Wer nutzt diese Software?

Businesses and contact centers across multiple industries, including financial, healthcare, retail, legal, tech and others, willing to benefit from advanced and reliable call recording solution.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Duxoft
  • http://www.duxoft.com
  • Gegründet 2007

Über MiaRec

MiaRec is an enterprise-level solution for call recording and quality monitoring in contact centers and businesses of any size and type, from SMB to large multi-site enterprises.
MiaRec top features include intuitive web-based interface, easy installation within minutes, rich functionality, Live Monitoring and many others. Advanced security, PCI compliance support and tight integration with contact center systems and telephony equipment like those from Cisco, Avaya, Broadsoft, Asterisk etc.

Spotlight_media_placeholder

MiaRec Funktionen

  • Archivierung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
  • Bookmarking-Aufzeichnung
  • Dateitransfer
  • Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
  • Programmierte Aufnahme
  • Sofortiger Abruf
  • Teilen von Anrufen
  • Verteilte Anrufaufzeichnung
  • Videoanruf-Aufzeichnung

Die hilfreichsten Reviews für MiaRec

Affordable Call Recording

Mit Google übersetzen Bewertet am 2.1.2019
Mike G.
Owner
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Easy to setup and very reliable. I have been running this software an an old Dell server for over 6 years without any issues. I am a few version behind, so I'm sure the interface and features are even better now. I have it recording our Yealink IP Phones via Port Mirroring on our switch and it works great.

Nachteile: Maybe because we have an older version but to playback files in the web browser we have to use Internet Explorer. (Chrome does not work)

Lies weitere Bewertungen