Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist Digital Business Transformation Suite?

Das EPC von Interfacing bietet ein formalisiertes System, das Prozesse, Verfahren und Verantwortlichkeiten für die Erreichung von Qualitätsrichtlinien und -zielen dokumentiert. Die Tools sorgen für vollständige Transparenz von Anfang bis Ende, von der Erstellung und Änderung einer Vorschrift über die Genehmigung und Revision des Inhalts bis hin zur Aktualisierung und Umschulung von Mitarbeitenden für Standardarbeitsanweisungen.

Wer verwendet Digital Business Transformation Suite?

Banken und Kapitalmärkte, Gesundheitswesen, Pharma, Finanzdienstleister, Produktionsunternehmen, Einzelhandel und Konsumgüterunternehmen, Consulting, Medien und Telekommunikation, Bildung, Behörden und Militär, Ingenieure und Bauwesen

Wo kann Digital Business Transformation Suite bereitgestellt werden?

Cloudbasiert
On-Premise (vor Ort)

Über den Anbieter

  • Interfacing
  • 1983 gegründet

Support für Digital Business Transformation Suite

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Algerien, Armenien, Aserbaidschan, Australien, Bahrain und 62 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch und 1 weitere

Digital Business Transformation Suite Kosten

Startpreis:

Nicht vom Anbieter bereitgestellt
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Ja, Gratisversion verfügbar

Digital Business Transformation Suite bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion.

Über den Anbieter

  • Interfacing
  • 1983 gegründet

Support für Digital Business Transformation Suite

  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Algerien, Armenien, Aserbaidschan, Australien, Bahrain und 62 weitere

Sprachen

Arabisch, Chinesisch, Deutsch, Englisch, Französisch und 1 weitere

Digital Business Transformation Suite – Videos und Bilder

Digital Business Transformation Suite Software - 1
Digital Business Transformation Suite Software - 2
Digital Business Transformation Suite Software - 3
Digital Business Transformation Suite Software - 4
Digital Business Transformation Suite Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu Digital Business Transformation Suite
Digital Business Transformation Suite Software - 1
Digital Business Transformation Suite Software - 2
Digital Business Transformation Suite Software - 3
Digital Business Transformation Suite Software - 4
Digital Business Transformation Suite Software - 5

Digital Business Transformation Suite Funktionen

  • Archivierung & Aufbewahrung
  • Aufgabenmanagement
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Beschwerdemanagement
  • Compliance Management
  • Compliance-Verfolgung
  • Corrective and Preventive Action (CAPA)
  • Datenaggregation und -veröffentlichung
  • Datensicherheit
  • Dokumentation
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentkodierung & -kontrolle
  • Drag-and-Drop
  • Einsatz-Management
  • Entwicklung von Web-Apps/mobilen Apps
  • Formularverwaltung
  • Geräte-Management
  • Grafischer Workflow Bearbeiter
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integrationsmanagement
  • Iterationsverwaltung
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Lieferanten-Management
  • No-Code
  • Prozessmodellierung & Design
  • Richtlinien-Schulung
  • Risikobewertung
  • Risikomanagement
  • Störfallmanagement
  • Suchen / filtern
  • Third-Party Integrations
  • Trainingsmanagement
  • Versionskontrolle
  • Veränderungsmanagement
  • Visuelle Modellierung
  • Vorlagen
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Wirtschaftsprüfung-Management
  • Workflow-Konfiguration
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen
  • für das Gesundheitswesen

Alternativen für Digital Business Transformation Suite

Die Autodesk Construction Cloud bietet erstklassige Softwarelösungen für die Vernetzung von Teams, um Bauprojekte vorhersehbarer und sicherer zu machen.
Signavio ermöglicht Geschäftsleuten, ihr Geschäft zu erfassen, zu entwerfen und kontinuierlich zu verbessern.
Lernen Sie Arty kennen, den ultimativen KI-Assistenten für intelligentes BPM. Mit Arty optimieren Sie Ihre Prozesse ganz einfach und stellen operative Exzellenz sicher. Erfahre mehr über BIC Platform
Cloudbasierte Software zur Verbesserung der Geschäftsumgebungen, die dir dabei hilft, deine Prozesse abzubilden, zu analysieren, zu verbessern und zu überwachen.
Der führende Berichteverfasser für Chiropraktiker erstellt schnell und einfach tägliche SOAP-Notizen sowie Anfangs-, Zwischen- und Abschlussberichte.
Mit der Nintex Workflow-Plattform kannst du deine Geschäftsprozesse schnell und einfach automatisieren.
Zukunftssichere Digitalisierung Ihrer GRC Prozesse – Risikomanagement, Internes Kontrollsystem, Informationssicherheit, Business Continuity, Audit Management uvm. vom GRC Profi. Erfahre mehr über BIC GRC
Intellect bietet QMS-Software (Quality Management System), die auf einer einfach zu bedienenden, schnell zu implementierenden und hochflexiblen No-Code-Complianceplattform basiert.
Reduziere deine Qualitätskosten mithilfe von Automatisierung. Mit Process Street können Teams die Compliance mithilfe von vorgefertigten Vorlagen optimieren.

