Was ist Interact?

Online- und mobile Plattform für Finanzdienstleister, die eine konsistente Interaktion zwischen Backoffice und Kontaktcenter ermöglicht.

Wer verwendet Interact?

Nicht vom Anbieter bereitgestellt

Wo kann Interact bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • ieDigital
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Indien, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

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Interact

129,00 $/Monat
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Interact Funktionen

  • Beurteilung der Kompetenzen

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Bewertungen über Interact

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,5
Benutzerfreundlichkeit
3,8
Kundenservice
2,7
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
25%
3
75%
Natalia
Consultant in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
E-Learning, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Interact review

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Very positive.

Vorteile:

Ease of use. Very easy to use; just tap and you are good to go.

Nachteile:

It could be just me but I have this feeling deep down that I always have to have a back up option in case interact doesn’t work. It has never happened to me before but I always make sure to have a credit card in hand just in case, especially in drive through when everyone is a hurry.

Jessie
Jessie
Fit Stylist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verbraucherdienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

good for what I needed to do

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: I would say that I had a good experience with interact and used it for several years daily. When it didn't work it mad my day a lot harder.

Vorteile:

It has all customer info available to see, you can view various info about the customer. All of their transactions, you can narrow them down to to find what a customer is talking about when searching for a transaction.

Nachteile:

It could have been our version of the software but it was always freezing and crashing. Around the office we always groaned about this issue of it not working especially when we needed it to. When making an appointment for the customer it would often not have accurate times available so it was frustrating.

Carlos
Realtor in USA
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
Herkunft der Bewertung

Bad experience, better options available.

3,0 vor 3 Wochen Neu

Kommentare: An incomplete product for many scenarios, high price, and non-existent customer service. There are superior options, such as Outgrow and Typeform.

Vorteile:

Logic jump/branching is very easy to use.

Nachteile:

Price, do not provide individual results (except for leads), and terrible customer service

Jason
Jason
Senior Account Executive in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bankwesen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Interact is cumbersome

3,0 vor 3 Jahren

Vorteile:

Interact will provide you information at your fingertips of all the account information

Nachteile:

The use of Interact was very cumbersome. The GUI was antiquated.