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Wer verwendet Lasso CRM?

Bauherren, Immobilienentwicklungs-, Verkaufs- und Marketingagenturen für Neubauten.

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Lasso CRM

Lasso CRM

4,0 (21)
495,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
14
Keine Integrationen gefunden
4,2 (21)
4,2 (21)
4,3 (21)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
25,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
194
26
4,0 (18.308)
4,0 (18.308)
4,1 (18.308)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

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CRM
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
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Am besten bewertete Funktionen
Lead-Erfassung
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Tracker
Am besten bewertete Funktionen
Bewerber-Tracking
Lebenslauf-Suche
Verfolgung von Interaktionen
Accelo
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Mehrere Projekte
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Am besten bewertete Funktionen
CRM
Kontakt-Datenbank
Kontaktmanagement
Kommo
Am besten bewertete Funktionen
Kontakt-Datenbank
Lead-Erfassung
Leadmanagement

Bewertungen über Lasso CRM

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
4,2
Kundenservice
4,3
Funktionen
3,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
48%
4
24%
3
14%
2
10%
1
5%
Beth
Director of sales and marketing in USA
Immobilien, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent product!

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: Excellent overall! I love the team and the product.

Vorteile:

I’ve been a lasso user for years. I love that they understand our industry and make it so easy to use.

Nachteile:

Still some gaps in reporting. Would like to track the time it takes for things to happen.

Tabitha
New Home Sales Consultant in USA
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

CRM review

5,0 vor 7 Monaten

Vorteile:

Ease of use. functionality is great! I love that it keeps track of past and future events so I can take an overhead overview of the entire process, start to finish

Nachteile:

I don't have any issues with the system at all

Patrick
Business Development Manager in USA
Gastgewerbe, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Overengineered and Poor GUI

2,0 vor 5 Jahren

Kommentare: As a database web developer of nearly 18 years and fully aware of how a CMS or CRM software design can work, it's completely frustrating being told things can't be done that I know are possible. Simple features like pagination or more than 20 records at a time. Basic programming. Being able to fully export every customer profile with history of notes and activities was apparently beyond their scope of capability in the native software. Better yet, being able to import customers with history of notes and activities couldn't even be done. We use multiple CRM platforms and have to be able to mass email our customers without having to use multiple software. Lasso may be effective for limited scope, but it's not a true CRM solution for anyone who wants flexibility in organizing their own customer data. Tying in a web form is a joke. There's so many variables in how to do the simplest thing it makes a regular job twice as hard because of poor design layout and GUI.

Vorteile:

Mass email functionality. Web based login.

Nachteile:

Cumbersome navigation that requires several support videos and support pages to simply know how to find anything in the software. Not intuitive at all. Terms used for the software are not industry friendly. Too many layers of duplicate information. Export of data is limited and import of data is limited. The database schemas are not accessible when you may want to simply export "YOUR DATA". They have ridiculously long wait times for support and will penalize you if you have to demand them to provide customer service.

Cori
Director of Online Sales in USA
Immobilien, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Lasso number 1 fan

4,0 vor 2 Monaten Neu

Vorteile:

Has been my go to since I started in the industry as an OSC 10 years ago!

Nachteile:

I would like better calendar implementation

Cheyenne
New home Sales in
Immobilien, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Lasso is a GREAT CRM database for LARGE companies ONLY!!

4,0 vor 7 Jahren

Kommentare: Overall, Lasso is phenomenal! Because they do not really work with smaller companies, they do not offer affordable packages for companies less than 10 people!

Vorteile:

Easy to use, lots of great features, great looking dashboard, outstanding customer service, and so much more. One great feature is the lasso email blast! It keeps track of your open % rate, who opened your emails, and also comes with website tracking that is extremely easy to use!

Nachteile:

They do not offer products for smaller based companies, at an affordable rate! For companies less than 10 people, forget about it! I would recommend looking into something more similar to Prosperworks!