Panviva

Panviva

von Panviva

Wer verwendet Panviva?

Highly regulatory industries such as Finance, Utilities, Banking, Health Plans and Health Systems rely on Panviva to provide their employees with the right information at their moment of need.

Was ist Panviva?

Panviva is a cloud knowledge management system that empowers your employees to provide top quality customer service. Panviva captures information from wherever it is stored in your organization, optimizes it for better understanding and delivers it to any employee, anywhere. It eliminates the need to search endlessly for critical process information. Panviva delivers it right to your employees at the moment-of-need!

Panviva – Details

Panviva

http://www.panviva.com/

Gegründet 1998

Panviva – Preisübersicht

Panviva bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Panviva findest du unten.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Panviva Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Angestelltenhandbuch
Aufgabenmanagement
Dokumentenmanagement
Elektronische Formulare
Elektronische Unterschrift
Elektronische Verifizierung / I-9-Formulare
Orientierung Workflow-Management
Self-Service Portal
Trainingsmanagement
Verwalten von Job-Beschreibungen
Content-Management
Diskussionsforum
Entscheidungsbaum
Katalogisierung / Kategorisierung
Kollaboration
Self-Service Portal
Volltextsuche
Wissensbasis-Management

Panviva – Nutzerbewertungen

Zeigt 1 von 1 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Great process management tool, easy to use

Bewertet am 1.12.2016
Daniel A.
Marketing Manager
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We just recently brought on this product for our call center and support staff. It's a simple to use step-by-step process guide -- letting our staff quickly learn how to do complex and not-too-often tasks without having to read through a huge manual. Having everything in one database, instead of multiple word docs/pdfs, saves time and frustrations.

Vorteile: Easy enough that any employee can figure it out, regardless of skill or aptitude.

Nachteile: Takes a very long time to setup. Not so much a fault of the software, just the nature of the service--we have to write all the process guides and put them into the system.