Bewertungen über Digital Business Transformation Suite

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
86%
4
10%
2
5%
Merita
Merita
Quality & Business Improvement Coordinator in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Luft- & Raumfahrt, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent Process Management Solution

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We were able to migrate from a functional based document system to a process based integrated information system by implementing EPC. EPC met all of our identified business needs and Interfacing were integral from the design phase through to Go Live.

Vorteile:

The ability to integrate objects and information is very good and meets all requirements from a business users perspective whilst being compliant to standards. The search function is comprehensive and intuitive. The ongoing support we receive from Interfacing is always swift, thorough and helpful. Enterprise Process Centre (EPC) has functionality for things that we hadn't considered originally which is enabling us to reevaluate how to mature processes and related information across the company.

Nachteile:

The need to use Modeler (on previous versions) to update information was time consuming and manual. However, this has been resolved in version 11 with the improved Web Edit functionality.

Angelo
Associate Product Manager in Benin
Internet, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Unlocking the Potential of Digital Business Transformation with the Digital Business Transformation

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall, I'm incredibly pleased with the Digital Business Transformation Suite. After the initial setup, the software has been incredibly easy to use and has allowed me to quickly and easily develop an effective digital strategy for my business.

Vorteile:

The Digital Business Transformation Suite provides incredible flexibility and scalability, making it perfect for businesses of all sizes. With its advanced features, I was able to develop a digital strategy that was tailored to my business's unique needs.

Nachteile:

Although the Digital Business Transformation Suite has been incredibly useful in helping my business transition to a digital environment, the cost of the software can be prohibitive for some businesses.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Baumaterial, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Doesn't work as advertised and sold

2,0 vor 4 Jahren

Kommentare: So far we haven't realized any ROI with this solution. we thought it would help us streamline process improvement, but in reality it doesn't. It's simply designed for documentation and all other collaborative and management features are, in reality, useless.
The PM working on our project didn't understand our needs, talks and works hard well but without any essence nor solving anything.

Vorteile:

Web based solution Can generate a document based on data Multi lingual data of same process

Nachteile:

Not easy to use and unattractive UI Most of the features are incomplete or don't work Too many bugs Weak support Not a true SaaS Deployment

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versorgungsunternehmen, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great product for implementing BPM, with capabilities that go beyond the traditional BPM platform

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: While it was still early days, Interfacing's Digital Business Transformation Suite platform provided us with the flexibility to allow us to implement BPMN 2.0 without being too rigid. We also found that we had available additional capabilities, such as master data management and document management, which were also going to be extremely useful to bring new capabilities to the organization and replace legacy capabilities (already flagged for replacement) as our implementation program and rollout proceeded.

Vorteile:

The integrated manner in which all the capabilities of the Enterprise Process Center platform work together and make it easier to complete the documentation of processes. The platform is also highly configurable and customizable, although it is clear that you should learn to "walk before you try to run". In other words, starting with the out-of-the-box implementation still provides a very feature rich environment that can be improved even further as your usage matures.

Nachteile:

There is nothing that I dislike. But there is a need to understand the capabilities you have at your disposal before launching off on a path you may find later is not optimal.

In Betracht gezogene Alternativen: BIC Platform, SAP Signavio, Nintex Process Platform und PRIME BPM

Gründe für den Wechsel zu Digital Business Transformation Suite: We narrowed down the choice from 6 to 2, which were Interfacing's Digital Business Transformation Suite and Signavio. While the pricing was relatively close, Interfacing was cheaper and we found them easier to engage and work with during the selection process. We also found the platform offered a broader range of capabilities and was more configurable and customisable than Signavio.

Alain
Alain
Président et Conseiller Stratégique in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unternehmensberatung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Outstanding BPM features at affordable price

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We've been using it since more than 10 years...and it keeps getting better every year.

Vorteile:

Ease-of-use, powerful tool, comprehensive modules & features, simple navigation, multilingual support, KPI and dashboard integration, LEAN analysis, fast cloud application, in depth Risks & Controls, great collaboration features, easy learning.

Nachteile:

The software is really user friendly, and more and more features are getting incorporated, such as the workflow capability.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Konsumgüter, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

EPC

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

This software is an enabler for managing the life cycle of our busienss process.Busienss process life cycle has become quiet convenient with this software.

Nachteile:

User navigation and Report Writing.

Rakib Hasan
Graduate Research Assistant in USA
Elektrische/elektronische Fertigung, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Comprehensive software solution for enterprise management solutions

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Good management tool. Have every possible option to work from remote locations due to the advanced software and internet calling with videos. I did finished my meeting and hope to see more progress.

Vorteile:

It is the most suitable software for a growing business and the Return on investment is worthy. Not only the software aspect but also cyber security aspects are taken into consideration.

Nachteile:

Always internet data is needed that the problem. No offline version. Need high-quality tutorial to learn this beautiful app.

