DealerCenter

DealerCenter

von Nowcom Corporation

Wer verwendet DealerCenter?

Unabhängige Gebrauchtwagenhändler*innen, die erstklassige Funktionen für das Händlermanagement zum wettbewerbsfähigsten Preis auf dem Markt suchen.

Was ist DealerCenter?

Mit über 11.000 Händlerunternehmen ist DealerCenter ein führender Anbieter von Lösungen für das Händlermanagement. Mit DealerCenter hast du die volle Kontrolle über Vertrieb, Kundenmanagement, Lagerbestand, Kreditauskunft, Versicherung und Finanzierung. Mit den verfügbaren Add-ons für Dealer-Websites und „Buy here, pay here“ erhältst du die Funktionen, die du benötigst. Als autorisiertes Vertriebspartnerunternehmen wird Zugang zu wichtigen Kreditbüro- und Buchungsservices, Fahrzeughistorienberichten und anderen Services geboten, die bei unabhängigen Handelsunternehmen beliebt sind.

DealerCenter – Details

Nowcom Corporation

http://www.DealerCenter.com

Gegründet 1996

DealerCenter – Preisübersicht

DealerCenter ist verfügbar ab 60,00 $/Monat. DealerCenter bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für DealerCenter findest du unten.

Startpreis

60,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

DealerCenter Funktionen

Autohandel Software
Buy-Here Pay-Here Händler
Dokumentenmanagement
Finanzierungsmanagement
Gebrauchtwagenverkäufer
Inkasso-Management
Kontakt-Datenbank
Kundendienst
Mietvertragsverfolgung
Neuwagenverkäufer
Rechnungsführung
Webseitenintegration

DealerCenter – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 1.264 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.9/5
Benutzerfreundlichkeit
4.8/5
Kundenservice
4.9/5
Funktionen
4.8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8/5
Brandon michel E.
Founder/Consultant/Trainer
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.12.2017

"A product is as good as the people representing it. I've had a few DMS, DC's is the best why, Lina."

Kommentare: Anyone can set up a auto dealership and have it operational and effective in a week.

Vorteile: Ease of use, and with out a doubt when it doubts call the customer rep. I have been Consulting for the Sports Car Group and suffered major set back with what I wanted to be the heart of the operation, a full spectrum lender, and as I was just at my point of turning negative which is a but rare for ME. Sunshine came through in the form of the rep who didn't allow to me harp but do what I knew to do and that looked past to see what was still there. She found me 5 sub prime and 4 prime options to offset my loss. I am grateful for her, she may never know how much that small act of kindness resignated with me.

Nachteile: The Customer experience isn't shared accross all Westlakes Products and Services. I wish preferred lender didn't auto submit.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.12.2017
Henri K.
Principal
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.12.2019

"HGK Motors LLC "

Kommentare: Compared to DealerCar Search, DC has much more features and has everything integrated so I can spend less time doing admin work and more time selling. My point of contact [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been awesome

Vorteile: I love how easy it is to have my book values and options with the VIN decoder that's built in. Compared to DealerCar Search, DC has much more features and has everything integrated so I can spend less time doing admin work and more time selling.

Nachteile: No issues or problems with DC, all good

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.12.2019
Daniel V.
OWNER
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.3.2020

"Customer Service"

Kommentare: My support representative,[SENSITIVE CONTENT HIDDEN], is always very helpful and he keeps working on an issue until it is resolved. He is always friendly and patient when I call.

Vorteile: Dealercenter is easy to use and they are always making improvements. I am impressed with their advertising integrations.

Nachteile: I don't like that I have to submit every finance deal to Westlake.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.3.2020
Jason H.
Owner
Automotive, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.1.2020

"DealerCenter Review"

Vorteile: Lots of feature as a CRM provider for all of my inventory and customers. Provides almost all of the necessary paperwork that I need for most sales and can always update more.

Nachteile: Costs can add up when adding more and more services.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.1.2020
Eli W.
IT Manager
Automotive, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    1/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    1/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    1/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.2.2020

"DealerCenter Doesn't Care"

Kommentare: Overall experience with DealerCenter was great, up until we tried to acquire more features. They lied to us, signed the new contracts on our behalf, double charged us for 6 months, then told us they didn't care if they lose our business, giving us no choice but to pay for something we never used, or find a new CRM and website management software.

Vorteile: It is user friendly, unless you have issues.

Nachteile: Our company was double charged for 6 months. They lied to us on multiple occasions saying that we were not double paying. They signed the revised contract themselves assuring us they were making a simple addition to the contract. They continued to directly take the money out of our account so we didn't notice right away. When we tried to come to a settlement they told us "They don't care if they lose our business". We were given no choice but to pay for something we never used, or find a new CRM and website management software. They outsource their customer service. You rarely can get on the phone with someone who is articulate and knowledgeable. Incredibly unhelpful as soon as you try and resolve any issues that involve them over charging their customers.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.2.2020