Was ist Nakisa Hanelly?

Nakisa Hanelly ist eine Cloud-basierte Organisationsdesignlösung mit Organigramm und dynamischer HR-Analyse. Mit Hanelly kannst du deine aktuelle Organisation visualisieren und zukünftige Strukturen durch intuitives Organisationsdesign mit leistungsstarken, flexiblen Analysen planen.
Du hast die Möglichkeit, mehrere Was-wäre-wenn-Szenarien zu identifizieren und zu erstellen, deine vorhandenen HCM-Daten zu nutzen, sicher mit allen wichtigen Interessengruppen zu teilen, Drag-and-Drop-Berichte oder Berichte nach dem Dotted-Line-Prinzip zu erstellen und sich an den Geschäftszielen auszurichten.

Wer verwendet Nakisa Hanelly?

Konzipiert für mittelgroße Unternehmen! Hanelly kann mehr als 1 Mio. Mitarbeiterdatensätze verarbeiten.

Nakisa Hanelly – Details

Nakisa

2013 gegründet

Nakisa Hanelly Kosten

Startpreis:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Keine Gratisversion

Nakisa Hanelly bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion.

Kostenlose Testversion

Nakisa Hanelly – Details

Nakisa

2013 gegründet

Nakisa Hanelly – Videos und Bilder

Videos zu Nakisa Hanelly
Nakisa Hanelly Software - 1 - Vorschau
Nakisa Hanelly Software - 2 - Vorschau
Nakisa Hanelly Software - 3 - Vorschau
Nakisa Hanelly Software - 4 - Vorschau
Nakisa Hanelly Software - 5 - Vorschau

Nakisa Hanelly – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • E-Mail/Helpdesk
  • FAQ/Forum
  • Wissensdatenbank
  • Telefon-Support
  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation
  • Videos

Funktionen von Nakisa Hanelly

  • 360-Grad-Feedback
  • API
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Aufgabenmanagement
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bewerber-Tracking
  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Vorlagen
  • Echtzeit-Analytik
  • Echtzeit-Berichterstattung
  • Entschädigungsmanagement
  • Entschädigungsplan-Modellierung
  • Feedback-Management
  • Kundenspezifisches Branding
  • Leistungsbeurteilung
  • Leistungsmanagement
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeiter-Onboarding
  • Mitarbeiter-Self-Service
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitarbeiterportal
  • Mitarbeiterprofile
  • Nachfolgeplanung
  • Organigramme
  • Personal-Metrik-Bibliothek
  • Personalbeschaffungs-Management
  • Prädiktives Modellieren
  • Self-Service Portal
  • Sichere Datenspeicherung
  • Talent-Management
  • Trainingsmanagement
  • Trend-Analysen
  • Umfragen & Feedback
  • Umsatzverfolgung
  • Urlaubsverfolgung
  • Urlaubsverwaltung
  • Verfolgen der Teilnahme
  • Verwaltung von Unterstützungsleistungen
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige HR Analytics Software Liste

  • API
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Anpassbare Vorlagen
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Bewerber-Tracking
  • Brainstorming
  • Daten-Import / -Export
  • Datenvisualisierung
  • Design-Management
  • Diagramm-Erstellung
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • Echtzeit-Benachrichtigungen
  • Echtzeit-Daten
  • Einmalige Anmeldung
  • Feedback-Management
  • Freizeit-Anfragen
  • Individuelle Anpassung
  • Kalenderverwaltung
  • Kommentare / Notizen
  • Kontaktmanagement
  • Legende für intelligente Diagramme
  • Mind-Maps
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeiter-Onboarding
  • Mitarbeiterfotos
  • Mitarbeitermanagement
  • Mitarbeiterprofile
  • Nachfolgeplanung
  • Organigramme
  • Organigrammerstellung
  • Personalmanagement
  • Pulsbefragungen
  • SSL-Sicherheit
  • Self-Service Portal
  • Social-Media-Integration
  • Trainingsmanagement
  • Umfragen & Feedback
  • Versionskontrolle
  • Veröffentlichung / Teilen
  • Vorlagen
  • Vorlagen-Management
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • interaktive Elemente

Siehe die vollständige Organigramm Software Liste

Alternativen für Nakisa Hanelly

Mehr Alternativen zu Nakisa Hanelly

Erfahrungen mit Nakisa Hanelly

Alle 7 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,6
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
4
4
3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Calvin H.
Director, HR IT in Deutschland
Pharmazeutika, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Hanelly

5 vor 2 Jahren

Kommentare: The use of Hanelly Org design has been positive across our organization. Users appreciate the fact that they can have a view into our organization by solid reporting lines and functional reporting lines. This makes the view into the organization much clearer.

