CorePlus

von Probanx Information Systems

4.5 / 5 10 Bewertungen
CorePlus

Wer nutzt diese Software?

Probanx installiert und unterstützt schlüsselfertige internationale Bankensoftware-Lösungen für Privatbanken, Geschäftsbanken, Internetbanken, Kreditgenossenschaften, Mikrofinanzbanken und Finanzunternehmen.

Durchschnittliche Bewertung

10 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Probanx Information Systems
  • http://www.probanx.com
  • Gegründet 2000

Über CorePlus

Probanx ist ein Bankensoftware-Unternehmen mit Hauptsitz in Zypern, das kürzlich von einer Gruppe von Finanzinstituten mit Sitz in Hongkong übernommen wurde, um die Entwicklung und Unterstützung kompletter Bankensoftwarelösungen für den globalen Markt auszubauen. Die über 15-jährige Erfahrung hat Probanx die führende Position beim Aufbau von Banklösungen auf der Grundlage der neuesten webbasierten Technologien mit Sortimenten für lizenzierte Bankensoftware und ausgelagerte Bankinglösungen mit Hosting-Einrichtungen verschafft.

CorePlus Funktionen

  • ATM-Management
  • Compliance-Verfolgung
  • Corporate Banking
  • Einzelhandel-Bankgeschäft
  • Investmentbanking
  • Kreditkartenmanagement
  • Mehrere Branchen
  • Online-Banking
  • Private Banking
  • Risikomanagement
  • Sicherheitsmanagement
  • Transaktion-Überwachung

Die hilfreichsten Reviews für CorePlus

Our experience of using the service is 2 years. Great software, great service.

Mit Google übersetzen Bewertet am 18.5.2018
Viktor I.
CEO
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Professional program at a reasonable price.

Vorteile: Completely intuitive interface, carefully thought-out modules, professional level, fast response of tech support, individual approach to each client, continuous improvement of software.

Nachteile: In the work of the software, there are no shortcomings yet. You can add various interface design solutions. I want to see the development of a program for processing cards.

Not Worth The Money For The Feature Set

Mit Google übersetzen Bewertet am 6.2.2019
Andrew J.
VP of Accounting
Bankwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
1/5
Gesamt
1 / 5
Benutzerfreundlichkeit
1 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: To say the least it was confusing: there was no recommendation system or AI of any kind.
The reports had no drill down features. The loans were calculated wrong at times.
There was no link with stocks and bonds which were manually done by us.
I believe for no reason they disregarded our calls or they never went through.
If it wasn't for the PSD 2 api to write our own logic and interface for both IOS, Android, and our clients there would be no reason to use their service. We have decided to go with another vendor for the above reasons.

Vorteile: There is was nothing I liked about this software: It was sub-par.

Nachteile: Many bugs that have arisen since January release that my bank tested.
They offer poor support. They seem very slow to deliver the features we asked so we abandoned the software. They were also very rude. They took a very long to get back to me.
Their user interface was not on par with other vendor we tried.

Antwort des Softwareanbieters

von Probanx Information Systems an 20.3.2019

Dear Andrew,

I am so sorry to hear that you are not satisfied by the way your issues were handled through Probanx Service Desk. To the best of our knowledge though, we never encountered such a situation and never a customer terminated an agreement due to poor customer support or poor solution functionalities. Can you please contact us and provide us with more information in regards to your company and situation you experienced? Feel free to email email us @ support@probanx.com

Thank you!

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