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Was ist Maxident?

Modernste Softwaretechnologie wird dein Büro verändern. Nach einem Blick auf Maxident möchtest du wechseln! Beeindrucke Patienten mit Tablet-Technologie, Touchscreen, elektronischen Signaturen, künstlicher Intelligenz, Spracherkennung, Sprachbefehl, E-Mail und SMS, Patienten-Check-in-Kiosken, vollständig integrierten Zahlungssystemen und vielem mehr. Integrierte Behandlungsmanager machen deine Hightech-Zahnarztpraxis zu einer hochrentablen Praxis. Dies ist eine einfache, umfassende Lösung für deine Praxis!

Wer verwendet Maxident?

Zahnmedizinische/medizinische Fachkräfte auf der Suche nach einer intelligenten, hochmodernen Software, um Praxis, Patientengesundheit und Einkommen zu verwalten.

Maxident Software - 1
Maxident Software - 2
Maxident Software - 3

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Maxident

Maxident

4,2 (25)
199,95 CA$
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
39
Keine Integrationen gefunden
4,2 (25)
4,1 (25)
4,8 (25)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
10,00 CA$
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
73
6
4,6 (104)
4,6 (104)
4,8 (104)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

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Reklamationsabwicklung
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Diagramm-Erstellung
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Terminverwaltung
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eDentra
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
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Terminplanung

Bewertungen über Maxident

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,8
Funktionen
3,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
56%
4
24%
3
8%
2
4%
1
8%
Nancy
manager in Kanada
Medizinische Praxis, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Great Customer Support

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: I am new to the dental office work place and I initially found the Maxident software to be overwhelming and cumbersome. I have spent many hours learning the ins and outs of it, and now find it to be a very all encompassing and hard working and stable program. The thing that puts this software at the top of my list is the excellent customer support. After using Maxident for about 6 months I requested some program modifications and the company is working on implementing them and keeping me updated on their progress along the way. Our customer service specialist and I feel he really listens to what I am saying and really tries to fix any issues I have with the software. He goes above and beyond in his quest for customer service excellence and is a huge asset to this company. Keep up the good work!!

Vorteile:

great data base - holds tons of information on each patient. good recall system, integrates well with insurance companies. great customer support

Nachteile:

it is a bit overwhelming to learn, help files are confusing. not flexible for individual needs (but company will try to accommodate special requests). very large and all encompassing - maybe too much for our specific needs.

Lucia
Office Manager in Kanada
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Tracking

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Maxident is very flexible and easy to use. Tech support is great; the techs are eager to help. Having unlimited support is hugely valuable to me.

Vorteile:

The audit trail built into Maxident helps me keep tabs on what the staff are doing. Changes made to information such as appointment bookings are tracked and let me see who made changes and when. This helps with a number of things, but even on a basic level, if there are questions, you know who to ask for details. You always know who did the work.

Nachteile:

The mandatory reports printed when closing the day.

Jaklin
Dentist in Kanada
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

I am not satisfy with your service .

1,0 letztes Jahr

Kommentare: To be honest, the most thing I hate about this software is the technical support, very unreliable always have to leave a message to get help never answers your call right away, sometimes you need a fast reply, and most of the people working can not give you the right support, maybe two people only in this company who know exactly how to help the rest are useless even I am paying monthly fees which I think it is too much compared to the service I am getting, yesterday we had to leave three messages asking for help they get back to me today when I already fixed the problem I am still having errors happen every day during work no one was able to figure out why we are getting this error message and of course, they could not fix it and we are still suffering from delaying work every day

Vorteile:

Maybe, in the beginning, will look easy to use but after many years of using it you will discover many defects in the software, and many manual corrections need to be done most of the time

Nachteile:

Entering payments is the most common daily struggle with this software especially if the software is calculated wrong I mean when we send a claim most of the time there is a difference between the right amount we are getting from the insurance and the calculation of the software which is expected sometimes but to correct is the most difficult thing to do with this software, you have to keep trying to get it right

Perri-lynne
Office Manger in Kanada
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Very pleased with the Company people and Program!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: The software is the Office Guru! If it is not working, nothing works! Benefits in Office Smoothness, in communication front end to back, Office to Patient, Dentist to Receptionist. Many Many Benefits.

Vorteile:

Ease to ask for help! By email (response is quick) or by phone (again - they get back to us quickly).

Nachteile:

Nothing to compare to as we have been using this software for over 10 years. Of the different areas - maxident, maxiviewer and maxi chart - probably the charting is the hardest as each dentist, hyg and dental assistant has their own way of charting.

Marisa
Office manager in Kanada
, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Kris and Noel are absolutely wonderful employees!

5,0 vor 7 Jahren

Kommentare: The Maxident team always provides quick resolution to any issues. Customer support, techs and administration is always polite, friendly and effective. Excellent customer care. Thank you Maxident!

Vorteile:

At a glance the software at appears to be intimidating... but it really isn't! Very simple and straightforward. User friendly.

Nachteile:

Some tabs/options are not useful. They can be removed for more simplicity Examples: 1. User defined tab in the patient's ledger. 2. Copy name and adress

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