Digital Business Transformation Suite

Digital Business Transformation Suite

von Interfacing

Wer verwendet Digital Business Transformation Suite?

Banken und Kapitalmärkte, Gesundheitswesen, Pharma, Finanzdienstleister, Produktionsunternehmen, Einzelhandel und Konsumgüterunternehmen, Consulting, Medien und Telekommunikation, Bildung, Behörden und Militär, Ingenieure und Bauwesen

Was ist Digital Business Transformation Suite?

Die innovative Digital Business Transformation Suite (DBTS) von Interfacing bietet eine umfassende Prozessabbildung, -modellierung und -optimierung auf einer einzigen Plattform. Interfacing ist eine der besten BPM-Lösungen, die Gartner als eines der führenden Unternehmen in seinem neuesten MarketGuide für Enterprise Business Process Analysis (EBPA) anerkannt hat. Die Anwendung hilft vielen KMUs und multinationalen Unternehmen, die Leistung in Bezug auf operative Intelligenz, digitale Transformation und kontinuierliche Verbesserung zu erhöhen. Erhalte jetzt deine KOSTENLOSE TESTVERSION!

Digital Business Transformation Suite – Details

Interfacing

http://www.interfacing.com

Gegründet 1983

Digital Business Transformation Suite – Kostenübersicht

Digital Business Transformation Suite bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

Digital Business Transformation Suite Funktionen

BPM-Tools
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Automatisierung von Geschäftsprozessen
Kollaboration
Management für Geschäftsrichtlinien
Prozess-Mapping
Prozessmodellierung & Design
Prozessänderung-Nachverfolgung
Visual Workflow Management
Zugriffskontrollen/Berechtigungen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Beschwerdemanagement
Compliance Management
Corrective and Preventive Action (CAPA)
Dokumentenkontrolle
Geräte-Management
ISO-Standard-Management
Instandhaltungsmanagement
LieferantenQualitätskontrolle
Risikomanagement
Trainingsmanagement
Verfolgen von Fehlern
Wirtschaftsprüfung-Management
Anpassbares Dashboard
Aufgabenmanagement
Automatisierung von Geschäftsprozessen
Compliance-Verfolgung
Dokumentenmanagement
Drittanbieter-Integration
Formularverwaltung
Grafischer Workflow Bearbeiter
Kalenderverwaltung
Mobiler Zugriff
No-Code
Workflow-Konfiguration
Zugriffskontrollen/Berechtigungen

Digital Business Transformation Suite – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 15 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4,7/5
Kundenservice
4,9/5
Funktionen
4,9/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9/5
Merita H.
Quality & Business Improvement Coordinator
Luft- & Raumfahrt, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.10.2018

"Excellent Process Management Solution"

Kommentare: We were able to migrate from a functional based document system to a process based integrated information system by implementing EPC. EPC met all of our identified business needs and Interfacing were integral from the design phase through to Go Live.

Vorteile: The ability to integrate objects and information is very good and meets all requirements from a business users perspective whilst being compliant to standards. The search function is comprehensive and intuitive. The ongoing support we receive from Interfacing is always swift, thorough and helpful. Enterprise Process Centre (EPC) has functionality for things that we hadn't considered originally which is enabling us to reevaluate how to mature processes and related information across the company.

Nachteile: The need to use Modeler (on previous versions) to update information was time consuming and manual. However, this has been resolved in version 11 with the improved Web Edit functionality.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.10.2018
Mirco T.
Management Consultant
Unternehmensberatung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.8.2018

"A game changer"

Kommentare: Interfacing's EPC suite has been a true game changer for our business. We had started off by implementing it as our global process management solution. After the business had realized the massive benefits of EPC's one-stop-shop efficiency, as compared to its existing mingle-mangle of tools, methods, and local legacy solutions, we are now transferring the quality management systems to EPC as well. Just recently, the new EPC-based QMS has supported an ISO9001 re-certification where everybody involved (auditors, quality managers, functional leaders, etc.) has been deeply impressed how this digital business transformation suite has improved the way how we run our business.

Vorteile: Technically very mature system, incredibly powerful, good scalability, excellent support.

Nachteile: If using it to its full extend, the suite is comprehensive and complex, hence requiring a significant training effort.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 14.8.2018
Katia D.
Business Analyst
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.1.2019

"My review"

Kommentare: Will help standardized the business process of a growing business. For to be processes.

Vorteile: it follows the best practices
its navigation is standardized
all business information can be centralized in the software

Nachteile: To be optimal in the use of EPC, you need to set your business architecture prior to modeling and it takes time. It is not well understood in the majority of organizations.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.1.2019
Alain B.
Président et Conseiller Stratégique
Unternehmensberatung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2019

"Outstanding BPM features at affordable price"

Kommentare: We've been using it since more than 10 years...and it keeps getting better every year.

Vorteile: Ease-of-use, powerful tool, comprehensive modules & features, simple navigation, multilingual support, KPI and dashboard integration, LEAN analysis, fast cloud application, in depth Risks & Controls, great collaboration features, easy learning.

Nachteile: The software is really user friendly, and more and more features are getting incorporated, such as the workflow capability.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2019
Antoine C.
Business analyst
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.2.2019

"Better understanding of organizations "

Kommentare: I was fully satisfied to use the software during a long program for modernisation of institutional organization.
The tool allows me to ask the right questions and make very easy all the deliverables to be produced after the analysis phase of the work.

Vorteile: Tool allows to capture and share all pertinent informations on the organizations in a very easy way.
All the main objects can be documented with precision and sustainability within the tool thanks to the libraries.
All the support you need is easily accessible in case of emergency or planified need.
Very smart and demonstrative tool to improve the common understanding within the company or even with business partners.

Nachteile: We needed Java versions back in the days that were sometimes complicated to install in the right version on the computers.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 28.2.2019