Mirco
Management Consultant in Deutschland
Unternehmensberatung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A game changer

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Interfacing's EPC suite has been a true game changer for our business. We had started off by implementing it as our global process management solution. After the business had realized the massive benefits of EPC's one-stop-shop efficiency, as compared to its existing mingle-mangle of tools, methods, and local legacy solutions, we are now transferring the quality management systems to EPC as well. Just recently, the new EPC-based QMS has supported an ISO9001 re-certification where everybody involved (auditors, quality managers, functional leaders, etc.) has been deeply impressed how this digital business transformation suite has improved the way how we run our business.

Vorteile:

Technically very mature system, incredibly powerful, good scalability, excellent support.

Nachteile:

If using it to its full extend, the suite is comprehensive and complex, hence requiring a significant training effort.

Roehl
Roehl
Sr. Business Consultant in Philippinen
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Promoting continuous process improvement in the organization.

5,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

The following answer is arranged based on significance: 1) Ease of use; 2) Completeness and comprehensiveness of the solution to support BPM practice in any organization or industry; 3) Very good maintenance support; 4) Competitively priced vis-a-vis other BPMS applications

Nachteile:

1) The latest version of the web view of the system needs improvement; the UI is a bit "bland" at this time.

Antoine
Business analyst in Kanada
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Better understanding of organizations

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I was fully satisfied to use the software during a long program for modernisation of institutional organization.
The tool allows me to ask the right questions and make very easy all the deliverables to be produced after the analysis phase of the work.

Vorteile:

Tool allows to capture and share all pertinent informations on the organizations in a very easy way. All the main objects can be documented with precision and sustainability within the tool thanks to the libraries. All the support you need is easily accessible in case of emergency or planified need. Very smart and demonstrative tool to improve the common understanding within the company or even with business partners.

Nachteile:

We needed Java versions back in the days that were sometimes complicated to install in the right version on the computers.

Guillaume
Analyste d'affaires in Kanada
Staatsverwaltung, 5.001–10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Très content de vous recommander cette solution

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Excellente plateforme pour la gestion des processus intégrées.

Nachteile:

Je dois dire que je ne vois pas beaucoup de limitations. J'ai apporté quelques suggestions d'améliorations, qui ont été pris en compte.

Eric
Quality technical employee in Neukaledonien
Metallabbau, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

TOP

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: I take care of EDM, so I use it every day.

Vorteile:

These features, its visual, the support service

Nachteile:

How to explain: the fact of having set up the project in 4 months without knowing how the software worked, I think we should have done it differently.

Allan
VP in USA
Luft- & Raumfahrt, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Digital Business Processes Enablement

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Realizing the optimal use of software assets in the enterprise for e-enabling all business functions has been the key focus using the Digital Business Transformation Suite. This has been an overwhelming success in achieving same.

Vorteile:

Very intuitive, easy to learn, modern and very flexible across the enterprise

Nachteile:

N/A - Any and all challenges with the software since I have been using it have been well addressed with version releases and changes

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Elektrische/elektronische Fertigung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Best software for digital transformation

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Very easy to use, user friendly for all types of employees throughout the company

Nachteile:

No significant cons to mention at this time

Byron
IT Consultant in Schweden
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Intuitive and Simple navigation

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Easy to use, intuitive, friendly front-end, very simple to navigate in, the multilingual support is very accurate and on time, comprehensive modules and features.

Nachteile:

The reporting tool is kind simple, with simple and plane reports, some of them could be improved.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationsdienst, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

A worthy investment..

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: It was pivotal in our drive to really implement an organizational tool to develop and monitor key business strategies for our service operations.

Vorteile:

I believe this was not just a tactical investment for the company but also a strategic acquisition in our desire to create a high performance, agile business environment.

Nachteile:

UI can still be improved. This affects usability and adaption.

Éloïse
Éloïse
Conseillère, Culture et image de marque in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

The best

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: We saved so much time, everything is at the same place !

Vorteile:

EPC is very easy to learn and use. The customer service is always here if we have questions. I recommend EPC for every business who wants to regroup everything in one and unique plattform.

Nachteile:

I can't think of anything at the moment.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great software, AMAZING support team!

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Ease of use. Very intuitive front end. SaaS model is so much easier now than the on premise versions I've used in the past.

Nachteile:

There is nothing I don't like about EPC.

Marie-Josee
Marie-Josee
Directrice, Solutions et Expertise in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Informationstechnologie & -dienste, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Amazing !

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Ease to use !

Vorteile:

powerful tool, simple navigation, multilingual support

Nachteile:

Nothing, It's realy simple. Every compagnie must have it.

Marco
President in USA
Informationstechnologie & -dienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Excellent solution

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Better business understanding across the organization

Vorteile:

So rich in functionalities and still so easy to use

Nachteile:

Hard to say, it overcame our expectations

Katia
Business Analyst in Kanada
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

My review

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Will help standardized the business process of a growing business. For to be processes.

Vorteile:

it follows the best practices its navigation is standardized all business information can be centralized in the software

Nachteile:

To be optimal in the use of EPC, you need to set your business architecture prior to modeling and it takes time. It is not well understood in the majority of organizations.