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Was ist ISI Enterprise?

ISI Enterprise ist eine umfassende Lösung für den Betrieb deiner Sach- und Unfallversicherungsgesellschaft und eine erstklassige Vertragsverwaltungssuite für Sach- und Unfallversicherungsunternehmen. ISI Enterprise kombiniert moderne browserbasierte Technologie mit Funktionen, die in keiner anderen Lösung zu finden sind, und umfasst die Bereiche Vertragsverwaltung, Produktentwicklung, Schadenbearbeitung, Fakturierung, Buchhaltung, Rückversicherung, CRM, Agenten-/Maklerportal und unterstützende Subsysteme wie Wissens-/Dokumentenmanagement, Scannen und Serienbriefe.

Wer verwendet ISI Enterprise?

Eine cloudbasierte Lösung für die Verwaltung von Policen vor Ort, die Unternehmen jeder Größe bei der Verwaltung, Abrechnung, Rückversicherung mit Agenten-/Maklerportal und Dokumentenmanagement unterstützt.

ISI Enterprise Software - 1
ISI Enterprise Software - 2
ISI Enterprise Software - 3
ISI Enterprise Software - 4

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ISI Enterprise

ISI Enterprise

4,2 (12)
1,00 CA$
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
34
Keine Integrationen gefunden
4,2 (12)
4,4 (12)
4,8 (12)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
72
Keine Integrationen gefunden
5,0 (10)
4,9 (10)
5,0 (10)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

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Am besten bewertete Funktionen
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Am besten bewertete Funktionen
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Provisionsmanagement
Verwaltung von Versicherungspolicen
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Am besten bewertete Funktionen
Angebote / Schätzungen
Berichterstattung / Analyse
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Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
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Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
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Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Echtzeit-Daten
Schadensabwicklung
mPACS
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über ISI Enterprise

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,4

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
17%
4
83%
Sage
Project Manager in USA
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

The implementation and support teams are superlative.

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: The Enterprise software solution allows us to have one, fully-integrated system. Before using this product, we had multiple systems to handle underwriting, claims, accounting, and billing. Now, this is the only system we use. The team at ISI integrated two separate software products into Enterprise which significantly decreased administrative work.

Vorteile:

The Enterprise software solution offers a full range of modules to conduct every business need for underwriting and issuing policies, handling claims, and reinsurance reporting. Their reporting tool is dynamic and allows for a range of information to be queried and displayed in an easy to read format.

Darlene
Business Architect in Kanada
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

It is good in many ways, especially for simple, non-program policies.

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Effective policy management system which handles our reinsurance needs adequately.

Vorteile:

Customer Support is great. The ISI team is prompt and efficient. Reinsurance calculation works for at least 90% of our situations. Only complicated reinsurance situations require user manipulation. We can do some internal configuration changes ourselves. Once users have been trained, it is reasonably simple to use.

Nachteile:

Enterprise is not intuitive for a new user in terms of adding new locations or items. The user interface is clunky for maneuvering to locations, items, and coverages. The inability to move windows is frustrating for users. Slow response for large program policies is a frustration for users. Certain changes which would seem to be easy drop-down option changes (e.g. in Activity Central) are base code changes which means a lot of work to change it. The release management for large changes is complicated (e.g. merging feature branch to QA, then we must regression test after the merge). OOSE transactions are challenging for our large programs in particular. I receive feedback from users that searching is confusing. The problem is that when people search for client number in a policy number field, the (interim) policy number that was generated when a new policy was set up is also return. This is confusing because the client number is not the same as the system generated new business policy number. Although I understand why it happens, the users don't and they think there is a bug in the search function. It would be good to come up with a solution for this. Naming of rating and rule tables is inconsistent.

Cindy
Associate Vice President, Marketing in Kanada
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Tickets tend to remain outstanding for long periods of time

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Broker Module

Vorteile:

the new system implementation has brought about many efficiencies for all departments and we continue to realize more efficiencies as we continue to use the system and expand our development opportunities with ISI.

Nachteile:

as with any new system implementation, there have been some ups and downs but overall the downside of development and implementation have not been critical. The benefits of the new operating system far outweigh any of the issues that we incurred during development and implementation.

Jennifer
VP Finance in Kanada
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

We've experienced meaningful improvements in processing efficiencies.

4,0 vor 7 Jahren

Vorteile:

I like the functionality of the software - if there is something I require, ISI has probably thought of it. If they have not thought about it, they are receptive to new ideas.

Nachteile:

The current user interface is not great but that's getting an update this year! Otherwise, everything is falling into place. Base reports would be my next 'room for improvement' area.

Antwort von Insurance Systems

vor 7 Jahren

Jennifer, We appreciate your feedback. We are excited to begin rolling out our new user interface later this year. Regarding reports, we will be releasing a new business intelligence tool to provide you with more advanced reporting capabilities. Best, ISI

Val
AVP Underwriting in Kanada
Versicherung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy to use - not using to it's full capacity yet

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Commercial packages - automated
Letters automatically generated
Less room for errors with more controls in place
Activity Central - we are not using it to its potential - but will gain even more efficiency once we use it fully

Vorteile:

Many increased efficiencies - fully integrated - more data captured - more user controls to prevent errors

Nachteile:

Out of Sequence endorsements not working correctly yet - Reports not working correctly - Processing time for searches on large policies - comparability issues with different search engines