Was ist Nakisa Hanelly?

Nakisa Hanelly ist eine Cloud-basierte Organisationsdesignlösung mit Organigramm und dynamischer HR-Analyse. Mit Hanelly kannst du deine aktuelle Organisation visualisieren und zukünftige Strukturen durch intuitives Organisationsdesign mit leistungsstarken, flexiblen Analysen planen.
Du hast die Möglichkeit, mehrere Was-wäre-wenn-Szenarien zu identifizieren und zu erstellen, deine vorhandenen HCM-Daten zu nutzen, sicher mit allen wichtigen Interessengruppen zu teilen, Drag-and-Drop-Berichte oder Berichte nach dem Dotted-Line-Prinzip zu erstellen und sich an den Geschäftszielen auszurichten.

Wer verwendet Nakisa Hanelly?

Konzipiert für mittelgroße Unternehmen! Hanelly kann mehr als 1 Mio. Mitarbeiterdatensätze verarbeiten.

Wo kann Nakisa Hanelly bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Nakisa
  • Ansässig in Montreal, Kanada
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Amerikanische Jungferninseln, Australien, Brasilien, Britische Jungferninseln, China und 18 weitere

Sprachen

Deutsch, Englisch, Französisch, Portugiesisch, Spanisch

Über den Anbieter

  • Nakisa
  • Ansässig in Montreal, Kanada
  • 2013 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Amerikanische Jungferninseln, Australien, Brasilien, Britische Jungferninseln, China und 18 weitere

Sprachen

Deutsch, Englisch, Französisch, Portugiesisch, Spanisch

Nakisa Hanelly – Videos und Bilder

Nakisa Hanelly Software - 1
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Videos zu Nakisa Hanelly
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Nakisa Hanelly

Nicht verfügbar
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1.450,00 $/einmalig
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4,00 $/Monat
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4,50 $/Monat
Kostenlose Version
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Nakisa Hanelly Funktionen

  • Dashboard
  • Daten-Import / -Export
  • Drag-and-Drop
  • Mitarbeiter-Datenbank
  • Mitarbeiterfotos
  • Organigrammerstellung
  • Personal-Metrik-Bibliothek
  • Talent-Management
  • Trend-Analysen
  • Umsatzverfolgung
  • Versionskontrolle
  • Veröffentlichung / Teilen
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Alternativen für Nakisa Hanelly

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Bewertungen über Nakisa Hanelly

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,5
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,7

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
50%
4
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Calvin H.
Director, HR IT in Deutschland
Pharmazeutika, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Hanelly

5 vor 3 Jahren

Kommentare: The use of Hanelly Org design has been positive across our organization. Users appreciate the fact that they can have a view into our organization by solid reporting lines and functional reporting lines. This makes the view into the organization much clearer.

Vorteile:

The Hanelly solution met our requirements to have different views into our organizational structure - solid reporting lines as well as functional reporting lines. We originally implemented Hanelly on-premise and connected to our global SAP HCM system. After implementing SuccessFactors, we moved Hanelly to the cloud and the transition was seamless.

Nachteile:

I would prefer if customers could do more in terms of system configuration rather than needing to depend on Nakisa development resources.

Antwort von Nakisa

vor 3 Jahren

Hi Calvin, thank you so much for leaving us a five-star review. At Nakisa, we are dedicated to putting the customer and their satisfaction first and we're delighted to see that reflected in your experience with us. Have you had a chance to look at our latest version of Hanelly? Hanelly 3.6 includes a new configuration manager which empowers our customers to do more configurations themselves, including the addition of new views and fields in the solution itself through a friendly user interface.

Yolande J.
Principal Specialist OD & transformation in Südafrika
Unterhaltung, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Most user-friendly org design solution on the market

5 vor 2 Jahren

Kommentare: Prior to working with Nakisa Hanelly, building updated org charts and implementing changes for a single division could take days to accomplish manually. Today, updates for the entire organization take only a few hours to complete. Nakisa Hanelly also allowed the organization to identify pre-existing errors in reporting lines.

Vorteile:

Nakisa Hanelly’s out-of-the-box dashboards provide us with access to a single source of current, accurate data, as well as the ability to leverage dynamic filtering on advanced analytics supporting our organizational design and workforce realignment strategies.

Nachteile:

The export function (to PowerPoint and PDF) shows organograms per level in the organization. It would be great if their was another functionality that could export it on a business unit/department level for the entire organization. However this is a minor "con" as there are workarounds to get this view by simply expanding on specific business units/departments and then exporting the organograms.

Antwort von Nakisa

vor 2 Jahren

Hi Yolande, thank you so much for leaving us a five-star review. At Nakisa, we are dedicated to putting the customer and their satisfaction first and we're delighted to see that reflected in your experience with us.

Verifizierter Rezensent
Digital Communications Manager in UK
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Powerful organisation chart solution

4 letztes Jahr

Kommentare: Quite easy to find key information about business units and employees

Vorteile:

The ability to find out more detailed information about various employees in the organisation and to see which department codes they were under and to see what other teams are based around them

Nachteile:

You need to understand how the journey works when trying to find out user and department information - searching could be more intuitive

Antwort von Nakisa

letztes Jahr

Hi! Thanks for taking the time to give your feedback. We are delighted to hear that the solution has been useful for you and that you have been getting value out of our solution.

Claudia O.
Claudia O.
Analista de Selección in Kolumbien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Funciones eseniales

4 vor 3 Monaten

Kommentare: Me encanta la manera en como puedo mantener mis estadísticas mas claras, llevar el control de los cambios constantes referentes al personal y a los proyectos que la empresa lleva diariamente, ademas de que ayuda a ver posibles situaciones para tomar las mejores decisiones a la hora de ejecutarlos y/o mejorarlos.

Vorteile:

La manera en la que transformó toda la información que incluí, me permitió visualizar de manera mas amplia el panorama que tenía y como este proceso avanzaba mediante sus diseños claros, ya que nos encontrábamos en una contratación masiva y requería de mucha ayuda para mantener todo en orden.

Nachteile:

En una ocasión me falló el sistema, pero realmente no se si atribuírselo al programa como tal o a fallos en la conexión, porque no me volvió a ocurrir.

Lisa B.
HR Advisor in Irland
Bankwesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

A simple tool to use ensuring data led decisions are made around org design.

5 vor 6 Monaten

Kommentare: We did not have a system like this in place previously and we are therefore starting to see used cases that we require this tool for.

Vorteile:

Simple tool to use and navigate around. The scenario creating is a distinct feature that this tool can offer and therefore assist in making future decisions in the business.

Nachteile:

The tool can be manual, the system is not integrated with our additional systems and requires a monthly upload of our data. There are work around's in place at the moment that we are currently working through with Nakisa Hanelly employees.