Wer verwendet Slingshot?

Web-based restaurant management software that enables small to large businesses in hospitality industry to manage food costs, productivity, expenses and more through predictive decision making.

Was ist Slingshot?

Web-based restaurant management software that enables small restaurants to large hotel chains to manage workforce, food costs, productivity, expenses, guest experience and more through predictive decision making.

Slingshot – Details

Avero

http://www.averoinc.com

Gegründet 1999

Slingshot – Kostenübersicht

Slingshot bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Preisinformationen

Contact Avero for pricing details.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Slingshot Funktionen

Gastronomie Software
Abrechnung & Rechnungsstellung
Berichterstattung / Analyse
Integrierte Buchführung
Inventarverwaltung
Küchenmanagement
Menüverwaltung
Mitarbeitermanagement
Reservierung-Management
Tabellenverwaltung
Verkaufspunkt POS
Wartelisten-Management

Slingshot – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 8 Nutzerbewertungen

Gesamt
3,5/5
Benutzerfreundlichkeit
4,1/5
Kundenservice
3,1/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,3/5
Emily H.
General manager
Restaurants, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.5.2020

"Good and user friendly "

Kommentare: I mainly used this for creating sales goals and end of day reporting. Easy breezy.

Vorteile: Easy to navigate, pulling sales and reports is pretty straight forward, and end of day reporting is easily customizable.

Nachteile: I don’t have anything to complain about with this program.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.5.2020
Michelle A.
General Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.1.2018

"We use AVERO to track sales for our restaurant"

Vorteile: I love that I can log in from anywhere and access the information I need. Also that there is always someone available to talk to if I'm having any issues.

Nachteile: There are certain features I would love. For example being able to look up a check with multiple items on it - if I am looking for someone who ordered tuna poke tacos along with soup dumplings, for example. Also we should be able to search for checks by the last four digits of the cc.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.1.2018
Trina J.
president
Restaurants, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    0/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2017

"Horrible customer service"

Kommentare: used the logbook daily. was easy to use.

Vorteile: software is complicated but functional. We had very few glitches but when we did it was horrible service getting it fixed. Very expensive for the one module we had

Nachteile: Customer service is the absolute worst I have ever dealt with. They could not resolve the issue then decided we had been deactivated for nonpayment, of which we never received a renewal invoice. PLUS.. we were on auto-pay!!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2017
Bradley L.
Manager
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.10.2017

"Essential Application but many Loading issues "

Kommentare: I can see how many of an item I sold in any time frame I desire.

Vorteile: This product offers a comprehensive review of sales, items, contests reports! The ease of use is wonderful.

Nachteile: Often searches end in an error screen or take a long time to load. Running contest reports off of discounts is impossible.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.10.2017
Miguel M.
Assistant GM
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.6.2017

"Great analytics software. It takes raw data and easily puts it in a way that is easily interpreted"

Kommentare: the greatest benefits is the ability to convert raw data into wonderful graphs that allow you to understand your business.

Vorteile: The best thing that I like about this software is the graph generator. It produces easy to read graphs with the data selected.

Nachteile: I feel it could be cleaned up a bit more for ease of use. Although it was recently updated, I still feel there's room for improvement on that aspect.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.6.2017