Pipeline-Generierung. Genau diese Funktionen bietet dir Oracle Sales Cloud.

Wer verwendet Oracle Sales?

Für Unternehmen aller Größen in allen Branchen.

Wo kann Oracle Sales bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • Oracle
  • Ansässig in Chicago, USA
  • 1977 gegründet
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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Oracle Sales

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Oracle Sales Funktionen

  • Angebote / Schätzungen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bonus-Management
  • Gebietsmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Lead-Erfassung
  • Leadmanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Vertriebsplanung

Alternativen für Oracle Sales

SugarCRM hat bei den CRM Emotional Footprint Awards von Software Reviews 2022 als Nummer 1 unter den CRM-Plattformen abgeschnitten. Erfahre mehr über SugarCRM
CRM-Software, ideal für kleine und mittlere Unternehmen, um den Umsatz zu steigern, den Marketing-ROI zu verbessern und die Kundenzufriedenheit zu erhöhen.
EngageBay ist ein All-in-one-CRM mit Marketing-, Vertriebs- und Serviceautomatisierungsfunktionen in einer einzigen Plattform. Erfahre mehr über EngageBay
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Zendesk Sell ist ein Vertriebs- und CRM-System zur Verbesserung der Vertriebsproduktivität, -prozesse und -vorhersehbarkeit.
Nutzerfreundliche Online-Software zur Unterstützung des Geschäftslebenszyklus, einschließlich Vertrieb, Marketing, Kundenbetreuung und Verkaufsauftragsabwicklung.
Leistungsstark. Intuitiv. Anpassbar. Einfach zu bedienen, ohne auf Leistung und Funktionalität zu verzichten.
Gold-Vision CRM ist eine erschwingliche, integrierte, vollständig anpassbare Vertriebs- und Marketingautomatisierungsplattform für mittelständische Unternehmen.
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Eine cloudbasierte Verkaufs-, Marketing- und Kundenserviceplattform, die kleinen Unternehmen hilft, qualitativ hochwertige Kundenbeziehungen zu pflegen.
Die nächste Generation eines PSA-Tools. Komplettes professionelles Services Automation-Paket für Software- und Service-Unternehmen.
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CRM, das für australische Unternehmen unabhängig von der Branche entwickelt wurde. Tall Emu CRM lässt sich leicht anpassen und automatisieren und hilft dir, deine Arbeit intelligenter zu gestalten.

Bewertungen über Oracle Sales

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,0
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

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2%
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Joely
Joely
Operations Manager in Honduras
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Outsourcing/Offshoring
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Used this tool to manage customer's profiles/info in several projects I managed.

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

You could basically have all the customer's information handy and access to such information is very simple. I truly like the way it's so easy to use and configure and that I can create as many reports as I wish depending on what I need. Customer service is also great! they're fantastic assisting you with any issue you may encounter while using it.

Nachteile:

The importing process is a bit too long for my taste if you encounter any errors along the process. However, I am aware Oracle is trying to improve the error messages so it's easier for the user to identify and fix any error.

Eric
CEO and President in USA
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

President / Principal / Solution Architect

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I have lead and participated in the implementation of several large and small Oracle CRM On Demand implementations in various industries since 2009. My customers' experience and results have been incredible improvement in the performance of their CRM business processes due to the implementation of Oracle CRM On Demand. CRM On Demand is able to be implemented quickly "out of the box" and also can be configured to meet even the most complex of customer's unique needs. What does not come easily as standard configuration can be accomplished through customization of existing and new objects and/or web services (SOAP and REST). Workflow, integration and analytics are available to accomplish most requirements provided the requirements are well defined.

Vorteile:

Mature, structured, easily configurable, customization (with more effort), integration (web services), imports and exports, reporting (Answers based on OBIEE), cloud based. Very stable with regular maintenance and staging refreshes performed relatively seamlessly by Oracle. Continuous improvements from regular releases of new versions which provide additional enhancements and features.

Nachteile:

Expertise is required to properly configure the application to meet requirements. Some desired functionality is not as intuitive as one would expect so experienced implementation resource are necessary to assist in the implementation.

Balaji
Data Analyst LEad in USA
Chemikalien, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Oracle Sales Review

3,0 vor 3 Monaten

Kommentare: Overall using Oracle for a long time, felt like migrating to SAP as the new tool

Vorteile:

The Oracle Sales has been the best option when we running on Oracle Finance. Felt the financial institutions have the best of the software

Nachteile:

The ORACLE enterprise toll is not very strong when it comes to MRP, Inventory planning or Data management

Tim
Manager of Operations in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A great CRM solution for a good price

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

This software has really allowed us to improve our customer engagement, keep our systems more organized and let our team focus on other tasks because we don't have to worry about managing our CRM. This product does a lot of the heavy lifting with keeping things in a nice and neat package with a nice looking user interface and lets our team collaborate no matter where they are. They also offer training for new agents to get familiar with the program which frees up our staff.

Nachteile:

We haven't really run into any major issues with this product as of yet. Customer support can be a little troublesome to get in touch with but once you have a dedicated account representative this goes a lot smoother.

Sherae
Communications officer in Jamaika
Verbraucherdienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Handy tool to have in a customer oriented business

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Overall great experience. I’d surely recommend this to someone for organizing and engaging with customer information. It has really improved customer engagement for us.

Vorteile:

I use this tool to keep my customers info in an organized manner and it is just so simple and easy to use. It is also very stable considering it gets regular maintenance. Customer service is also superb. If there are any issues with the program, their team sounds happy to help.

Nachteile:

The time it takes to import is lengthier than I would want. Apart from that there aren’t any real issues that I’ve had with this software.