Vorteile:

The Hanelly solution met our requirements to have different views into our organizational structure - solid reporting lines as well as functional reporting lines. We originally implemented Hanelly on-premise and connected to our global SAP HCM system. After implementing SuccessFactors, we moved Hanelly to the cloud and the transition was seamless.

Nachteile:

I would prefer if customers could do more in terms of system configuration rather than needing to depend on Nakisa development resources.

In Betracht gezogene Alternativen: Ingentis org.manager

Warum Nakisa Hanelly gewählt wurde: We needed the flexibility to have a holistic view into our organizational structure.

Gründe für den Wechsel zu Nakisa Hanelly: Overall functionality and the willingness of Nakisa to partner with us.

Antwort von Nakisa

vor 2 Jahren

Hi Calvin, thank you so much for leaving us a five-star review. At Nakisa, we are dedicated to putting the customer and their satisfaction first and we're delighted to see that reflected in your experience with us. Have you had a chance to look at our latest version of Hanelly? Hanelly 3.6 includes a new configuration manager which empowers our customers to do more configurations themselves, including the addition of new views and fields in the solution itself through a friendly user interface.

Yolande J.
Principal Specialist OD & transformation in Südafrika
Unterhaltung, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Most user-friendly org design solution on the market

5 letztes Jahr

Kommentare: Prior to working with Nakisa Hanelly, building updated org charts and implementing changes for a single division could take days to accomplish manually. Today, updates for the entire organization take only a few hours to complete. Nakisa Hanelly also allowed the organization to identify pre-existing errors in reporting lines.

Vorteile:

Nakisa Hanelly’s out-of-the-box dashboards provide us with access to a single source of current, accurate data, as well as the ability to leverage dynamic filtering on advanced analytics supporting our organizational design and workforce realignment strategies.

Nachteile:

The export function (to PowerPoint and PDF) shows organograms per level in the organization. It would be great if their was another functionality that could export it on a business unit/department level for the entire organization. However this is a minor "con" as there are workarounds to get this view by simply expanding on specific business units/departments and then exporting the organograms.

Antwort von Nakisa

letztes Jahr

Hi Yolande, thank you so much for leaving us a five-star review. At Nakisa, we are dedicated to putting the customer and their satisfaction first and we're delighted to see that reflected in your experience with us.

Lisa B.
HR Advisor in Irland
Bankwesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A simple tool to use ensuring data led decisions are made around org design.

5 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: We did not have a system like this in place previously and we are therefore starting to see used cases that we require this tool for.

Vorteile:

Simple tool to use and navigate around. The scenario creating is a distinct feature that this tool can offer and therefore assist in making future decisions in the business.

Nachteile:

The tool can be manual, the system is not integrated with our additional systems and requires a monthly upload of our data. There are work around's in place at the moment that we are currently working through with Nakisa Hanelly employees.

Verifizierter Rezensent
Digital Communications Manager in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Powerful organisation chart solution

4 vor 9 Monaten

Kommentare: Quite easy to find key information about business units and employees

Vorteile:

The ability to find out more detailed information about various employees in the organisation and to see which department codes they were under and to see what other teams are based around them

Nachteile:

You need to understand how the journey works when trying to find out user and department information - searching could be more intuitive

Antwort von Nakisa

vor 9 Monaten

Hi! Thanks for taking the time to give your feedback. We are delighted to hear that the solution has been useful for you and that you have been getting value out of our solution.

Philippe M.
VP HRIS in UK
Konsumgüter, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Using Nakisa during merger & acquisition

4 vor 2 Jahren

Vorteile:

We used Hanelly after the merger of our organization. I really like the fact that we could simulate organization changes in a scenario, working with business leaders. It was very easy to drag and drop position to the design the appropriate structure. The automatic write back feature that allow us to automatically import updated org structure in SAP Success-Factor was also very useful.

Nachteile:

The product was having time to time some technical glitches.

Antwort von Nakisa

vor 2 Jahren

Hi Philippe, Thanks for taking the time to give your feedback. We are delighted to hear that the solution has been useful for you and that you have been getting value out of our ERP writeback capabilities.