DealerCenter

Wer verwendet DealerCenter?

Unabhängige Gebrauchtwagenhändler*innen, die erstklassige Funktionen für das Händlermanagement zum wettbewerbsfähigsten Preis auf dem Markt suchen.

Was ist DealerCenter?

Mit über 11.000 Händlerunternehmen ist DealerCenter ein führender Anbieter von Lösungen für das Händlermanagement. Mit DealerCenter hast du die volle Kontrolle über Vertrieb, Kundenmanagement, Lagerbestand, Kreditauskunft, Versicherung und Finanzierung. Mit den verfügbaren Add-ons für Dealer-Websites und „Buy here, pay here“ erhältst du die Funktionen, die du benötigst. Als autorisiertes Vertriebspartnerunternehmen wird Zugang zu wichtigen Kreditbüro- und Buchungsservices, Fahrzeughistorienberichten und anderen Services geboten, die bei unabhängigen Handelsunternehmen beliebt sind.

DealerCenter – Details

Nowcom Corporation

http://www.DealerCenter.com

Gegründet 1996

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DealerCenter – Preisübersicht

DealerCenter bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von DealerCenter ist ab 60,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

60,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

DealerCenter – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

DealerCenter Funktionen

  • Buy-Here Pay-Here Händler
  • Dokumentenmanagement
  • Finanzierungsmanagement
  • Gebrauchtwagenverkäufer
  • Inkasso-Management
  • Kontakt-Datenbank
  • Kundendienst
  • Mietverträge nachverfolgen
  • Neuwagenverkäufer
  • Rechnungsführung
  • Webseitenintegration

Siehe die vollständige Autohandel Software Liste

DealerCenter Alternativen

Mehr Alternativen zu DealerCenter

DealerCenter – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,9/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,8
Kundenservice 4,9
Funktionen 4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,8

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Brandon michel E.
Founder/Consultant/Trainer
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.12.2017

"A product is as good as the people representing it. I've had a few DMS, DC's is the best why, Lina."

Kommentare: Anyone can set up a auto dealership and have it operational and effective in a week.

Vorteile: Ease of use, and with out a doubt when it doubts call the customer rep. I have been Consulting for the Sports Car Group and suffered major set back with what I wanted to be the heart of the operation, a full spectrum lender, and as I was just at my point of turning negative which is a but rare for ME. Sunshine came through in the form of the rep who didn't allow to me harp but do what I knew to do and that looked past to see what was still there. She found me 5 sub prime and 4 prime options to offset my loss. I am grateful for her, she may never know how much that small act of kindness resignated with me.

Nachteile: The Customer experience isn't shared accross all Westlakes Products and Services. I wish preferred lender didn't auto submit.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.12.2017
Gary S.
Sales Manager
Automotive, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.5.2020

"Impressive"

Kommentare: I would like to say I’m very impressed with the continual updates and improvements The Team at Dealer Center continues to make, regularly. It’s like owning an Apple computer and getting updates every 45 to 60 days.
In an industry that’s notorious for creating software and promising to make improvements ONE DAY... Dealer Center is a breath of fresh air.
A tech company creating Automotive Software solutions. The updates and improvements are continual. Their motto is certainly to be the best, which means we must get better every day. Never static, never stuck, never the same old same old... I’m a believer.

Vorteile: Easy to use, intuitive in fact. Everything you need and more. Cannot beat the value.
All in one solutions for Independent dealers of all sizes.

Nachteile: Nothing negative to say. Nothing else to say about the CONS ......

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.5.2020
Dan E.
Owner
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    3 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.9.2020

"Great Dealer Suite of options to run every type of dealership"

Kommentare: Overall a great product that has more positives than negatives. Local account representatives are US based in Los Angeles and they are spectacular to deal with. When you need tech support, you'll have some headaches as they are based in India. Indian support crew are very professional, but often times I find it that they do not understand the issues.

Vorteile: Endless features. Dealercenter is a la carte so you can sign up for whatever you want. We are currently signed up with their booking feature, history reports, CRM, DMS etc. All of their software has become much easier to use and they are slowly making it more graphics oriented. The CRM and DMS are priceless features that allow you to run your every day dealer operations.

Nachteile: The CRM has issues when responding to leads. A lot of times we receive leads coming from 3rd parties and replying to those leads through the CRM can be a headache as it isn't as simple as hitting reply. A lot of times you need to copy the email address of the client and start a new email chain as the received email will only respond to the 3rd party generic lead.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 29.9.2020
Eli W.
IT Manager
Automotive, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    1 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1 /5
  • Kundenbetreuung
    1 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.2.2020

"DealerCenter Doesn't Care"

Kommentare: Overall experience with DealerCenter was great, up until we tried to acquire more features. They lied to us, signed the new contracts on our behalf, double charged us for 6 months, then told us they didn't care if they lose our business, giving us no choice but to pay for something we never used, or find a new CRM and website management software.

Vorteile: It is user friendly, unless you have issues.

Nachteile: Our company was double charged for 6 months. They lied to us on multiple occasions saying that we were not double paying. They signed the revised contract themselves assuring us they were making a simple addition to the contract. They continued to directly take the money out of our account so we didn't notice right away. When we tried to come to a settlement they told us "They don't care if they lose our business". We were given no choice but to pay for something we never used, or find a new CRM and website management software. They outsource their customer service. You rarely can get on the phone with someone who is articulate and knowledgeable. Incredibly unhelpful as soon as you try and resolve any issues that involve them over charging their customers.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.2.2020
Sean T.
Manager
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.6.2020

"Very good DMS with constant updates to make it even better"

Vorteile: This software allows us to do nearly everything without having to rely on other products. Integration is almost seamless with carfax, Quickbooks, autocheck, auction houses, and the list goes on.

Nachteile: You do pay quite a bit for the packages but we believe it is worth it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 24.6.2020