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Was ist Case IQ?

i-Sight Case Management Software ist eine webbasierte Plattform der Verwaltung Compliance- und Ethik-Untersuchungen und erstellt Berichterstattung über aggregierte Daten sowie wie man Risiken bewertet und ´verringert. i-Sight bildet eine wichtige Komponente eines robusten Anti-Korruptions-Programms, von Aufnahme über Hotlines, Webformulare oder Berichtsmechanismen bis hin zu Abschlussberichten. i-Sight hilft Unternehmen, über Fälle von Bestechung, Korruption und Betrug zu berichten sowie diese zu untersuchen und schnell zu lösen. Auch Sanktionen und Geldbußen können verringert werden.

Wer verwendet Case IQ?

Unser Kundenstamm ist in einer Unternehmen in verschiedenen Branchen tätig, von Finanzdienstleistungen, Versicherungen und Infrastruktur im Gesundheitswesen bis hin zu den Gebieten Fertigung, Einzelhandel und Verpflegung.

Case IQ Software - 1
Case IQ Software - 2
Case IQ Software - 3
Case IQ Software - 4

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Case IQ

Case IQ

4,6 (11)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
119
6
4,5 (11)
4,6 (11)
4,7 (11)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
55,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
183
245
4,3 (3.848)
4,2 (3.848)
4,3 (3.848)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Case IQ

Zendesk Suite
Am besten bewertete Funktionen
Echtzeit-Chat für Kunden
Supportticket-Management
Ticket-Management
QuickBooks Desktop Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Buchhaltung
Einkommen & Bilanz
Finanzberichterstattung
QT9 QMS
Am besten bewertete Funktionen
Compliance Management
Document Capture
LieferantenQualitätskontrolle
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
FORM OpX
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Offline-Zugriff
Terminplanung
HSI Donesafe
Am besten bewertete Funktionen
Asynchrones Lernen
Compliance-Verfolgung
Kursverwaltung
A1 Tracker
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Echtzeit-Daten
Schadensabwicklung
VobeSoft
Am besten bewertete Funktionen
Datenbank-Integration
Kalenderverwaltung
Segmentierung
Ideagen EHS
Am besten bewertete Funktionen
Archivierung & Aufbewahrung
Compliance-Verfolgung
Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Bewertungen über Case IQ

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
64%
4
36%
Dennis
Dennis
Technical Support Analyst in Kenia
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

The best customer management software that i've used

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Nowadays every customer query or complaint is attended to promptly

Vorteile:

There is live support 24/7 available to the users It is easily integrated with most software platforms such as Android, Windows Cost-effective

Nachteile:

When the systems are down, this software also goes down and this makes the follow -up of the set complaints hard to effect

Steven
Quality Coordinator/SQF Practitioner in USA
Kunststoffe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Valfilm USA i-sight Review

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: We are able to more effectively communicate the progress of case resolution to the customer. This software has improved our customer relationships. Our customer appreciate our ability to keep them abreast of how our investigations and resolutions are proceeding.

Vorteile:

We find the amount of information we can add to each case through the initial case opening module as well as the Files, Product and Root Cause/Corrective Action modules to be extremely helpful is resolving cases. This software easily replaced our former method of capturing information used to close complaints.

Nachteile:

We have not found reporting to be helpful yet.

Sara
Sr Hr Compliance Specialist in USA
Essen & Trinken, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

i-Sight Case Management for HR Investigations

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Overall, I-Sight is great in concept however specific documentation standards may need to developed upon implementation to avoid issues in locating case details at a later date. If that is not possible, I would recommend users also maintain a tracking log with general category details, dates and case number for easier access to closed cases as needed.

Vorteile:

This software lets you document HR incident reports including the method of notification, the parties involved (if known), investigation details including outcomes, and it lets you attach any applicable documentation related to the investigation or action taken.

Nachteile:

Searching for previous investigation details was not the easiest task to undertake because it depended on what fields and buzz words the investigator used to identify a particular case. This made reviewing actions previously taken in similar situations extremely difficult. It also created challenges in pulling case specific details for internal audit and/or regulatory agencies.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great software

4,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Great experience. Software helps us with our daily maintenance of our records. We can custom run reports and get the data required to get our reporting requirements satisfied.

Vorteile:

i-Sight has been customized to perfectly meet our needs to track files. Once the software was setup based on our needs, it took our staff sometime to figure out what fields to add to make the software work for us. Now that software is working to satisfy our needs, it's great. Very easy to use and understand.

Nachteile:

Screens (in our customized software) do not have a link to go to a previous/next record. So the web browser back button needs to be used. It's a nice to have if this was a standard feature.

Manisha
Criminal intelligence officer in USA
Regierungsbeziehungen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Webinars that will keep you up to date

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I was introduced to this software through a conference that Toddington International had held in March of 2019, through them I was able to gain up to date and current information on our current circumstances as well as to gain knowledge to be one step ahead in your career. These webinars are anywhere from 30-90 minutes long and I would highly suggest this software to any intelligence firm.

Vorteile:

The most impactful use of this software is how current their webinars are in regards to what’s happening in the world today and how to go about doing your job with current restrictions when for example interviewing subjects over zoom/Skype, and how we need to conduct ourselves in a different manner now. If you ever need help they are always very prompt in answering any questions you may have about any of their webinars.

Nachteile:

Aspects of the product that I wish were included are apps/ software that current criminal intelligence officers use right now such as i2 or arcGIS, and have webinars on those applications.